Helmikuun höpinät

Ja nyt pari tuntia heräämisestä lähes kaikki punotus on poissa ja pientä näppyä enää jäljellä. On siis ollut iltaisin ja heräämisen jälkeen pahimmillaan ja ollaan käyty vaan aamupäivisin uimassa. Täytyy seurailla.
 
Petivaatteet? Onko joku outo pesuaine käytössä siellä päin? Siis se hotellin oma pesuaine on varmaan eri mitä teillä kotona :)
 
Se ei sit vaan selitä sitä miks iltaisin ennen nukkumaanmenoakin on pahempi. Hmmm. :confused:
 
Mä epäilisin myös uima-altaan klooria tai uikkarin kangasta...
 
Luon juuri facesta että synnytykset siirretään Jorvin sairaalasta Espoon uuteen sairaalaan tässä alkuvuodesta. Hassua kun neuvolassa ei ole puhuttu mitään. Th kysyi vaan että aionko synnyttää Jorvissa vai Naistenklinikalla. Onko muilla tietoa tästä?
 
Neuvola lääkärin aika, ehkä turhin ikinä... Oli tänään ja hoitaja käyntejä ollu kaks aikasemmin ja niistä saanu miljoona kertaa enemmän tietoa ja varmuutta raskauteen liittyen. Jäi lähinnä hölmistyny olo tän päiväsen jälkeen. Totesi että sykkeet 140-150 minkä jo tiesinkin kun on doppleri ja kun kyselin mun selkä ja lonkka kivuista niin totesi vaan että onhan ne ikäviä juu.... Hemoglobiinia kun kysyin että voisiko mitata kun on huipannu ja päätä särkenyt vaikka verenpaine ok niin totesi että voi sitten seuraavalla neuvola hoitajan tapaamisella mittauttaa... Se ois tulossa sit niinki pian ku 15.3 että terve.
 
Saatan olla vähän foliohattuinen, mutta kun on ulkomailla ja ihoon tulee jälkiä unien jälkeen niin alkaisin miettimään luteita ekana. :bag: Toivottavasti kyse ei ole kuitenkaan sellaisesta, mutta saattaisin kyllä palattuani saunottaa/pakastaa laukut kunnolla.
 
Saatan olla vähän foliohattuinen, mutta kun on ulkomailla ja ihoon tulee jälkiä unien jälkeen niin alkaisin miettimään luteita ekana. :bag: Toivottavasti kyse ei ole kuitenkaan sellaisesta, mutta saattaisin kyllä palattuani saunottaa/pakastaa laukut kunnolla.
Ei näyttäneet ollenkaan miltään puremilta noissa kuvissa... Ei sillä, et ois tarvinut koskaan livenä luteenpuremia nähdä, mutta just ton omankin vainoharhan takia erinäiset kerrat niitä kuvia googlaillut.... :nailbiting:
 
Ton aamun jälkeen ei oo enää punoittanut, pientä näppyä vaan. En usko, että olis loman edetessä helpottanut jos olis luteista johtunut. Nyt ei oo enää hirveesti näppyjäkään ja nyt siis vasta lentokentällä kotimatkalle lähdössä. :)
 
Mä olen vieläkin ihan väsynyt eilisestä :D oltiin koiranpentujen kanssa rodun omassa näyttelyssä ja nämä menestyivät paremmin kuin hyvin siellä :) tämä on mun ensimmäinen pentue ja uudet omistajat on ihanan aktiivisia harrasteissa ja meinasi hormonihöyryissä päästä itku tästä :D :D
 
Takaisin
Top