Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
Sateista lauantaita Neidit,
MÖLLIMÖYKKY: KIITOS SUURI jälleen listasta [:)]
Sinä se jaksat sitä päivittää kokoajan [;)]
RÖTKIS: SUUREMMOISET ONNITTELUT LUOMUPLUSSASTA [:)][:)][:)]
Aivan ihanaa kuulla,että noin pitkän odotuksen jälkeen teidät palkittiin [:)][:)][:)]
MINNUSKA: ONNEA ONNEA sinnekin [:)][:)][:)]
VAAVIA: SUUREMMOISET ONNITTELUT plussasta ja tulevasta Iltatähdestä..ihanaa [:)][:)][:)]
MYY: Sorppa,kun ymmärsin väärin tuon sinun varhaisultra juttusi [&o]
Toivottavasti et nyt kauhean paljon suuttunut [:D]
TESTEISTÄ VIELÄ: Mulla siis tässä raskaudessa tuli haamu;tosin en kyllä ymmärrä,että mikä on haamun ja oikean viivan ero [:D]??Kumminkin,kun testeissä sanotaan,ettei viivan tarvi olla yhtä tumma kuin testiviivan.
Mulla on siis tuollainen viiva tullut ennenkin testeihin ja raskaus on ollut ihan normaali ja mennyt normaalisti loppuun asti.
Eli olen sitä mieltä,että viivan tummuus toki johtuu hormonimäärästä ja siitä koska testaa.Aika järkevää [;)][:D]
MUTTA siis asiaan..eli testasin tässä raskaudessa ENSIMMÄISTÄ kertaa digitaalisella testillä.Halusin kokeilla sellaista testiä,kun en aikaisemmissa raskauksissa sellaista ole kokeillut [;)]. Ja siitä vain olisin halunnut tietää ( jos jollain on viisaampaa tietoa [;)] ),että voiko niihin viikkonäyttöihin luottaa sataprosenttisesti??
Itse kyllä luotan niiden näyttöön muuten hyvin,mutta tuohon viikkonäyttöön en ehkä [8|]
Mutta ehkä jään tätä asiaa pohtimaan itsekseni [;)]..Tosin en varmaan sitä enään tämän kirjoituksen jälkeen enään paljoa pohdi [:D]
OMAA: Ihana vesisade tuli [;)]
Tosin se kyllä tekee hyvää luonnolle.Meillä ainakin jo pellot ja taimet metsässä huusivat vettä,joten me otamme vesisateen ilolla vastaan [:)]
Vointi on samanmoinen.Pissalla saapi kyllä kokoajan juosta.
Nälkä on kokoajan.Mies jo eilen naureskeli mun syömiselle [:D]..Meikäläinen mättää kokoajan sisuksista alas ruokaa [8D][&o]
Ja kohta saan laulaa "Kumipallona luokses pompin.." [;)]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 4+4
MÖLLIMÖYKKY: KIITOS SUURI jälleen listasta [:)]
Sinä se jaksat sitä päivittää kokoajan [;)]
RÖTKIS: SUUREMMOISET ONNITTELUT LUOMUPLUSSASTA [:)][:)][:)]
Aivan ihanaa kuulla,että noin pitkän odotuksen jälkeen teidät palkittiin [:)][:)][:)]
MINNUSKA: ONNEA ONNEA sinnekin [:)][:)][:)]
VAAVIA: SUUREMMOISET ONNITTELUT plussasta ja tulevasta Iltatähdestä..ihanaa [:)][:)][:)]
MYY: Sorppa,kun ymmärsin väärin tuon sinun varhaisultra juttusi [&o]
Toivottavasti et nyt kauhean paljon suuttunut [:D]
TESTEISTÄ VIELÄ: Mulla siis tässä raskaudessa tuli haamu;tosin en kyllä ymmärrä,että mikä on haamun ja oikean viivan ero [:D]??Kumminkin,kun testeissä sanotaan,ettei viivan tarvi olla yhtä tumma kuin testiviivan.
Mulla on siis tuollainen viiva tullut ennenkin testeihin ja raskaus on ollut ihan normaali ja mennyt normaalisti loppuun asti.
Eli olen sitä mieltä,että viivan tummuus toki johtuu hormonimäärästä ja siitä koska testaa.Aika järkevää [;)][:D]
MUTTA siis asiaan..eli testasin tässä raskaudessa ENSIMMÄISTÄ kertaa digitaalisella testillä.Halusin kokeilla sellaista testiä,kun en aikaisemmissa raskauksissa sellaista ole kokeillut [;)]. Ja siitä vain olisin halunnut tietää ( jos jollain on viisaampaa tietoa [;)] ),että voiko niihin viikkonäyttöihin luottaa sataprosenttisesti??
Itse kyllä luotan niiden näyttöön muuten hyvin,mutta tuohon viikkonäyttöön en ehkä [8|]
Mutta ehkä jään tätä asiaa pohtimaan itsekseni [;)]..Tosin en varmaan sitä enään tämän kirjoituksen jälkeen enään paljoa pohdi [:D]
OMAA: Ihana vesisade tuli [;)]
Tosin se kyllä tekee hyvää luonnolle.Meillä ainakin jo pellot ja taimet metsässä huusivat vettä,joten me otamme vesisateen ilolla vastaan [:)]
Vointi on samanmoinen.Pissalla saapi kyllä kokoajan juosta.
Nälkä on kokoajan.Mies jo eilen naureskeli mun syömiselle [:D]..Meikäläinen mättää kokoajan sisuksista alas ruokaa [8D][&o]
Ja kohta saan laulaa "Kumipallona luokses pompin.." [;)]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 4+4

Mulla on vähän sellainen olo kuin olis ollut kipeenä ja olis vielä toipilas. Tänään kun siivoilin niin syke oli taivaissa ja aivan mieletön hikipäässä. Jäi mattojen puistelu ja lattioiden luuttuaminen kun imuroiminen tuntui jo melkein ylitsepääsemättömältä ponnistukselta. Mies on onneksi viikonlopun poissa, niin voin rauhassa löhöillä ja surffailla [:D]