Helmimasujen ultrauutiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tipsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hassua, miten erilailla noi ultrat menee eri paikkakunnilla. Minä kävin jo ekassa ultrassa ja ennen np-ultraa ehdin käydä vielä yhdessä ultrassa, jossa kokeillaan kuunnella sydänääniä. [:)]
Tänään tuli kutsu np-ultraan. 11.8 pitäisi sinne mennä. Mitenhän tuonne asti jaksaa odotella. Toisaalta kyllä pelottaakin tuonne meneminen.. Ja kun minä raukka vielä kammoan sairaaloita, niin kiva mennä sinne.. [&o]

Onko se muuten sillai, että jos np-ultra sattuu työaikojen kans päällekkäin, niin on oikeus olla töistä pois ja saada siltä ajalta normaalisti palkka? Kun mulla toi nyt sit menee työpäivän kans päällekkäin ja mietin, että miten voin olla pois, kun työnantaja ei vielä tiedä raskaudesta. Ainakin jos palkan haluan, niin pitäisi vissiin kertoa, että missä mennään..

MOIKKA,

ÄIDIKSI2011: Toi on niin pieni heitto tuo 4 päivän heitto,että se on oikeestaan ihan sama kumman mukaan elät [;)][:)].
Kumminkin,kun noilla viikoilla tehdään ultra,niin silloin ei millään saada niin tarkkoja mittoja vauvasta,että se antaisi täysin varmat mitat.Ja se riippuu niin paljon myös mittaajasta eli ultraajasta.
Sitten np-ultrassa katsotaan ne varmemmat raskausviikot ja niiden mukaan sitten lasketaan vauvan laskettuaika.Ellei sitten sulla ole ollut kellon tarkat kuukautiset,niin sitten laskettuaika laitetaan kuukautisten mukaan.Näin ainakin meillä tekee gyne.
Tee kompromissi ja ota raskausviikoiksi rv 9+4 [;)][:D]..tulee sitten sillain nätisti 9+2 ja 9+6:n välistä nuo viikot [;)]

Yönsäde

Yönsäde: Jeps, tuo kompromissivaihtoehto voisi olla paras [:)] Tämä on niin jännittävää ekaa lapsosta odotellessa, että tuollaisetkin asiat kummasti mietityttävät [:D] Ehkä vouhotus tasaantuu jossain vaiheessa..[8D] Laitoin alkuperäisen LA:n tuohon allekirjoitukseen, vaihdan sen np:n jälkeen, jos siltä näyttää..

Heippa kaikille!

Tälle kyseiselle palstalle en olekkaan vielä kirjoitellut. Muissa olenkin pyörinyt. Vihdoinkin ensimmäinen virallinen ultra takana!! Tehtiin siis 8+5 ja sen teki itseasiassa mieheni sisko koska on alalla töissä. Siellä köllötteli reilu 2 cm ötökkä ja syke näkyi hienosti ruudulla. Voi niitä ilon kyyneleitä kun sen sai nähdä. Ensi kuun alussa on sitten np-ultra.

Np takana, jee! Hirmu vilkas pikkuinen uiskenteli ja huitoi, kuperkeikkaili ja kaikki oli hyvin! Kätilö ei sanonut niskapoimun mittaa, ja tajusin unohtaneeni kysyä, mutta sanoi että eteenpäin vaan. Veriseulan tulos viikon päästä. Koko vastasi viikkoja 12+2 ja 56 mm oli pää-perämitta eli kasvu on mainiota kun nyt on viikkoja 12+0. Mahtava fiilis!!! Mies oli myös liikuttunut ja niin onnessaan! Aivan upeeta. Onnea myös muille!!! Laitan kuvan, kunhan saan skannattua koneelle.

Huomenna eka ultra edessä ja jännittää aivan pirusti! Jännittää että jyskyttääkö siellä sydän, näkyykö ketään, montako on.. !!! Voi tätä elämää. Oli pakko tulla tänne purkamaan, jos helpottas [:D] Veikkaan että tulevasta yöstä ei tule mitään, mutta sen toki kestän, jos huomenna näen jo pikkusen. Oon menossa viikoilla 12+0, ja huomista on odotettu mukamas jo paljon kauemmin. [:)]

laitetaa tämä ny tännekki ku laitoin vahingos neuvolakuulumisten puolelle.

np- ultra takana. ja kaikki oli hyvin!! niin ihanaa, pelkäsin niin paljon et jotain häikkää on!!! viime yö oli yhtä tuskaa kun ei unta saanu ja väsytti aivan kauheesti. pää oli kipee, huono olo ja päässä pyöri ajatukset ultrasta ja siitä et mitä sieltä löytyy. sitku vihon viimein sain unen nii kerkesin nukkua reilun tunnin kunnes ukkonen herätti ja se pitiki hereillä loppu yönki.

no mut mukavampiin.
niskaturvotus oli kahdes kuvas 0.7 ja yhdes kuvas 0.9. jostain syystä se kätilö sit laitto korttiin 0.9. no mut sekinhän on tosi hyvä lukema.
kirppu liikku aivan mahottomasti, kätilökin nauroi et yleensä saa vähän painella et saa pikkuiset liikkeelle nii meidän kirppu liikku niin paljon ja yritti mennä piiloon. kaikki näytti päällisin puolin hyvältä. sydän jumputti ja kuultiin sydän äänetkin, <3 mieskin oli mukana ja sanoi et nyt on todellisempi olo kun on nähnyt itsekkin liikettä
sit käytii viel veriseulaan ottaa verikoe, ja siitä sit soittavat jos on jotain häikkää...muuten ei ilmoita mitään.
tää on nyt nii iloinen kun kirppu voi hyvin!!! <3
kätilö oli tosi ihana.
ai niin ja paino oli mulla tippunu 400g. yllätyin koska tuntuu et masu on kasvanu hirmusti jo, mut taitaa olla vaa turvotus mikä sen iltaisin pistää niin palloks
la siirtyi siis edelleen eteenpäin ja on nyt siis 13.2. viikko siis vielä pitää oottaa et saa kertoo uutisen kaikille

peukut teille kaikille jotka on menos ultraan [:)] on se ihanata!

Np ultrassa kävin tänään. Jännitti aikalailla yöllä sain kyllä nukuttua mutta päivä töissä oli aika tuskainen. La meni viikon aikaisemmaksi, eli nyt on 12 viikkoa jo täysi..
Aikaisemmin päätettiin että aletaan kertomaan ihmisille vasta kun eka kolmannes ohi. Kotiin päästyämme kävästiin naapurissa anopille kertomassa. Huomenna kerron töissä jos sille tuntuu, taitavat jo arvailla kun loman aikana olen pyöristynyt.

Möllimöykky. Odotus tullaan palkitsemaan monin kerroin sullekkin torstaina! Ja odottavan aika on pitkä. [;)] Kirjoitahan sitten torstaina kuulumisesi tänne.
Eilinen ilta mulla meni kiukutellessa ja hermoillessa (juuri kun epätietoisuus kasvoi aivan järkyttäväksi pienen olemassaolosta) Nukuin huimat pari tuntia ja moneen kertaan yöllä kävin vessassa ja katselin kelloa josko vois jo lähtee.
No Siellä ultrassa näkyi pieni ihme, sydän sykki ja oli liikkuvainen. Olo on aivan mahtava! [:)]  Miehelle sanoin just ultrasta lähtiessä että hankitaan itsellemme semmoinen ultra laite niin voisin vain päivät pitkät ultrailla meiän vauvaa ja katsella sen kasvua ja huitomista.[:D]
Voi tätä onnellisuuden tunnetta mikä voi vallata pienen mielen kokonaan. [:)]

minuu alkaa oikee itkettää ko luen näitä ihania uutisia täältä... mä en enää jaksais odottaa ollenkaa tota ultraa :( ens viikon torstaina on "vasta" jännittää et onko mulla oikeesti masussa ees joku ...voooih...

mut innolla luen täällä muitten uutisia :)

Ultrassa näkyi pirteä ja hyvät sydänäänet omaava maha-asukki.

Olen niin onnellinen, nyt kertomaan sukulaisille ja ystäville hyvillä mielin. [:)]

hei!!

toka ultra tänään, molemmilla pamperoisilla kaikki hyvin, toinen imi peukkua ja toinen nyrkkeili. omat pussit ja istukat, joten seuraavan kerran vasta 8 vkon päästä. ei tarvii mitään riskiseurantaa. jee.
np-mitat ok, molemmilla kaikki niinku piti. pituus 62 ja 63 senttii, eli puolella kasvanu kahdessa viikossa.
vyötärönympärys mulla kasvanut 2 cm kahdessa viikossa.

oi mä olen niin onnellinen.......[:D][:D][:D][:D][:D] eikä mua enää pelota ollenkaan että tulee kaksi[:)][:)][:)][:)][:)]

ONNEA iloisista ultrauutisista kaikille onnellisille mammoille [:)][:)][:)][:)]

myy77, sullahan on melkoiset lapsoset kun jo nyt ovat päälle 60 senttisiä [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

En oo vieläkään saanu ultra-aikaa, plaaah! Odottavan aika on piiiitkä...

myylle vielä tänne onnittelut! <3 [:)]

Helpotukseksemme turha neuvolakäynti tehty syntymäpaikkakunnan neuvolaan. Soittelin aamulla sinne, kun suppaillu mukavasti jo pari päivää tässä kivuttomasti. Ultrattiin, ja kaikki hyvin. [:)]

Nyt "pikkaisen" oman navan ympäriltä;)

23.7 käytiin np-ultrassa miehen kanssa, ja voi että!!!<3 Siellä meidän Snadi heilutteli ja sydänäänetkin saatiin kuulla:) Uskomaton tunne:)

Sitten illalla päästiin kertomaan omille vanhemmilleni, ja se riemu levisikin sitten päivän sisällä koko sukuun:) Seuraavana päivänä oli miehen suvun vuoro:D Ihana vastaanotto - paljon rakkautta<3

Huomenna on ensimmäinen kolmannes takana, ja puhuttiin vähän, jos sitä jotain pientä kävisi sen kunniaksi ostamassa jo - bodyn tms.=)

Ihania ultrauutisia kaikilta helmikuun helmiltä=)

Miten voin poistaa oman viestin, kun näköjään taas tunaroin ja laitoin viestin kahteen otteeseen[8|]??

Takaisin