Helmikuun jutut

Minä pyysin sunnuntaina päästä salaiseen ryhmään, eikä vastausta pyyntöviestiin ole kuulunut... miten kauan siinä yleensä menee?
Mulla tais mennä pari-kolme päivää, muistaakseni ti- ja pe-iltaisin lisätään uusia :)
 
Ootteko muuten jo kertoneet raskaudesta ihmisille? Itsellä tekis mieli kertoo omille vanhemmille jo ennen nt-ultraa, mutta toisaalta oon aika varma, että tieto lähtee heti leviämään sillo muillekin sukulaisille niin pohdin kovasti pitäiskö vaan suosiolla oottaa, että sen jälkeen kertoo. Vaikka tavallaan haluaisin pitkittää kertomista sinne tokalle kolmannekselle, mutta toisaalta mietin, että oisko kuitenkin kiva, että läheisimmät sukulaiset tietäis jo vähän aiemmin, kun jos jotain vaikka nt-ultrassa selviäiskin nii oisivat tukena.
 
Ootteko muuten jo kertoneet raskaudesta ihmisille? Itsellä tekis mieli kertoo omille vanhemmille jo ennen nt-ultraa, mutta toisaalta oon aika varma, että tieto lähtee heti leviämään sillo muillekin sukulaisille niin pohdin kovasti pitäiskö vaan suosiolla oottaa, että sen jälkeen kertoo. Vaikka tavallaan haluaisin pitkittää kertomista sinne tokalle kolmannekselle, mutta toisaalta mietin, että oisko kuitenkin kiva, että läheisimmät sukulaiset tietäis jo vähän aiemmin, kun jos jotain vaikka nt-ultrassa selviäiskin nii oisivat tukena.
Me puhuttiin, ettei kerrottais kuin ihan lähimmille, mut nyt tietää jo mun vanhemmat, siskot ja pari ystävää, miehen pari ystävää sekö meidän yhdet yhteiset ystävät :hilarious: pari viikkoa nt-ultraan, sitten (jos kaikki on hyvin) kerrotaan isommille lapsille ja sittenhän koko maailma tietääkin :happy:
 
Me puhuttiin, ettei kerrottais kuin ihan lähimmille, mut nyt tietää jo mun vanhemmat, siskot ja pari ystävää, miehen pari ystävää sekö meidän yhdet yhteiset ystävät :hilarious: pari viikkoa nt-ultraan, sitten (jos kaikki on hyvin) kerrotaan isommille lapsille ja sittenhän koko maailma tietääkin :happy:
Sama juttu, lähimmät ystävät ja sisko tietää muttei vanhemmat. Heille kerron nt-ultran jälkeen ja silloin on pakko töissäkin kertoa, että ehditään siellä varautua. Lähimmille jerroin heti plussattuani, että jos jokin menee pieleen niin on tukea
 
Ootteko muuten jo kertoneet raskaudesta ihmisille? Itsellä tekis mieli kertoo omille vanhemmille jo ennen nt-ultraa, mutta toisaalta oon aika varma, että tieto lähtee heti leviämään sillo muillekin sukulaisille niin pohdin kovasti pitäiskö vaan suosiolla oottaa, että sen jälkeen kertoo. Vaikka tavallaan haluaisin pitkittää kertomista sinne tokalle kolmannekselle, mutta toisaalta mietin, että oisko kuitenkin kiva, että läheisimmät sukulaiset tietäis jo vähän aiemmin, kun jos jotain vaikka nt-ultrassa selviäiskin nii oisivat tukena.

Muutama ystävä tietää. Vanhemmat ei vielä
 
Meillä tietää molempien vanhemmat ja sisaret, mutta ystäville kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen :)
 
Isovanhemmille kerrottiin nt-ultran jälkeen ja loput sai tiedon facen kautta :grin
 
Meillä tietää molempien vanhemmat, muutama hyvä ystävä sekä minun lähiesimies. Nt-ultran jälkeen sitten kerron sisaruksille sekä kavereille pikkuhiljaa kun sopiva paikka tulee :)
 
Me ei olla kerrottu vielä kenellekään ja yritän pitää salassa ainakin nt-ultraan asti. Tosin tämä jäätävä mahan turvotus ja huono olo voi paljastaa jo aiemmin. Tänäänkin neuvolassa sai pälyillä ympärilleen, ettei vaan ketään tuttuja näy. :grin
 
Meillä tietää lähimmät ystävät ja sukulaiset. Töissä kerron varmaan nt-ultran jälkeen koska teen sellaista työtä että tämmöset asiat on hyvä ilmoittaa mahdollisimman pian. Vastaanotto vauvauutisille on ollut tähän asti ainakin tosi hyvä :)
 
Me ei olla vielä kerrottu kenellekään. Ehkä tässä nyt pikkuhiljaa pitäisi sukulaisille kertoa, kun nt-ultrakin on ohi. Tai no tänään kerroin kuitenkin töissä esimiehelle, jotta saavat riittävästi aikaa miettiä sijaisjärjestelyjä. Jännitti tosi paljon kertoa, mutta vastaanotto olikin positiivisempi kuin osasin kuvitellakaan.
 
Tänään kerron varmaan vanhimmalle ystävälleni, sillä hän on tulossa minun luo iltaa viettämään. Ihan kiva kyllä päästäkkin kertomaan jollekkin ja jakamaan uudet haasteet mitä vauva tuo mukanaan. Pitää vain käydä ostamassa varmaan renniet apteekista, sillä tarkoitus oli syödä pitsaa ja voin vaan aavistaa millaiset närästysoireet se illalla aiheuttaa :depressed: Kuhan vaan en liian huonovointiseksi tule vaan jaksan jotain jutellakin.
 
Kävin tänään ultrassa, kaikki hyvin pienellä!
La siirtyi hieman, 28.8. Joten pitänee siirtyä Elokuisten puolelle.. Miten tuolta listasta saa poistettua itsensä? (Sori jos tyhmä kysymys, oon vähän onneton tän käytössä)
 
iinuska, samalla tavalla ku oot lisännytkin itsesi (siis jos meinaat sitä syyskuisten lista -alotusta)
 
Me ei olla kerrottu vielä kenellekään ja yritän pitää salassa ainakin nt-ultraan asti. Tosin tämä jäätävä mahan turvotus ja huono olo voi paljastaa jo aiemmin. Tänäänkin neuvolassa sai pälyillä ympärilleen, ettei vaan ketään tuttuja näy. :grin

Voin samaistua tuohon neuvolassa pälyilyyn. Varsinkin ennen kuin meni sisälle sinne, niin tuli kyllä kurkattua ympärille, että eihän just sillo ois ollu joku tuttu näkemässä.:joyful:
 
Tänään vihdoin hain saikkua kun tulee nukuttua niin huonosti, jo unessa ollessa alkaa kuvotus. En oksenna mut olo on läsnä melkeen koko päivän. Oksentaisin varmaan jos en heti yrittäisi syödä jotain ku nää olot pukkaa päälle.

Mulla on todella suuri kynnys hakea saikkua ylipäätään ja ahdistaa vähän koko juttu, nythän se paljastuu työnantajallekin kun lapussa lukee äitiysneuvola. :I En oo vielä toimittanut todistusta töihin.
 
Tänään vihdoin hain saikkua kun tulee nukuttua niin huonosti, jo unessa ollessa alkaa kuvotus. En oksenna mut olo on läsnä melkeen koko päivän. Oksentaisin varmaan jos en heti yrittäisi syödä jotain ku nää olot pukkaa päälle.

Mulla on todella suuri kynnys hakea saikkua ylipäätään ja ahdistaa vähän koko juttu, nythän se paljastuu työnantajallekin kun lapussa lukee äitiysneuvola. :I En oo vielä toimittanut todistusta töihin.
Etkö saisi työterkkarilta samaa saikkulappua, jos et halua kertoa vielä töissä? Ehkä jos siellä näyttäisit neuvolan lapun?
 
Takaisin
Top