Helmimasujen esittelykierros

Heips vaan kaikille muille helmimasuille. :) Täällä 23v toista lastaan odottava äityli, aiemmin poika s.26.04.2009, toisen laskettu aika 13.02.2011 :) Lapsen isä, tuleva avomieheni 26v ihana mies, olemme etsimässä yhteistä kolmiota, koska molemmilla kaksiot ja olisi vähän ahdasta neljän ihmisen se jakaa. :)
 
Heippa vaan kaikille!

Olen 31-vuotias, (tammikuussa 32v.) yhden pojan äityli. Asustellaan avomiehen ja ihan just 3-vuotiaan pojan kanssa Vakka-Suomessa rivitalossa. Mies on vähän nuorempi kuin minä, täyttää ihan just 28v.
Yhdessä ollaan oltu 2005 kesästä asti, kihloissa kesästä 2007.

Kouluja on tullu käytyä ihan riittävästi (kokki-kondiittori-restonomi), ja ravintola-alalla edelleen olen. Työn merkeissä tapasin puolisonikin [;)]

Eka raskaus meni muuten hyvin mutta raskaan työn vuoksi supisteli paljon ja jouduin jäämään sairaslomalle jo viikolla 26. Tämä raskaus menee samaa kaavaa, mutta supistelut alkoi jo aikaisemmin, viikolla 21. Nyt siis sairaslomalla supistusten estolääkityksen kera. Toivottavasti vauveli malttaa pysyä masussa mahdollisimman pitkään.

No tässä kai tärkeimmät minusta ja meistä [:D]
 
Heipsan!! :)

Mielestäni oikein hieno idea, että kaikki vähän kertovat itsestään on näin uutena tulokkaana kiva päästä juttuihin sitten mukaan kun on edes joku paikka josta voi ehkä luntata tietoa ja ei tunne itseään iiiihan ulkopuoliseksi! :)

Elikkäs itse olen 21 vuotta ja Poikaystäväni 29, muutama vuosi ollaan jo seurusteltu toukokuussa tosiaan päätettiin että lopetetaan ehkäisy ja aika tuo sen pikkuisen kun tuo, no se sitten tärppäsikin heti, aika yllätykseksi. :D elikkäs la:ksi tuli sitten 26.2.2011. :) Tämä on tosiaan ensimmäinen lapseni, poikaystävälläni on 7 vuotias tytär joka odottaa innolla pikkusiskon tuloa. :)

Poikaystäväni on siis britti ja itse olen suomalainen ja muutin tänne Pohjois-englantiin reilu vuosi sitten. :) tarkoituksenani oli aloittaa matkailualan opinnot täällä nyt edeltäneenä syyskuuna mutta tosiaan nämä ilo uutiset sitten laittoivat minut lykkäämään opiskelun aloitusta. :) Poikaystäväni Työskentelee ulkomailla paljon, joten yksinoloa vauvan kanssa on odotettavissa ja paljon, sitä aikaa tosin odottaen innolla/ pelolla ja onneksi voi aina suomeen mennä perheen luo ja poikaystäväni perhe on täällä suurena tukena. :)

Tulipahan nyt paljon laitettua juttua mutta ei ainkaan mitään ihmeellistä pitäisi jäädä mainitsematta ja kysyä saa lisääkin.. :)
 
Heissan vaan kaikille!

Täällä 25v mamma huutelee. Mieheni on 28 ja esikoistamme odotellaan. Yhdessä elelty 2006 lähtien ja melkein pari vuotta meni ennen kuin tärppäsi, minulla kun on tuo pcos.
Nyt menossa rv 24+2 ja kaikki on mennyt vallan mainiosti.
Maalla asutaan, keskellä peltoa punaisessa mökissä [:)] Koiria perheeseemme kuuluu neljä kipaletta, joten hulinaa riittää nyt ja tulevaisuudessa.

Hieman kyllä pelottaa yksinäisyys kun molempiin mummoloihin on yli 100km matkaa, ja lähimmän hyvän ystävänkin luo 70km...
Mutta toivotaan jaksamista itselle ja teille kaikille odottajille!! <3
 
Täällä esikoistaan odottava 27v. nainen keski-pohjanmaalta. Ukkoni 30v. kanssa asutaan avoliitossa pienessä kaksiossa, ison koiran ja kahden ison liskon kanssa :) Hyvin ollaan viel toistaiseksi mahduttu ja sitten jossain vaiheessa ois tarkoitus ettii isompaa kämppää. :)
 
Takaisin
Top