Helmivaavit tutuksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hele81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sateista lauantaita Neidit,

MÖLLIMÖYKKY: KIITOS SUURI jälleen listasta [:)]
Sinä se jaksat sitä päivittää kokoajan [;)]

RÖTKIS: SUUREMMOISET ONNITTELUT LUOMUPLUSSASTA [:)][:)][:)]
Aivan ihanaa kuulla,että noin pitkän odotuksen jälkeen teidät palkittiin [:)][:)][:)]

MINNUSKA: ONNEA ONNEA sinnekin [:)][:)][:)]

VAAVIA: SUUREMMOISET ONNITTELUT plussasta ja tulevasta Iltatähdestä..ihanaa [:)][:)][:)]

MYY: Sorppa,kun ymmärsin väärin tuon sinun varhaisultra juttusi [&o]
Toivottavasti et nyt kauhean paljon suuttunut [:D]

TESTEISTÄ VIELÄ: Mulla siis tässä raskaudessa tuli haamu;tosin en kyllä ymmärrä,että mikä on haamun ja oikean viivan ero [:D]??Kumminkin,kun testeissä sanotaan,ettei viivan tarvi olla yhtä tumma kuin testiviivan.
Mulla on siis tuollainen viiva tullut ennenkin testeihin ja raskaus on ollut ihan normaali ja mennyt normaalisti loppuun asti.
Eli olen sitä mieltä,että viivan tummuus toki johtuu hormonimäärästä ja siitä koska testaa.Aika järkevää [;)][:D]
MUTTA siis asiaan..eli testasin tässä raskaudessa ENSIMMÄISTÄ kertaa digitaalisella testillä.Halusin kokeilla sellaista testiä,kun en aikaisemmissa raskauksissa sellaista ole kokeillut [;)]. Ja siitä vain olisin halunnut tietää ( jos jollain on viisaampaa tietoa [;)] ),että voiko niihin viikkonäyttöihin luottaa sataprosenttisesti??
Itse kyllä luotan niiden näyttöön muuten hyvin,mutta tuohon viikkonäyttöön en ehkä [8|]
Mutta ehkä jään tätä asiaa pohtimaan itsekseni [;)]..Tosin en varmaan sitä enään tämän kirjoituksen jälkeen enään paljoa pohdi [:D]

OMAA: Ihana vesisade tuli [;)]
Tosin se kyllä tekee hyvää luonnolle.Meillä ainakin jo pellot ja taimet metsässä huusivat vettä,joten me otamme vesisateen ilolla vastaan [:)]

Vointi on samanmoinen.Pissalla saapi kyllä kokoajan juosta.
Nälkä on kokoajan.Mies jo eilen naureskeli mun syömiselle [:D]..Meikäläinen mättää kokoajan sisuksista alas ruokaa [8D][&o]
Ja kohta saan laulaa "Kumipallona luokses pompin.." [;)]

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 4+4

huomenta.
Tällä 21 vuotias toiveilija/(odottaja?) pyytää apua.

Vielä en virallisesti uskalla liittyä joukkoon vaikka toivo on korkeella..haluaisin vaan kysellä täältä teidän mielipiteitä kun itsellä vähän sekavat tuntemukset. Elikkä siis täti tänään myöhässä 6 päivää.. pitkin viikkoa on testailtu pelkkää negaa. Kuitenkin on ollut pieniä oireita, alavatsan nipistelyä, väsymystä, tissien arkuutta ja turvotusta jo reilun viikon verran. torstaista kuitenkin huomattavasti vähentynyt noi nipistelyt ja tissien arkuus.
Eilen kipasin sitten lääkärille näiden mietteideni kanssa ja tutkittuaan totesi että kohtu hieman turvoksissa ja lämmöt 37.1 eli voisi salamatkustaja ollakkin matkassa. Ei kuitenkaan reagoinut mitenkään siihen että testit pelkkää negaa..

Onko siis mahdollista että testit (myös digitaalinen) nega vaikka eilen olisi ollut viikkoja 4+5?? ja ihan normaalia että oireet lieventyvät?
Tahtoo toivoa että pieni olisi mukana vaikkei pitäisi luottaa siihen jotta välttyy suuremmilta pettymyksiltä.
Kiitos suuri jo etukäteen.[:)]

Moikka vaan kaikille..

Olen tässä lueskellu tätä ketjua ja uskaltaudun itsekin nyt tänne kirjoittelemaan. Itse tein plussan 4.6 ja LA olisi laskureiden mukaan 31.1.2010 ja viikkoja olisi 6+5. Luulen kyllä, että laskettu aika menee helmikuun puolelle, sitten ultran jälkeen. Ensimmäinen neuvola käynti olisi 28.6 ja eka ultra 1.7, toivottavasti työvuorot menevät niin, että ei tarvitsisi nuita aikoja vaihdella. [:)]

Tämä pieni otus on kyllä meille todella todella tervetullut. Tämä on toinen raskauteni, mutta ensimmäinen meni kesken melko alussa ja sen jälkeen saimmekin odotella yli vuoden ennen kuin nyt tärppäsi. Nyt päästy jo hieman pidemmälle, kuin ensimmäisessä raskaudessa joten toivon, että kaikki olisi kunnossa ja pikkuinen pysyisi matkassa loppuun saakka.

Oireita on ollut rintojen kipeytyminen ja kasvu, pientä kuvotusta ollut myös ja vatsan polttelua. Välillä kuitenkin oireet katoavat melkein kokonaan, mutta koitan olla stressaamatta ja ajatella, että kaikki on siitä huolimatta hyvin. [:)] Niin, tosiaan noista ihme himoista.. Kamalasti on tehnyt mieli pizzaa, paahtoleipää, jossa on päällä sinappia ja kivennäisvettä. Tota kivennäisvettä vois juoda, vaikka kuinka plajon. [:D]

digitestejä en ole koskaan käyttänyt, mutta uskoisin olevan ihan luotettavia ainakin mitä siihen raskauteen tulee, en ehkä niinkään uskoisi niihin viikkoihin. ja onneksi en uskaltanut sillä testata koska jos olis sanonut et viikkoja enemmän olisin hajonnut, ku tuli vähän juhlittua ennen plussaa. haamuista olen myös sitä mieltä ettei ne kerro miten raskaus jatkuu, niinku yönsäde sanoi, kaikki hänen raskautensa menny loppuun vaikkei viivat alkuun ole ollutkaan vahvoja. riippuu varmaan milloin testaa, mä tyhmänä testasin silloin aiemmin liian varhain ja kemiallinen oli.
ekan kanssa olin lujasti raskaana mutta testi näytti sen vasta noin 2 vkoa ku menkat myöhässä, eli uskoisin että ensisynnyttäjillä saattaa kestää tai sit ovis ollut myöhemmin ku luuli.
himoista -> no nyt mä löysin kaupan karkkihyllyltä polly-pussin, aaahhhh....ja kahvin kanssa maistuu jumalalliselta...

niin siis ikää mulla 25 ja la laskurin mukaan 14.2 ja mikäli kaikki hyvin menee synnytän sit jyväskylässä, ksks:ssä siis..
voi kun kaikki menis hyvin [:)] tätä plussaa on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin odotettu ja monet itkut itketty tätin kaartaessa kylään..
ja kiitos miljoonasti onnitteluista Yönsäde [:D] .. kyllä tässä on meinannu toivo mennä useampaan otteeseen, viimeksi pari viikkoa sit kun miehen viimeisen siemenneste analyysin tulos tuli ja lapsettomuuspolilta vain ilmoitettiin, et palataan asiaan ja tuloksiin sit syksyllä. (ovat kesän kiinni..) No miehen simppanäyte maalaisjärjellä tarkasteltuna oli parantunut, mut en jaksanut odottaa siitäkään huolimatta plussaa.. ja nyt sit.. IIIIIIIIIIIIK [:)] En voi käsittää.. Mies eilen toppuutteli et "tässä nyt voi käydä kuinka vaan" ja tänään jo sit on itekkin ollu tohkeissaan.. Ruoka-aikaankin kun tarjosin loppuja nugetteja herran lautaselle, niin tää vaan tokas, et "en mä syö, anna Köpille.." Piti vähän aikaa funtsia, että niin kelle.. Rakas mieheni siis on nimennyt salamatkustajan Köpiksi [:D]

ALKUPERÄINEN: rötkis
Rakas mieheni siis on nimennyt salamatkustajan Köpiksi [:D]

Ihana Köpi!! [:D] <3

Mulla (ja muutamalla muullakin täällä) sitte pyörähti seiskaviikko päällensä. Jotenki en vaan luota noihin viikkoihin, tiiä vaikka ois jo kasi. [;)] Perjantainahan se toivottavasti sit selviää... Eilen ahisti hirveesti ku ei etonu juuri ollenkaan. On se kumma, kun ensin valitan siitä kun etoo ja sit siitä kun ei okseta. [:'(] Nyt taas vähä on huono olo. Ärsyttää olla näin huolestunut koko ajan, kauhistuttaa ajatus, että jos ei kaikki ookaan kunnossa.... [8|] Oivoi, oispa jo perjantai! <3 [:)]

Hyvää sunnuntaita pikkumasut,

NEITONEN: Huomenta [:)]
Kaikilla naisillahan ei testit heti näytä plussaa,vaikka olisikin raskaana.
Joillakin vain erittyy tuota istukkahormonia niin hitaasti.
Tuo tosin on harvinaista,mutta joillakin näin tosiaan käy.
Mutta mielestäni kyllä noi Clearbluen digitaaliset testit ovat todella luotettavia ( 99 % ),että niiden luulisi kyllä näyttävän plussaa jos raskaana on [8|]?
Oletko lopettanut juuri hormonaalisen ehkäisyn,joka voisi sekoittaa tuota sinun kiertoasi?
Paljon peukkuja,että sinä kuuluisit tuohon ryhmään,joilla testit näyttää plussaa vasta myöhemmässä vaiheessa [:)][:)][:)]

JENNY: Onnittelut plussasta ja lämpimästi tervetuloa tänne juttelemaan ja jakamaan ajatuksia [:)][:)][:)]

RÖTKIS: Toivon sydämestäni,että teidän raskaus sujuu hyvin loppuun asti [:)][:)][:)]
Olette kyllä tuon plussan niin ansainneet *halaa*
On niin ihanaa kuulla näitä onnellisia tarinoita,että vaavia on yritetty pitkän aikaa ja tutkimuksissakin käyty ja sitten tulee luomuplussa [:)][:)][:)]
Ihana mies sinulle [:)]..toinen antanut jo vaaville nimenkin [:)]

MIMMU: Onnea 7 viikosta [:)]
Ja paljon tsemppiä perjantain ultraan [:)][:)][:)]

Heh..Haluatteko tytöt lisää galluppeja [;)][:D]
Jos nyt vielä yhden laitan ja sitten pidän pientä taukoa ( varmaan päivän tauon [;)] )..

KERTOMISG: Koska olette ajatelleet kertoa raskaudestanne perheellenne/sukulaisille/ystäville??
Oma vastaukseni on: Me olemme kertoneet aina vasta np-ultran jälkeen eli noin rv12.
Mulla kumminkin pysyy tuo masu vielä aika hyvin peitossa,että huijata pystyy siihen asti [;)]
Tosin nyt en tiedä,kun on isompi maha kuin viimeksi [&o][:D]

OMAA: Eipä tänne mitään uutta [;)]
Sama olotila jatkuu.
Lähdemme tänään lastentapahtumaan..Vähän vaihtelua tähän jokapäiväiseen arkiseen puurtamiseen.

VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 4+5

Kiitos Yönsäde! [:)]

Galluppiin:
Ollaan kerrottu heti plussan jälkeen minun äidille ja siskoille, kun oltiin käymässä Itä-Suomessa. Halusin kertoa face-to-face, seuraavan kerran mennään vasta heinäkuun lopussa. Että siskotki älyis säilyttää mulle vauvatavaroita, esim. turvakaukalo on nyt mulle varattu. [:)] Vähän oon ehken yli-innokas, kolmelle kaverilleki oon jo kertonu. [:D] Kun on ollu huono olo, ni on tuntunu vaikeelta peitellä sitä sitte läheiseltä ihmiseltä. Samoin työkavereista kaks tietää, kun en oo ees halunnu hengitellä tupakansavua. Mies on kertonu siskolleen ja vanhemmilleen. Että suunnilleen siis lähipiiri tietää. Toivottavasti ei tarvii katua, että on kertonu näin aikasin, mutta toisaalta jos käy huonosti, ni kaipaan tukea just näiltä ihmisiltä. Isälle ja isoimmille siskojen lapsille pitäis kans kertoa jossain vaiheessa. Ootan nyt tuon varhaisultran ainaki alta pois...

2 viivaa tänään. Menkat jäi pois jo perjantaina, mutta koska olen ollut kellontarkka, osasin jo odottaa viivoja :) Ja toivottu on! 5 yk takana, ja vihdoinkin onnistui. Varsinkin kun endo diagnoosi takana niin tämä oli kyllä niin ihana uutinen sunnuntaiaamuksi. Hyvää odotusta kaikille!

Huomenia, tai päivähän nyt on, mutta heräsin juuri... [:D] Harvoin näin pitkään tulee nukuttua.

Me sovittiin miehen kans, että kerrotaan vasta ekan ultran jälkeen. Tosin en malttanut olla kertomatta kolmelle ystävälle, jotka tiesi että vauvaa yritetään. Kuten Mimmu sanoi, jos km tulee, niin tukea tarvitsen juuri heiltä.

Kyllä on tottavie omituiset hormonit, kun normaalisti en pysty syömään kuin puolikkaan tai maksimissaan kokonaisen grillimakkaran, niin eilen olisin vetäny varmaan kolme.. mutta en kuitenkaan syönyt kuin sen yhden, hillitsin itseni..

Liikuntagallup: Mitä liikuntaa harrastette ja kuinka usein? Vaikuttaako raskaus liikuntaharrastukseesi?

-Itse harrastan ratsastusta, ja minulla on oma hevonen. Eli täytyy nyt katsoa, kuinka pitkälle sitä pystyy ratsastamaan. Lenkillä olen alkanut käymään plussan jälkeen, haluan olla hyvässä kunnossa synnytyksessä, jotta palautuu nopeammin. Eli siis kaikki muu liikunta on ollut vähän sivuseikka tähän asti, ei muka ole ehtinyt...

huomenia ja hyvää sunnuntaita!!

väsyttää niiin mielettömästi.
galluppiin -> kaikille kerrotaan kuka vastaan tulee, ei se mikään salaisuus ole. jos menee kesken sitten se on mennäkseen, ei me sen takia vältellä kertomasta....
himottaa kaikki, ruoka sekä makea että suolainen...hmmm ja oma ukko....koko ajan pilke silmäkulmassa, sanoi että mä olen ihan kyltymätön [:D][:D][:D]

lenkkeilly olen kanssa yli tunnin joka päivä. onneksi on koira, vaikka vähän ottaakin aivoon aamusateessa ulkoiluttaa.
kakkosen kanssa kävin salilla vielä viikkoa ennen synnytystä ja tulikin sitten tunnissa ja palautuminen oli täydellistä, lukuunottamatta hb 81, jonka vuoksi sai vähänä hemohessiä....douppia....[:-][:-][:-]

farkuista kun en halua luopua, olen viritellyt hiuspampulalla napinlävestä nappiin "jouston", ja vaikka masu jo pullistelee niin hyvän voi farkkuja viritelmän kanssa pitää, sitten vaihtaa siihen vaan aina venyvämpää lenksua...enpä paljoa taida äippävaatteita ostella, ukko saa lainata paitoja jos niikseen tulee....

nyt anoppilaan, kaikille kaikkea hyvää [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

myy ja tiitiäinen

Me ei olla kerrottu vielä kenellekään raskaudesta ja ajattelin, että ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen vois sitten jo kertoilla, jos kaikki on mennyt hyvin siihen asti. [:)] Huomenna soittelen neuvolaan aikaa, toivottavasti siellä ei olla lomalla!!!

Lenkkeiltyä tulee päivittäin, kun kaks koiraa pitää ihan kiireisenä, joita en yhtäaikaa pysty käyttämään lenkillä! Käyn myös kolme kertaa viikossa nyrkkeilemässä ja oonkin miettiny, että mihin asti uskaltaa käydä, välillä on tosi rankkoja reenejä!

Varovainen heippa täältä.
Minä plussasin eilen (kaksi kertaa[:D]) ja tänään vielä kerran[:D][:D]
En millään tohtisi uskoa.
Itselle raskaus on kolmas, kaksi mennyt siis kesken hyvin alussa,
eli siksikin tuo varovainen hei.
Tosin ne oli kemikaalisia raskauksia ja meni menkkojen mukana ajallaan.
Nyt ekaa kertaa hyvin säntillinen täti myöhässä, eilen olisi pitänyt alkaa.
Mitäs muuta tässä vielä kertoisi.
Ikää on 23 ja yritystä takana elokuusta 2008,
syksyllä oli suunnitelmissa lähteä tutkimuksiin,
mutta näillä näkymin ei tarvitse.
La olisi menkkojen mukaan 19.2.

Niin ja galluppiin.
Itse kertonut jo eilen läheisimmille kolmelle ystävälle ja äidille.
Koska he on olleet tietosia meidän keskenmenoista ja yrityksestä.
Tosin suurin osa minut tunteneista tietää, olen suht avoin ihminen
ja puhunut avoimesti että yritetään, sekin on nyt osin huonokin juttu.
Koska ennen varhaisultraa en ainakaan haluaisi kaikille kertoa,
tai sitten ennen 12vk täyttymistä.
Ja nyt mietin miten juhannuksena saankaan seliteltyä juomattomuuteni
ja sen etten poltakkaan.
Tässä alkoi nyt projekti savuttomuuskin minulla[:)]

Mut voi siis lisätä listaan myöskin
Chak, LA 13.2, esikoinen

Onnea kaikille mukaan tulleille, erityisesti Yönsätellee ja Wastikselle ! [:)]

Mulla on nyt 5 viikkoa täynnä, ja neuvolaan vielä 4 viikkoa aikaa, 9. viikon lopulla vasta. Luulen että menen alkuraskauden ultraan yksityiselle, jotta saisin mielenrauhan ja varmistuksen että oikeasti salamatkustaja on mukana [:D] Etsin hirveästi tietoa keskenmenoista ja sen riskeistä eri raskauden vaiheissa, haluaisin varmuuden, että tästä on oikeasti tuloksena vauva helmikuussa 2011. Oon miettinyt koko viikon vaan tätä ja surffannut netissä etsimässä tietoa [:)] Olen kertonut kaverille ja siskolle, he ovat ainoat, jotka tiesivät myös yrityksestä. Muille haluaisin kertoa vasta sitten kun 12 viikkoa on täynnä.

SUKUPUOLIG: Itse voisin ehkä selvittääkin / kysyä sukupuolen, mutta luulen ettei mies halua. Ja onhan se kiva säilyttää jännitys synnytykseen asti [:)]

Oireina on arat ja turvonneet rinnat sekä menkkamaiset kivut alavatsassa ja selässä. Lisäksi sydän hakkaa hirmuisesti. En pysty syömään kuin hyvin vähän kerrallaan tai tulee huono olo ja armoton väsymys. Muuten ei ole varsinaisesti väsymystä, pientä uupumusta vain. Lisäksi janottaa kovasti ja tekee mieli suolaista ruokaa, yleensä olen varsinainen karkki- ja jätskihiiri [:)]

Yönsäde: [:)] joo.. täytyy myöntää et mulla on kyllä aika ihana mies.. vaikkakin yleensä hyvin perussuomalainen mörrimöykky.. Tottakai sekin on tohkeissaan kun ollaan jo pitkään yritetty ja tutkimuksissa ravattu.. talvella vielä simppanäyttet kerto sellasta, ettei ilman ivf hoitoja raskaaks tulla, mut tässä ollaan ja mä oon niiiiiiiiiiiiin onnellinen..

KERTOMISGALLUP: Ollaan kerrottu sisaruksille ja vanhemmille, sekä muutamalle ystävälle, koska kaikki nää tietää meidän lapsettomuuskuviot ja jokatapauksessa tultaisiin kertomaan, menis kaikki hyvin tai ei.. Töissä en oo huudellut vielä vaikka mieli tekis [:)] ajattelin et ekan ultran jälkeen ehkä sit uskaltais muillekkin kertoa.
Miehen lapsille kerrotaan sit myöhemmin, kun lasten on vaikea käsittää jos sit ei vauvaa tuukkaan..
Jonkinverran ehkä juhannuksena saattaa kaverit ihmetellä mun raivoraittiutta, ollaan meinaan menossa 3 päiväksi himokselle [8D] täytynee vissiin kertoa sit jos joku alkaa epäileen..

LIIKUNTAGALLUP: En kyllä kauheen aktiivisesti harrasta mitään [8|] Mun työ on melko fyysistä (lähihoitajana sairaalassa..) ja sit toisinaan fiiliksen mukaan lenkkeilen ja käyn uimassa.. Painoo silti sain puotettua ihan näillä olemattomilla liikkumisilla ja ruokavaliolla melkein 19 kg [:D] Työkaveri pyyteli pilatekseen kanssaan, joten täytynee nyt selvittää sopiiko se kuin hyvin raskaana olevalle.. ainakaan niitä korsettilihaksia ei ilmeisesti saa reenata..? tai näin kuulin, mut täytyy kääntyä ohjaajan puoleen..

ONNEA VAAN KAIKILLE UUSILLE PLUSSANNEILLE!!

Omaa napaa vähän: Mulla on jotenkin ihan epäuskoinen olo.. et oonko mä siis ihan oikeesti raskaana [:D] vessassa ravaan sata kertaa päivässä kun niin tottuneesti tätiä oottelen.. noh.. jospa tää tästä [:)]

MOIKKA JÄLLEEN,

WASTIS: Moikka ja tervetuloa
Tällekin puolelle vielä MAAILMAN MAHTAVIMMAT ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Olen niin onnellinen teidän puolestanne,ettet tiedäkään [:)][:)][:)]
Paljon tarrasukkia ja Enkeleitä matkallesi!!!!!!!!!!!
Aivan ihanaa [:)][:)][:)]
Ja p.s.Mää tiesin,että sää plussaat nyt [;)]

JENNI74: Suuremmoiset onnittelut plussasta ja lämpimästi tervetuloa [:)][:)][:)]

MÖLLIMÖYKKY: Wau..Sinulla oma hevonen [:)]
Minä tässä kokoajan yritän lämmittää miestäni,että saisin ostettua oman Suomen hepan [:)][:)]
Ei peeveli ole vielä suostunut,vaikka meillä on täällä 3 paikkaa hevoselle,omat pellot ja ruoat.Kuulemma meillä on ihan liikaa jo näitä "lemmikkielämiä" [8|]
Minä käyn vieraalla ratsastamassa.Nyt olen vähän vähentänyt talleilla käyntiä.

CHAK: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
Onnea 5 viikon täyttymisestä [:)]
Älä rakas ystävä luo netistä liikaa noita juttuja keskenmenoista [&:]
Rupeet pian kehittämään itsellesi sellaisia oireita,jotka mukamas liittyvät keskenmenoihin ja sitten saat pelätä ihan turhaan joka hetki!!!!!!!!
Nyt vaan ajattelet kaikkea positiivista ja tulevaa vaavia [:)][:)][:)]
Ihan varmasti kaikki menee hyvin!!!!Turha stressi ei ole hyväksi vauvallekaan!!!!!
Voihan hyvin [:)]

LIIKUNTAG: Olen entinen itsepuolustustus lajien harrastaja.Mutta kun jalka meni paskaksi eikä 5 leikkauksen jälkeen kuntoutunut normaaliksi niin jouduin ne lajit lopettamaan [&:]
Nykyisin harrastan kuntosalia,kävelyä ja ratsastusta [:)]
Ja tietysti noi navettahommat antavat hyvää voimaa kroppaan [:)]
Olen joka raskaudessa ihan synnytykseen asti tehnyt navettahommia.
Kerran lähdin melkeimpä suoraan navetalta synnyttämään [:D]

OMAA: Tää on aivan mieletöntä,kun tänne tulee kokoajan uusia odottajia [:)][:)][:)]
WASTIKSEN ilouutiset toki olivat niitä huippuhuippu hyviä uutisia [:)][:)][:)]
Meitä on täällä jo aika monta odottajaa..jee!!!!

Olen tänään juossut joka paikassa..Pikaisesti tulin vain tänne kurkkimaan [;)]
Joo joo,en malta täältä pysyä millään poissa [:D]

VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 4+5

Ja taas päivitystä. Mulla on kesäloma, niin ehdin hyvin vääntään tälläsiä taulukoita... [:D] Ja töissäkin yleensä niin hiljasta, että sielläkin varmasti ehtii päivittelemään. Hullu paljon töitä tekee, vai miten se meni...?

Ompas meitä helmikuisia jo monta[:)]
Ja tosi paljon näyttävästi ensimmäistään odottavia[:)]

Itekin täällä nyt käyn koko ajan katsomassa onko uutta tekstiä tullut[:D]
Yritän vaan saada ajan kulumaan, koko ajan ramppaan katsomassa onko menkat alkanut.
Ei sitten yhtään luottoa tähän hommaan vielä, mutta noi varhaset KM kummittelee mulla
taustalla vielä hetken varmasti.
Toivottavasti tällä kertaa raskaus kestäisi sinne helmikuuhun asti.

Kauhea kun tunnit matelee...
Niin ootan että kuluis aika nopeesti,
vaikka ekat 3kk[:D][:D]

Yönsäde, yritän ottaa rennommin ja keksiä muuta ajateltavaa [:)] Ja onhan alkiolla jo 80% todennäköisyys selvitä loppuun asti, huomattavasti parempi kuin mitä kuvittelin!

Wastis, mulla on ajan kulumisen suhteen aivan samat fiilikset. Jatkuvasti käyn katsomassa mitä alkiolle tällä viikolla tapahtuu ja katselen viikkoja eteenpäin, sitten katson kalenteria, että milloin ollaan milläkin viikolla. Tuntuu, että tunnit matelee saatikaan, että pitäisi odottaa vielä 7 viikkoa, että se 12 viikkoa tulee täyteen. Sulla tosin tuntuu aika varmaan vielä pidemmältä ottaen huomioon teidän pitkän yrittämisen ja varhaiset keskenmenot.

ON: Mulla on onneksi vielä yli kuukausi töitä ennen kesälomaa, niin viikoilla ei ehdi ainakaan päivisin miettiä liikoja. Ja loman aikana tuleekin 12 viikkoa täyteen, joten töihin palatessa voikin heti kertoa pomolle, että pääsevät miettimään äitiyslomasijaista   Mulla on vähän sellainen olo kuin olis ollut kipeenä ja olis vielä toipilas. Tänään kun siivoilin niin syke oli taivaissa ja aivan mieletön hikipäässä. Jäi mattojen puistelu ja lattioiden luuttuaminen kun imuroiminen tuntui jo melkein ylitsepääsemättömältä ponnistukselta. Mies on onneksi viikonlopun poissa, niin voin rauhassa löhöillä ja surffailla [:D]

Takaisin