Tsemppiä KiCa! Kyllä se siitä etenee, hitaasti mutta varmasti! Mieti, että jokainen supistus vie askeleen lähemmäs vauvaa! [:)]
Itse otin eilen illalla uuden asenteen tähän odottamiseen: Vauva tulee reilun viikon päästä käynnistyksellä ja piste. Ja kyllä on helpottanut! Viime yönkin nukuin paremmin kuin pitkään aikaan, kun ei miettinyt koko yötä, että "tuntuikohan tuo vihlaisu nyt siltä miltä pitää???" Minulle ei nimittäin todella sovi tämä kotona kököttäminen sohvan, tietokoneen, telkkarin ja jääkaapin välillä. Töissä ollessa sairaslomapäivätkin olivat aina yhtä tuskaa ja mielummin meninkin töihin hieman kipeänä, kuin olisin jäänyt kotiin kuolemaan tylsyyteen... Tänään siis olen päättänyt lähteä kaupungille shoppailemaan ja lounaalle, niin kuin äitiysloman alussakin! [:D] Katsotaan mihin asti voimat riittävät, mutta yritys hyvä ainakin.
Joku kirjoitteli täällä, että on viimeaikoina ollut aktiivisempi laittautumaan ja meikkaamaan, jotta on sitten edustavan näköinen synnärillä... Itselle on ainakin käynyt totaalisen toisin päin! Ennen piti (tai sai) töihin laittautua joka päivä, meikata, laittaa siistit vaatteet, käyttää koruja, oli väriä hiuksissa ja geelikynnet viimeisen päälle ranskalaisella manikyyrillä... Nyt on verkkarit ja rönttöset T-paidat tulleet hyvin tutuiksi. Hyvä kun jaksaa päivisin hampaat pestä ja harjata hiukset. Hiuksissa hirvee juurikasvu, edellisestä värjäämisestä kun on aikaa ja kynnet lohkeilee ilman geelejä... Jospa sitä vaikka tänään yrittäisi laittaa itseään vähän ihmisen näköiseksi ja meikkiä naamaan, kun lähtee ihmisten ilmoille!
Aurinkoista päivää kaikille! [:D]
41+0