Helmikuun Hulinat!

Täällä myös flunssaa liikenteessä. :sad001 inhottavaa ku sattu näin loppuajalle raskautta vielä tämmöinenkin.
 
Kyllä huomas, että tänään plussakelit kun naapurin mörrimöykky oli kaivautunut ulos luolastaan pesemään autoa pihalle ja vielä t-paita päällä :D :D ja mikä eniten järkytti niin oli heti, että saako munkin auton pestä - mikäs mä olen estelemään kyllähän puhdas auto on aina kaunis! :D
 
Ansaitsinkohan just itelleni "Tuleva huono äiti" -tittelin. Oon siis enemmän riisin syöjä ja välillä pastaa muttei koskaan perunaa.
Tänään ihmetyksekseni keitinkin perunoita ja itkuksi meni kuoriminen :D ihan ääneen itkin miksi en oo lapsi ja äiti kuori mun perunoita. Sitten vasta kolahti et hitto vie et mustahan tulee se äiti ketä niitä perunoita joutuu kuorimaan :O
 
Huomaako siitä et aika alkaa käymään pitkäksi, kun en muuta tee kuin roiku täällä foorumilla?

Kävin tänään ostoksilla(taas) ja ostin mm lisää ristiäiskutsu tarvikkeita varuiksi jos kumminkin päätänkin myös lapsen isän sukulaisia kutsua... kun koko kuvio tosiaan on epäselvä edelleen. Huomasin sitten vasta kotiin tullessa, että jonkinnäköiset raskausaivot on taas ollut käytössä kun katselin ostoksi. Mikä meni vikaan?
265fe36d05178f4772348a1621e5c2f6


Eikai sukulaiset hämmenny jos pojan ristiäiskutsussa onkin pinkkipukuinen bebe :D
 
Gagezz: tee ja hommaa niin paljon kuin jaksat ja ehdit jos aikaa ja energiaa riittää..Mä en oo jaksanut enkä ehtinyt oikeen mitään tehdä extraa nyt kun vauva syntynyt ja olen nyt arkipäivät yksin. Välillä ehdin kännykällä selata, mutta täälläkään en ole ehtinyt käydä/kirjoitella. :)
 
Takaisin
Top