Eiku perjantai! Mies ollut tänään vapaalla niin oon ihan lauantaissa![]()
Heh
Mitenkäs muilla perjantai on kulunut? Onko viikonloppusuunnitelmia? Me mennään huomenna katsomaan meidän viikon ikäistä kummityttöä ekaa kertaa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eiku perjantai! Mies ollut tänään vapaalla niin oon ihan lauantaissa![]()

Me ollaan anoppilassa ja huomenna esikoisen serkkupojan 1 v synttärit. Makoilen sohvalla ja iloitsen kun kaikki muut hoitavat lastani ja saan levätä iltapahoinvoinnin keskelläHehOikein mukava kiitos! Perjantait olen aina esikoisen kanssa kotona, vapaapäivä töistä ja päiväkodista siis.
Mitenkäs muilla perjantai on kulunut? Onko viikonloppusuunnitelmia? Me mennään huomenna katsomaan meidän viikon ikäistä kummityttöä ekaa kertaa![]()

Katsot omasta profiilistasi, siellä voit laskeaApua siis mistä näen omien viestien määrän??? ?

Pääsen kaasoksi ekaa kertaa kesällä.Intouduin jo mekkojakin kattelemaan netistä. En tiiä vaan uskaltaako vielä tilata..
![]()

Pääsen kaasoksi ekaa kertaa kesällä.Intouduin jo mekkojakin kattelemaan netistä. En tiiä vaan uskaltaako vielä tilata..
![]()

Itsekin sain juuri hääkutsun kesälle. Ensimmäinen ajatus oli että kuinkakohan valtava olen ja mistä löydän mekon![]()