Mitähän turhaa itse on tullut ostettua liittyen vauvanjuttuihin :D hmmm.... Minä sorruin ostamaan ison kasan pieniä (50-56 kokoisia) vaatteita silloin raskausaikana. Niistä sit käytetttiin loppujen lopuksi vain paria kun todettiin vielä niiden söpöyksien epäkäytännöllisyys. Piti siis käydä ostamassa lisää vaatteita ja tällä kertaa katsoen sitä miten helppo on pukea jne. Ulkonäkö oli toissijainen asia.
Meillä imetystyyny on ollut kovassa käytössä kotona ollessa :) Mandukaa on nyt alettu hieman käyttää kun ei uuppana enää huuda kurkku suorana siinä ollessa mut ekat kuukaudet oli ihan turhake x) Unipussi on ollut kallein ja turhin turhake minkä ostin. Kantoliinasta olisin kyllä tällä hetkellä todella kiinnostunut. Jos käytettynä halvalla löytäisin niin ostaisin.
...En vielä oikein päässyt alkuun tavaran karsinnassa. Johtuu kaiketi siitä että vihaan noiden turhien tavaroiden lisäksi näitä meidän huonekaluja, tarkemmin sanottuna muutamaa avointa lipastoa josta näkyy kaikki tavara. Pakko varmaan sijoittaa hieman mania sellaiseen sopivan kokoiseen hyllyyn johon saa niitä ei hävitettäviä rojuja piiloon x)
Sain sentään tehtyä kotitekoista suklaavanukasta/kiisseliä. Miksi sitä nyt haluaa kutsua... :) Pieni vaiva ja iso herkku ja varmasti paljon "terveellisempää" kuin ne kaupan jogurtit ja vanukkaat

Tällä kertaa heitin joukkoon hieman rommiaromia. Tuli sellaista aikuiseen makuun sopivaa jälkiruokaa siitä :) Voisinpa heittää perusohjeen jos joku muukin haluaa herkutella :D
Elikkä
Suklaakiisseli/vanukas (annostelusta riippuen n. 8 annosta)
1l maitoa
vajaa 1 dl perunajauhoja
1 tl vaniljasokeria
3 rkl kaakaojauhetta (itse käytän tummaa sokeroimatonta)
n.1- 1,5 dl sokeria (maun mukaan)
Kaikki sekaisin kattilaan ja ei muuta kuin vispaamaan käsivispilällä kunnes seos sakenee ja kiehahtaa. Laitetaan jälkiruokamaljoihin tms ja jääkaappiin jäähtymään ja odottamaan syöntiä :)