Helppo raskaus - milloin synnytys käynnistyi?

+Mymmeli+

Puuhakas puhuja
Maaliskuunmammat 2014
Milloin ja miten synnytys käynnistyi, kun raskausaika on ollut äärimmäisen helppo?

Itselläni toinen raskaus ja helppo oli ensimmäinenkin, mutta tässä tuntuu olevan vielä vähemmän mitään oireita... Eli toisin sanoen, alkupahoinvoinnin jälkeen olen ollut täysin oireeton.

Nyt on alkanutkin mietityttämään loppuraskaudesta, että voiko näin helppo raskaus edes itsestään käynnistyä.
Esikoinen käynnistettiin ja niin toivoisin kokevani luonnollisen synnytyksen käynnistymisen. Käynnistys kun on aika raju prosessi, joten toivon luonnollisen käynnistymisen alkavan kuitenkin rauhallisemmin.

Vähän jopa "pelottaa", jos menee yliaikaiseksi, että joudutaan käynnistykseen sen takia...

Mulla oli esikoisen kanssa erityisen helppoa. Ei mitään pahojaoloja, supistuksia tai muita. Mahakin oli ihan pieni. Synnytys alkoi itsestään rv 38. Että ei mennyt yli, vaikka niin peloteltiin.

Mulla oli aika helppo raskaus. Ei ollut pahoinvointia, eikä muutenkaan kauheasti vaivoja, paitsi selkä vaivasi viimiset viikot. Suurin vaiva mulla oli raskausakne. Synnytys käynnistyi laskettuna päivänä puol yhdeltä yöllä sillä, että vedet meni. Edeltävänä päivänä oli jo irronnut limatulppa. Mulle kaikki sanoi vielä kolme päivää ennen synnytystä, että "Ei sun vauva vielä tuu, kun mahakin on vielä noin ylhäällä…". :)

Kiitos Annhe ja m-kukka vastauksistanne! :) Eli toivoa on :)

Kun muuten pääsee niin helpolla raskaudessa tulee murehdittua tällaisia ihmeellisyyksi :D Ehkä tämä on murehtiminen saanut alkunsa "ison vauvan-pelosta". Kun loppu viikoillahan vauva enemmäkseen kerää painoa ja mulla nyt maha mennyt hivenen keskikäyrän yläpuolelle. Eikä esikoinenkaan ollut mun mittapuulla mikään pieni vauva.

mulla oli raskausaika kans tosi helppo.mulla ei ollu ku vähän väsymystä ja sit joskus vähän huono olo jos oli pitkä tauko ollu syömises..ni poika synty 38+5 ja käynnisty siis 38+4 illal..niin siis ihan luonnostaan käynnisty..alko tihkumaan lapsivettä...

Takaisin