Helmimasujen esittelykierros

Elikkäs, täällä Pohjois-Savossa pikkuista odottelee 25v. ja tammikuussa 26v. nuori nainen[:D] sekä tuleva isukki 25v. isukilla 26v. synttärit 4pvä ennen LA, katotaan miten käy[:D]

Valmistuin lukiosta syksyllä 2004, asuin vuoden helsingissä ja sen jälkeen muutin takaisin kuopioon (miehen perässä[:D]). Yhdessä olemme olleet helmikuusta 2005 lähtien ja kihloihin mentiin toukokuussa 2006. Tammikuun 2006 jälkeen en ole opiskellut vaan tehnyt kaupan alalla töitä täysipäiväisesti. Viim. 2v. vakituisena. Mies on valmistunut ammattiin ja hänellä on vakituinen työ. Syksyllä 2007 otimme molemmat loparit töistä ja lähdettin reiluksi puoleksi vuodeksi rinkkoinemme kiertämään kaakkois-aasia (Thaimaa, Malesia, Indonesian Sumatra, Laos, Kambodia ja Vietnam). Oli elämän muuttava kokemus!<3 Reissun jälkeen sain tämänhetkisen työpaikkani. Kesäkuussa hain opiskelemaan ammattikorkeeseen ennen kuin tiesin olevani raskaana, mutta ajattelin että kokeillaan. Pääsin sisään, mutta ilmoittauduin poissaolevana täksi vuodeksi, etten menetä opiskelupaikkaa. Rakastan tatuointeja, itselläni viisi, miehelläni ei yhtään. Haluaisi ottaa, muttei ole löytänyt sopivaa ensimmäisekseen[:D] Suunnitelmissani oli ottaa toiseen käsivarteen puolikas hiha (kuva jo ideoitu), mutta siirtyy nyt sitten lapsen syntymän jälkeen otettavaksi... Kun niihin jää koukkuun niin koko kasvaa kerta toisensa jälkeen[:D][:D]

Lapsi on erittäin toivottu. lopetin pillerit keväällä 2009 kun resepti loppui ja muuta ehkäisyä käytettiin marraskuuhun 2009 asti. Sen jälkeen ollaan oltu ilman ja katsottu jos lapsi ilmoittaa tulostaan ilman suurempia yrityksiä. Ei ilmoittanut, vaan toukokuussa ensimmäistä kertaa ihan tark. ovis ja homma pyörimään. Yritys tuotti tulosta ja tässä ollaan! Rv 13+1[:)]

Kiva tutustua tätä kautta teidän elämään muutenkin kuin aamu yrjöjen ja ummetuksien yhteydessä[:D][:D][:D][:D]
 
Tsaukki [:D]

jahhah, ja oon edelleenkin nuorin tälläkin palstalla.. [:)] Eli olen 19 vuotias, tuleva iskä vuoden vanhempi. Asustellaan Kainuussa, Kuhmossa. Justiisa saatiin muutettua yhteen, meinas vähän vetää väsyneeksi toi muuttorumba.. [:'(] Ei keretä kumpikaan ihan täyttämään vuosia ennen vauvan tuloa, kun molemmat ollaan kesän lapsia [:)] Serusteltu on reilu 3 vuotta nyt, aiemmin asuttiin yhdessä Kajaanissa mutta koulun takia jouduttiin vuoden ajan olemaan kaukosuhteessa, tosin joka vkloppu ja välillä viikoillakin toinen toisen luona oltiin..

Lapsi oli suora vahinko, mutta se ei tarkoita sitä etteikö vauva olis tervetullut ja meille onnellinen yllätys, ja yllätys todellakin kyllä olikin! [:D] Innolla ootellaan että maha kasvais enemmän, kun pikkuhiljaa alkaa vasta näkymään (nyt 15+0). Tuleva isä päässyt vasta kerran neuvolakäynnille mukaan, eikä ole vielä nähnyt edes tulokasta ultrassa, mutta onneksi kuukauden päästä rakenneultraan pääsee tulemaan [:D] Kihloissa ei VIELÄ olla, kihlat on suunnitelmissa yli vuoden jo ollut mutta ei oo kiirehditty, mutta haluaisin jo kovasti, enkä pelkästään lapsen takia [:)] [:)] [:)]

Koulut on kesken itsellä, kaks vuotta lähihoitajakoulua takana, mutta vuos sitten tapahtuneen tapaturman takia jouduin koulun keskeyttämään kun en työharjoitteluita pysty käymään niin nyt joutuis alusta aloittamaan, mutta kattoo mitä alaa sitä lähtee sitten opiskelemaan EHKÄ vuoden päästä.

Tatuointeja löytyy täältäkin kaks, kissa käsivarressa (rakastan kissoja viimeseen henkäykseen asti), ja tähti-härpäke nilkassa. Molemmilla siskoilla on muksut, toinen 9-vuotias poika ja toisella 2-vuotias pikku prinsessa. Jännitetään koko suvun kanssa kumpi täältä tulee [:)] Veli nyt on vielä vaiheessa näköjään elämänsä kanssa, eikä seurustele eikä omaa lapsia. Niin, olen siis nuorimmainen meistä sisaruksista. Kummipoika on reilun vuoden ikäinen pullaposki, saadaan sillekin pienellä ikäerolla leikkikaveri [:D]
 
Tervehdysss !

Täällä kirjoittelee Tuusulan Jokelasta 21v opiskelija jolla parhaimpana puolenaan 26v kuorma-autonkuljettaja mies :) Olen tempperamentillä, huumorilla ja naurulla sekä positiivisella elämänasenteella valmistettu pläjäys ! :)
Meiltä löytyy kaksi koiraa ja kissa. Tässä isohkossa kaksiossa mahdutaan asustelemaan vielä tovi lapsen tullessa maailmaan :) Itse saan koulun käynnin niinkin pitkälle ettei äityisloman jälkeen jää kuin muutama työharjoittelu !

Ollaan oltu kimpassa päälle pari vuotta ja kihloissa helmikuusta saakka. Tatskoja löytyy molemmilta.

Olen ylpeä täti vanhimman veljeni 4.5v pikkumiehelle, nuorimman isoveljeni 11kk pikku neidille ja pikkusiskon 2kk pikku herralle <3

Jos vaan on kiinnostuneita tällä suunnilla lähtee sumppeilee ni heittäkäähän s-postia :)
 
Tasapuolinen tervehdys kaikille! [:)]
 
Täällä kirjoittelee juuri ja juuri täyttänyt 26-vuotias Piitzu Vantaalta.
Kihloissa olen 32-vuotiaan mieheni kanssa ja nopeata on ollut toimintamme. Maanantaina tuli 6kk täyteen seurustelua ja tämä koko setti siis siinä ajassa (Raskaus, Kihlat, Yhteenmuutto). No, mitä sitä aikailemaan, jos tuntuu hyvältä. Ja raskautta ei suunniteltu mitenkään, tuotiin vain etelänlomaltamme tälläinen "pikkuinen" tuliainen ;)
 
Molemmat ollaan valtiolla vakituisissa duuneissa, asutaan saunallisessa vuokra kolmiossa 73,5m2, eläimiä ei ole, vaikka haaveilenkin, että ottaisin vielä joskus koiran. (Ehkä toy-villakoiran) [:D] Joskus aikoinaan minulla oli afgaaninvinttikoira, josta jouduin luopumaan, kun edellinen poikaystäväni oli niin allerginen. Tosin, onneksi koira pääsi eräälle erittäin hyvälle ystävälleni ja näenkin sitä usein! <3
Tatuointeja on yksi pieni selässä, otin sen joskus 18-vuotiaana. Ja en usko, että lisää tuleekaan. Korvissa on lävistyksiä 9 yhteensä.
 
Harrastuksina meillä/minulla säännöllisen epäsäännöllinen lenkkeily, lukeminen, ruoanlaitto, leipominen, elokuvat, juoruilut puhelimessa kavereiden kanssa, sisustus.
 
Rakastan ajaa motarilla yksin ja huudattaa musiikkia :) viimeksi kun ajelin, niin kai'uttimista kantautui Pulp Fictionin soundtrack! Urge Overkill ja SE SEN ÄÄNI!!! <3 Ainiin ja perjantaina mennää ukon kanssa fiilistelee U2:ta!!! =)))) olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, ja elokuvienkin. Tässä siis hieman tietoa, millainen olen! :)
 
No minäkin kun muutkin [:D]
Mä olen siis 25-vuotias keski-suomalainen Lähihoitaja, mieheni kohta 34-vuotias raksa-alan ammamies [:)]. Mä oon tehnyt valmistumisestani asti pätkätöitä eri työpaikoissa, eli kohta yhteensä 6,5 vee... Mies on vakitöissä..
Yhdessä ollaan oltu kohta 3,5 vuotta, kihloissa siitä 3,1 vuotta [:D] Ja naimisissa ihan just vuoden.. Yhdessä ollaan asuttu melkein ensitapaamisesta lähtien..
Miehelläni on ennestään kaksi lasta: vanhempi 8v ja nuorempi kohta 5v.. Lapset ovat säännöllisesti meillä ja odotavat pinetä sisarusta innoissaan [:)]
Olemme mieheni kanssa myöskin tukiperheenä yhdelle lapselle, joka vierailee perheessämme noin 1 x kk..
Tuleva lapsi on siis ensimmäinen yhteinen.. Ehkäisy jätettiin pois 12/07 ja tutkimuksissa on käyty viimeiset 1,5 vuotta.. Minkäänlaisiin hoitoihin emme kuitenkaan kerenneet, vaan ihan luomusti Köpi sai alkunsa..
Vapaa-aika menee milloin mitenkin.. Itse kun teen vuorotyötä, niin vapaat ovat milloin sattuu.. Mies taas tekee säännöllistä ma-pe 7-15 työtä, niin yhteinen vapaa-aika meinaa olla hintsun kortilla.. Hyvin on kuitenkin parisuhde toiminut [:D]
Mun sydäntä lähellä on musiikki: Rokkia, Metallia ja muuta raskaampaa kuuntelen ja keikoilla käy aina kun lähellä (lutakossa..) joku hyvä bändi esiintyy [:)]

Voikaahan helmimammat oikein paksusti!! [:D]
 
Täällä kirjoittelee 26-vuotias porvoolainen nainen. Rakkaani kanssa ollaan pidetty yhtä 2,5 vuotta. Syksyllä aloimme puhumaan, josko tähän perheeseen mahtuisi yksi pienikin ja keväällä sitten aloimme kokeilemaan, osuisiko onni kohdalle. Molemmille tämä on ensimmäinen lapsi, joten olemme ihan onnesta pyörryksissä. Mies on varsinkin halunnut julistaa koko maailmalle, että hänestä tulee ISÄ.

Töissä käyn päivittäin Espoossa, toimistopuolen hommia. Aloitin vuosi sitten syksyllä opinnot HAAGA-HELIA:ssa tarkoituksena valmistua tradenomiksi 2012, saa nyt nähdä, miten aika riittää kaikkeen. Tietysti opinnot saa odottaa, jos iltaisin ei ole mahdollista osallistua luennoille. Mies on kyllä alustavasti luvannut hoitaa kotia sen muutaman tunnin, pari kertaa viikossa. Tarkoituksena on myös, että hoidan lasta ensimmäiset puoli vuotta ja sen jälkeen mies jää kotiin.

Harrastukset ovat hyvin liikuntapainotteisia, juoksua, uintia, tennistä, retkeilyä, jalkapalloa, jumppaa ja talvella lautailua <3 Se onkin suurin haaste seuraavalle talvelle, kun tietää, ettei rinteeseen laudan kanssa pääse (luulisin että siteiden kiinnittäminen pallomahan kanssa on todella vaikeaa ellei mahdotonta). Ruoan kanssa hifistely hyvien ystävien kanssa on myös lähellä sydäntä.

Ystävistä vain yhdellä on lapsia, joten vertaistukea etsitään..
 
Hei! [:D]
Täällä 21-vuotias keskisuomalainen tuleva mamma. Mies on myös 21-vuotias ja yhdessä ollaan oltu nyt reilut neljä vuotta, kihloihin mentiin jouluna 2007 ja yhdessä ollaan asuttu heti suhteemme alusta alkaen. Meillä on koira 2.5 v ja kissa 3 v. Asutaan 62 neliön kaksiossa, mistä kyllä lapsen syntymän jälkeen muutetaan pois. (vähän rauhatonta aluetta)

Molemmat ollaan kokkeja ammateiltamme, ja työttömiä sellaisia oltu nyt 5 kk. Mies aloittaan ammattikorkea koulun ensi vuonna ja itse olen silloin mammalomalla, jonka jälkeen tarkoitus olisi palata työ elämään.

Lapsi on ensimmäinen ja hyvin kovasti toivottu. <3
Pillerit lopetin tammi-helmikuun vaihteessa ja sen jälkeen ei minkäänlaista ehkäisyä käytetty. Eli aika nopeasti pikkuinen tuli vaikka pillereitä kerkesin yhteen putkeen syömään reilut seitsemän vuotta.

Molemmat ollaan suuresta perheestä, miehen nuorin sisko on 12- vuotias ja minun nuorin sisko täytti 3- vuotta, joten lapset ovat tuttuja jo ennestään molemmille. [:D]

Mitäs muuta kertoisin.. no tatuointeja löytyy iteltä 2 ja mieheltä 1. Harrastukset painottuvat aika paljon meillä musiikkiin, elokuviin, lenkkeilyyn ja eläimiin.

Hyvää odotusaikaa kaikille! [;)]
 
Jospa minäkin heittäisin lusikkani soppaan.

Täällä 25 v. tytteli Tampereelta. Miehellä ikää 29 v. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, joista naimisissa 2. Ehkäisy jätettiin pois häiden jälkeen, mutta vaaveli ilmoitteli itestään vasta tämän vuoden alussa. Ekassa ultrassa (viikolla 12) sikiö kuitenkin vastasi viikkoja 7, eikä minkäänlaista eloa näkynyt [:(] Lääkkeillä sitten keskeytettiin ja suru oli suuri. Keskeytyksen jälkeen kuitenkin tärppäsi uudestaan ja nyt mennään viikolla 16 [:)]

Iloista odotusta kaikille!
 
Terrrrrrvehdys!
Täällä kirjoittelee 23 vuotias rouva Oulusta. Mieheni täyttelee pian 26 ja esikoistamme odottelemme.
Yhteistä taivalta tulee uutena vuotena täyteen huimat (!!) 2 vuotta. [:D] Kihlauduimme 2009 ystävänpäivänä ja häitä viettelimme kesäkuussa 2010. Ehkäisyhommelit jätimme pois huhtikuussa ja häiden jälkeisellä viikolla tulikin ihana uutinen, kun plussasimme. <3 Eli viikkoja on tällä hetkellä kertynyt 15.
Ammatiltamme olemme molemmat aspoja, myyjän hommia paiskimme ihanien (I wish..) asiakkaiden iloksi.
Tällä hetkellä perheeseemme kuuluu myös karvavauva, eli toisin sanoen, koira. :)
Asuntona on tällä hetkellä vuokrakaksio, josta toivottavasti pääsemme pian muuttamaan ikiomaan rivarikolmioon, jossa on paljon enemmän tilaa entä nykyisessä. Plus, ei rasittavia portaita...

Rauhaisaa syksyn odotusta kaikille mammoille! [:)]
 
Heips!
Tässä aivan uusi tulokas Vaun keskustelupalstoilla. Olen 30-vuotias opettaja Oulun kupeesta Kiimingistä. (Ollaanpas Vibe yhteyksissä! Voitais lähteä yhdessä sauvakävelemään, juuri eilen ostin tuliterät Exelit[;)]) Mieheni on myös opettaja ja 50-vuotias, jolla aikaisemmasta liitosta yksi aikainen pesue. Nyt ollaan innoissaan uusista tulokkaista, minä odotan ensi kertaa, mieheni siis jo konkari. Ja kaksoset on meille siis tulossa!![:)] Kun siitä alku"shokista" ja hervottomasta olosta ollaan toivuttu, olo on mitä onnellisin. Laskettu aika on 20.2, toivottavasti Aatu ja Beetu pysyvät masussa mahdollisimman pitkään ja ovat terveitä vauvoja. Varhaisraskauden ultrassa on käyty, ja kaikki tällä hetkellä kunnossa. Seuraavan kerran ultrataan lokakuun alussa rv:lla 20, eikä sinne asti malttaisi odottaa millään!

Yhdessä miehen kanssa ollaan oltu 4 vuotta, siitä vuosi kihloissa ja naimisiin mennään kahden viikon kuluttua. Häiden juhlitaan ja tanssitaan -luonne muutti muotoaan rauhalliseksi yhdessäoloksi hääjuhlan merkeissä, kun ehkäisyn pois jättämisen jälkeen tärppäsikin samantien. Näköjään rennolla fiiliksellä ja Tulee Sitten Kun On Tullakseen -asenteella pääsee hyviin tuloksiin :) Kunhan häät on hoidettu alta pois kunnialla, alkaa elämän järjestely vauvoja varten. Paljon on ostamista ja laittamista tiedossa, ja töissäkin pitäisi malttaa käydä. Olo ollut hyvä koko raskauden ajan, tosin helteet ottivat voimille. Nyt syksyn raikkaissa keleissä on hyvä jatkaa odotusta. Hyvää syksyn jatkoa kaikille, ja varsinkin meille helmivauvojen odottajille![:D]
 
Ainiin, kuuluuhan meidän perheeseen myös nuo koiratarhassa asustelevat mölyapinat, eli harmaahirvikoira Raiku 6v ja karjalankarhukoira Ropi 10kk. Molemmat ollaan innokkaita hirvenmetsästäjiä ja toivottavasti jaksan itsekin vielä syksyllä jahdissa kulkea. Lentopallo on pitänyt jo jättää pois, ja hiukka paljon kirpaisee jo se.. 
 
Heippa!
Täällä ilmoittautuu yksi helmimasu. Olen 26-vuotias kahden lapsen äiti Helsingistä. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä kuusi vuotta, joista neljä vuotta naimisissa. Kolmas lapsi ilmoitti tulostaan 2,5 viikkoa sen jälkeen, kun jätimme ehkäisyn pois :) kiire siis tulla.. Vieläkin ollaan ihmeissään vauhdista, kun esikoisen yritys kesti vuoden. Kotiäitinä olen viihtynyt jo kohta neljä vuotta, esikoinen siis pian neljä ja pikku kakkonen 2-vuotias. Tänään lähti 16. viikko käyntiin ja koko perhe jo malttamattomana odottelee pikkuista.
 
Moi Niinukka [:)]
Onpas kiva kun täällä on muitakin Kiiminkiläisiä. Meillä näkyy olevan melkein sama laskettuaikakin. Meillä viimeisimmän ultran mukaan LA on 22.2.
ollaanpas yhteydessä [:D]
 
Hei vaan,

vastaanpas nyt tänne, kun jonkun aikaa olen palstaa lueskellut ja viimein rohkaistuin askartelemaan itselleni tunnuksetkin :)

Olen 29-vuotias, Keski-Suomesta ja työskentelen kulttuurialalla. Naimisissa ollaan oltu mieheni kanssa muutama vuosi ja esikoista odotellaan pitkällisen yrityksen jälkeen - taisi olla 30. kierto, josta viimein nappasi, ihan luomuna ja tjot-ajattelulla yritys meni kuitenkin. Pikkuisesta ollaan tosi innoissamme ja käsityöihmisenä olen värkkäillyt jo jos jonkinlaista vaatetta ja väkkyrää vauvelia odottamaan. LA on 23.2.
 
Hei[:)]
Tammikuussa 21-vuotta täytän, kuopiossa asustelen avopuolison kanssa. Neljä vuotta ollaan yhdessä pyöritty vaikka pitkiä erojaksoja ja uusia suhteita siihen aikaan on sisältynyt, välillä on pitänyt molempien kasvaa vähän aikaa. Tällä hetkellä työtön, mutta toivottavasti saan jotain määräaikaista hommaa joulukuun lopulle asti niin ei ihan aika kävisi pitkäksi[:D] Joulukuussa muutto isompaan asuntoon, tällä hetkellä asutaan kahdestaan yksiössä ja välillä tosiaan tuntuu että seinät kaatuu päälle[:D] Avopuoliso täyttää joulukuussa 22-vuotta ja on ammatiltaan yhdistelmäajoneuvonkuljettaja, omat tatuointivehkeet omistaa ja jotain helppoja kuvia tekee itelleen, tutuille ja tietysti mulle[:D] Kovasti ollaan suunniteltu naimisiin menoa, mutta ei taida taloudelllinen tilanne antaa periksi vielä pitkään aikaan[:'(]

Valitettavasti kolme henkisesti ja fyysisesti raskasta keskenmenoa takana, tämä siis neljäs raskaus ja todellakin toivottu! Viikolla 10 sitten kävin neuvolassa ja ensimmäisen kerran saatiin ne sydänäänet kuulumaan, parempaa fiilistä en oo ikinä tuntenut kun sillon![:D]Nyt on pitänyt ottaa rauhallisesti ja tähänasti kaikki mennyt hyvin ja toivottavasti menee jatkossakin[:)] LA 27.2.2011 ja tänään viikot 17+3.
 
Tervetuloa, nanika, porukkaan!! Hieno LA sulla on, se on mun veljen synttäri :)
 
Ihanaa odotusta teille!
 
Hei!
Täällä kirjoittelee 30v äityli Savosta, jolla myös la helmikuussa. Tosin viimeinen päivä, joten ei tiedä olisko pitäny tuonne maaliskuun puolelle liittyä:) mut tällä hetkellä näin. Vakituinen työ toimistossa, tosin pitkä sairausloma tällä hetkellä menossa ja leikkauksesta toipumassa, palaan työhön marraskuussa ja sitten äitiyslomalle lähtö onkin jo tammikuussa! Tästä se elämä lähtee hymyilemään!
Raskaus on on ollut aika tapahtumarikas, on sattunut tapaturma jossa kohtu "lähti sijoiltaan" mutta on jo ok. Sen lisäksi tyttö sairastui parvorokkoon ja miehen kanssa jännitettiin miten käy. En ollut sairastanut sitä koskaan.. Enkä sairastunut nytkään! Ja vielä leikkaushoito nukutuksessa. Ja pieni on matkassa pysynyt!
Minulla siis on jo kolmasluokkalainen typy, joka kovasti odottaa isosiskouttaan.. Joka ilta massulle sanoo hyvää yötä.
Avomies, kihlattu on pari vuotta nuorempi, ammatiltaan yrittäjä. Ollaan samaa taloutta asuttu nyt 1v 10kk, sitä ennen tapailtu puolitoista vuotta. Eli uusi tulokas on vanhemman puolisisarus..
 
Heips!

Helmimamma pohjois-pohjanmaalta. Ikää mulla 25, jouluna 26. Mies on 32. Miehellä on 2 poikaa, 9 ja 10 ikäiset. nuorempi käy pari yötä kuussa kylässä, vanhempi suunnilleen kerran vuodessa pitkän välimatkan vuoksi. Mulle tämä on esikoinen. LA 20.2.
Omakotitalossa asustellaan, pienessä kylläkin. Perheeseen kuuluu vakituisesti mun ja miehen lisäksi kissa ja koira.[:)]
 
Takaisin
Top