Helppo raskaus?

RonjaM: Voiskohan siihen mahan reistailuun olla osittain syynä se sun rautakuuri?
Olen vaan kuullu, että moni joka on sitä joutunut syömään, on kärsinyt sitte löysästä mahasta. :(

Piula: Mä kans just eilen sanoin yhdelle kaverille, että kai se sitten kostautuu tää hyvä vointi, kun vauva syntyy.. Että kai sillä sitten on koliikki ja muita vaivoja oikein urakalla.
Toivottavasti nyt kuitenki tulis ihan terve lapsi. :)

Eilen kävin kävelemässä äitin kanssa ja seki jaksoi ihmetellä, et kyl sä vielä kovaa pystyt kävelemään, että ei hän kyllä enää tossa vaiheessa jaksanu.. :D

Kohta neuvolaan.. Mä niin toivon, että se kohdunkaula olis edes pikkusen lyhentyny... Sais ton pikkusen tuolta joskus syliin! emoticon
Vaikka eihän tässä kiire oo.. Viikkoja tänään 36+1.
 
hönö: Kiitos ehdotuksesta, voihan se rautakin tehdä vatsan kipeäksi mutta olen syönyt sitä nyt vasta pari viikkoa ja ne kaksi edellistä vatsanvääntöä oli ennen rautakuuria. Uskon siis että tuli jännityksestä joka laukesi ei ole eka kerta mutta kun on tuo vauva masussa niin aina ajattelee että eihän sitä satu tai se vahingoitu. Mietin myös ruokamyrkytystä mutta kun sama toistunut 3x aina jonkun juhlan tai työn päättymisen jälkeen niin oletan että se on mun "jännitysvatsa" vaan.

RonjaM
 
Takaisin
Top