Helmikuun höpinät

Eiku perjantai! Mies ollut tänään vapaalla niin oon ihan lauantaissa :hilarious:

Heh :grin Oikein mukava kiitos! Perjantait olen aina esikoisen kanssa kotona, vapaapäivä töistä ja päiväkodista siis.

Mitenkäs muilla perjantai on kulunut? Onko viikonloppusuunnitelmia? Me mennään huomenna katsomaan meidän viikon ikäistä kummityttöä ekaa kertaa :love7

Heh :grin Oikein mukava kiitos! Perjantait olen aina esikoisen kanssa kotona, vapaapäivä töistä ja päiväkodista siis.

Mitenkäs muilla perjantai on kulunut? Onko viikonloppusuunnitelmia? Me mennään huomenna katsomaan meidän viikon ikäistä kummityttöä ekaa kertaa :love7
Me ollaan anoppilassa ja huomenna esikoisen serkkupojan 1 v synttärit. Makoilen sohvalla ja iloitsen kun kaikki muut hoitavat lastani ja saan levätä iltapahoinvoinnin keskellä :joyful:

Munkin pitäis kerätä viestejä! Ei vissii kauheesti puutu enää, mutta on vielä reilu viikko aikaa siihen että oon kuukauden ollu rekisteröityneenä :grin

Maanantaina pitäis tulla ultraan aika ens viikolle ja jännittää ihan kauheesti. Toivottavasti kaikki ois ihan kunnossa. Edelleen oon ihan kuolemanväsynyt ja etoo jonkun verran, siksi uskallan vähän elätellä toiveita siitä että kaikki ois kuitenkin kunnossa. Tänään en ole vuotanut vertakaan (kopkopkop), mutta eilenkin luulin pitkälle iltapäivään etten enää vuoda kunnes se sitten alkoikin... Toivottavasti ois ny harmitonta.

Voihan voimattomuus! Teen vaan muutamaa vuoroa viikossa töitä ja nyt sattui kaikki olemaan aamuja, ja lapset heräilee muutamia kertoja yössä eli unet on ollu tosi katkonaiset ja vähäiset. Kamalaa miten voiki olla näin uupunut vähistä töistä..   :dead::hilarious:
Missä ne piristävät raskaushormonit on :sleep002

Meillä on huomenna hyvän ystävän babyshowerit ja niin ihanaa kun onkin järjestää juhlia, niin kieltämättä jännittää, miten saan koottua pahoinvoinnin kanssa itteni sinne ja vielä salattua asian. ☺ Ystäväni tietää, mut hänen päivä, niin en halua tuoda asiaa esille. Ja viikkojakin on vielä niin vähän, että haluan pitää tietävien piirin pienenä. ☺

Muutama viesti vielä puuttuu salaiseen puoleen pääsystä, mut en tiedä haluunko odottaa jokatapauksessa pari viikkoa ennenku mennään seuraavaan ultraan, että missä mennään... Vähän oon nyt tämmönen pessimistipirkko, mut on vaan niin masentavaa jos joutuukin sieltä lähteä sitte :oops: Mut tuskin mä nyt tässä maltan kahta viikkoa odotella, kävi mitä kävi :)
Ja fiilis on kyllä oikeesti positiivisen puolella.

Jessus sentään miten väsynyt ilta taas muuten, puol kasilta töistä kotona ja siitä kolme tuntia intensiivistä pötkötystä sohvalla, hyvä että suihkuun jaksoi.

Oon kans ollut aivan poikki. Ja nyt mikään ruoka ei mee alas. Öklö iskee vähän väliä. Tänään mannapuurostakin! Ette siis usko, miten ihanalta nämä suolakeksit maistuvat makuuhuoneen pimeydessä :hungry:

Niin ja kiitokset minua viestihommissa neuvoneille :notworthy onkohan täällä enää muita tähän aikaan...

Itsellä vissiin tullut nuo 30 viestiä täyteen, mutta odottelen ultraa ennen kuin liityn tuonne salaiselle puolelle. Tällä kertaa ei käyty yksityisellä ar ultrassa, niin tarvitse varmistuksen, että mahassa joku oikeasti on.

Toivottavasti ne jotka jo salaisella puolella kirjoittaa kävisivät täälläkin kirjoittelemassa.

Eiköhän vielä pitäisi uusia syyskuisia tulla, kun listassa varsinkin loppupuolella paljon tilaa.

Itse myös jaksoin raahata itseni ja 3/4 lapsesta eilen kävelemään ja kummasti oma olo on ulkoillessa parempi. Ainut, että tuo hengästyminen ja huimaus kyllä muistuttaa jatkuvasti raskaudesta. Itsellä varsinkin aamulla on parempi olo ja energiaa tehdä jotain. Puolelta päivin alkaa olo huononemaan ja väsyttää.

Itsellä jalat tuntuvat painavan tonnin enkä meinaa jaksaa mitään. Väsymisaaltoja tulee pitkin päivää voimakkaina ja etova olo lähes koko ajan. En saa syödyksi oikein mitään.

Eilen töissä oli erikoispäivä, jonka myötä tarjolla oli kuoharia ja ruokapöydässä ties mitä erikoisuuksia :grin Edes alkoholitonta kuoharia en saanut lasillista alas ja kaikki erilaiset majoneesisalaatit ym oksetti vaan. Tuntui ettei ruokapöydästä löydä mitään, mitä ois pystyny syödä.

Sit samalla kun tilaisuus kesti niin pitkään ja lounas venähti, niin iski ekaa kertaa raskausaikana migreenityyppistä päänsärkyä. Aurat välkkyi silmissä ja päätä särki niin paljon. Kotona painuin suoraan suihkuun ja nukkumaan, niin oli illalla sit vähän parempi olo. Ei ollu panadolia mukana töissä eikä se oo toisaalta ikinä migreeniin auttanutkaan. Samalla heräsi huoli siitä, että mitähän lääkettä sitä siihen uskaltaa ottaa jos jatkossa tulee :oops: Kohtauksia ollu niin harvakseltaan, mutta varmaan stressaava tilanne+nälkä laukaisi sitten. Toivottavasti pysyisi poissa jatkossa ja onneksi meni tällä kertaa pitkälti unella ohi.

Aamusta on kyllä energisempi olo, kunhan on saanut jollain lailla nukuttua. Tänään selvisin aamupalan jälkeen salille ja tuli kyllä niin hyvä olo. Iltapäivästä vielä torkut ja sohvalla pötköttelyy, niin ihanaa. Oispa joka päivä lauantai :happy:

Pääsen kaasoksi ekaa kertaa kesällä. :love7 Intouduin jo mekkojakin kattelemaan netistä. En tiiä vaan uskaltaako vielä tilata.. :dontknow:biggrin

Itsekin sain juuri hääkutsun kesälle. Ensimmäinen ajatus oli että kuinkakohan valtava olen ja mistä löydän mekon :nailbiting:

Pääsen kaasoksi ekaa kertaa kesällä. :love7 Intouduin jo mekkojakin kattelemaan netistä. En tiiä vaan uskaltaako vielä tilata.. :dontknow:biggrin

Itselläkin kaasoilua tiedossa kesäkuussa ja samoja pohdintoja. Menen varmaan ihan iltapukuliikkeeseen hakemaan mekkoa. Toivon, että siellä osaavat auttaa. :cat:

Takaisin