Lillukka80
Jostain jotain jo tietävä
*viesti poistettu*
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tais mennä pari-kolme päivää, muistaakseni ti- ja pe-iltaisin lisätään uusia :)Minä pyysin sunnuntaina päästä salaiseen ryhmään, eikä vastausta pyyntöviestiin ole kuulunut... miten kauan siinä yleensä menee?
Me puhuttiin, ettei kerrottais kuin ihan lähimmille, mut nyt tietää jo mun vanhemmat, siskot ja pari ystävää, miehen pari ystävää sekö meidän yhdet yhteiset ystävät pari viikkoa nt-ultraan, sitten (jos kaikki on hyvin) kerrotaan isommille lapsille ja sittenhän koko maailma tietääkinOotteko muuten jo kertoneet raskaudesta ihmisille? Itsellä tekis mieli kertoo omille vanhemmille jo ennen nt-ultraa, mutta toisaalta oon aika varma, että tieto lähtee heti leviämään sillo muillekin sukulaisille niin pohdin kovasti pitäiskö vaan suosiolla oottaa, että sen jälkeen kertoo. Vaikka tavallaan haluaisin pitkittää kertomista sinne tokalle kolmannekselle, mutta toisaalta mietin, että oisko kuitenkin kiva, että läheisimmät sukulaiset tietäis jo vähän aiemmin, kun jos jotain vaikka nt-ultrassa selviäiskin nii oisivat tukena.
Sama juttu, lähimmät ystävät ja sisko tietää muttei vanhemmat. Heille kerron nt-ultran jälkeen ja silloin on pakko töissäkin kertoa, että ehditään siellä varautua. Lähimmille jerroin heti plussattuani, että jos jokin menee pieleen niin on tukeaMe puhuttiin, ettei kerrottais kuin ihan lähimmille, mut nyt tietää jo mun vanhemmat, siskot ja pari ystävää, miehen pari ystävää sekö meidän yhdet yhteiset ystävät pari viikkoa nt-ultraan, sitten (jos kaikki on hyvin) kerrotaan isommille lapsille ja sittenhän koko maailma tietääkin
Ootteko muuten jo kertoneet raskaudesta ihmisille? Itsellä tekis mieli kertoo omille vanhemmille jo ennen nt-ultraa, mutta toisaalta oon aika varma, että tieto lähtee heti leviämään sillo muillekin sukulaisille niin pohdin kovasti pitäiskö vaan suosiolla oottaa, että sen jälkeen kertoo. Vaikka tavallaan haluaisin pitkittää kertomista sinne tokalle kolmannekselle, mutta toisaalta mietin, että oisko kuitenkin kiva, että läheisimmät sukulaiset tietäis jo vähän aiemmin, kun jos jotain vaikka nt-ultrassa selviäiskin nii oisivat tukena.
Me ei olla kerrottu vielä kenellekään ja yritän pitää salassa ainakin nt-ultraan asti. Tosin tämä jäätävä mahan turvotus ja huono olo voi paljastaa jo aiemmin. Tänäänkin neuvolassa sai pälyillä ympärilleen, ettei vaan ketään tuttuja näy.
Etkö saisi työterkkarilta samaa saikkulappua, jos et halua kertoa vielä töissä? Ehkä jos siellä näyttäisit neuvolan lapun?Tänään vihdoin hain saikkua kun tulee nukuttua niin huonosti, jo unessa ollessa alkaa kuvotus. En oksenna mut olo on läsnä melkeen koko päivän. Oksentaisin varmaan jos en heti yrittäisi syödä jotain ku nää olot pukkaa päälle.
Mulla on todella suuri kynnys hakea saikkua ylipäätään ja ahdistaa vähän koko juttu, nythän se paljastuu työnantajallekin kun lapussa lukee äitiysneuvola. :I En oo vielä toimittanut todistusta töihin.