Helmikuun höpinät

Tsemppiä teille kaikille joilla kädet puutuu pahasti. Mulla alkanut aamuisin oleen pikkasen puuduksissa kädet, inohttavaa. Toivottavasti teillä vaiva helpottaa nopeasti synnytyksen jälkeen.

Mulla on limatulppaa tullut nyt viikon. Esikoisesta en sitä huomannut ollenkaan.
 
mua vaan taas IHAN KAUHEESTI turhauttaa tämä kökkö olo. Siis KOKO ajan on semmonen olo, etten jaksa tehä mitään! mä vaan vaan makaisin ja nukkuisin koko ajan.... varsinki nyt kun anto eilen itellensä periksi esikon lähdettyä reissuun, että voi olla väsynytkin. Tänään aamupäivllä kävin prismassa ja sielläkin kassalla tuli yhtäkkiä tosi huono olo, kädet vaan vispas ja heikotti... Aamulla kuitenkin olin syönyt mannapuuroa ja juonut vettä....Nyt kun on vaan paikallaan niin tulee mässättyä koko ajan jotain jääkaapista, ja sitten tulee se pahoinvointikin, eli eilen illallakin koiran kans sislle tullessa iltapissalta sain suoraan mennä vessaan ja antaa ylen ihan kunnolla! Voihan ristus sanon minä....

Mää varmaan vaan valitan siihen saakka kunnes vauva on tullu ulos. Kettu kuittaa!
 
Takaisin
Top