Helmikuun höpötykset

mäki oon iha fiilareis tost kesästä, en malta odottaa ku amsu ja kaikkii kivoi öippä vaatteita kesöks :D ei tarvi tänä eksänä piilotella mahaa :DDDDDDD vaikka ei mulla oikeesti mikää iso vatsa muutenkaa oo mutku osa kavereista on sellasii luuviului ni oon aina vähä katkera :D tai no luuviului mut erittäin hoikkii :D

Paaljon onnea kaikille ihanista ultrauutisista Xiina, Eevi, ninetsu ja tyttis !!! <3 Aika usealla meistä on laskettua aikaa jouduttu siirtämään eteenpäin, mutta mitäpä tuo kunhan kaikki on muuten kunnossa :)
Eevi^ Mähän sanoin että kaikki on varmasti kunnossa! ;) ja nyt meillä on muuten sama la!

Ja paranemisia kaikille sairastaville! Meillä alkaa pikkuhiljaa jo tämä lenssu helpottaa. Eihän tätä ookkaan kestäny kun kohta sen neljä viikkoa :D Onneks mun ei tarvii ressata minkään sairaslomien kanssa kun kotona oon jo valmiiks :)

Onnea ninaninalle asuntokaupoista! On se oma aina oma! Meistä on ainakin mukavampi maksaa omaa kun vuokra menee ihan sanonko mihin kilin persuksiin! :D

Se on vaan punnittava vaakakupissa mitkä asiat on itselle tärkeitä kun näitä talokauppoja tekee. Me asuttiin ennen hyvien yhteyksien päässä kaupungista nätissä rivarikolmiossa, mutta sitten kun saatiin tilaisuus ostaa suvussa kulkenut omakotitalo ja vielä tosi halvalla niin ei paljoa jääty miettimään. Tää maalaisunelma sijaitseekin sitten 30 km päässä kaupungista ja pakko oli ostaa toinen auto etten oo ihan jumissa täällä kun mies käy autolla töissä. Päivääkään en oo katunut tätä ostosta. Tulevaisuudessa joudutaan tämä kyllä varmasti myymään kun tämä on suht pieni omakotitaloksi, 90 neliöinen. Nyt joudutaan kevään/kesän aikana remontoimaan yks huone lisää ettei tarvii kaikkien neljän nukkua samassa huoneessa. Saadaan toi esikoinen siirrettyä omaan huoneeseen ennen vauvan syntymää.

Voi itku.. Tutista vieroitus.. Eipä oo tullu edes pieneen mieleeni. Olishan se niin hyvä saada tutti pois tolta esikoiselta ennenkun uus vauva syntyy. MUTTAKUN se on niiiiin hyvä lohduttaja, nukuttaja ja kaikkea :D

zipph Kyllä on auttanut! Edelleenkään se ei vielä ihan täysin oo kipua poistanut, mutta melkein! Ja päänsärky iskee heti kun sen voiteen on laittanut. Eikai se auta muu kun kestää vaan.. :/

Xiina Ihana kuva ja selvästi näkyy pikku kumpu!! Ihanaa :))

Mulla alko selvä vauvamasu näkyä esikoisesta jo joskus rv 11-12. Ja tästä on kans jo alkanu näkymään! Voisin pistää teille yhden kuvan jos saan aikaseks tässä tänään. Ekaks ajattelin että sen täytyy olla vaan turvotusta, mutta siinä se on ja pysyy oli kellon aika mikä tahansa ja riippumatta siitä onko tuvotuksen tunnetta vai ei. Miehelle eilen just esittelin masua ja kysyin, että näyttääkö tää vaan läskiltä, mutta hän oli kans sitä mieltä, että vauvamasu se on :)

mulla ei painoa oo tullu vielä yhtään! Esikoisesta alko paino nousemaan kunnolla vasta rv 20 jälkeen ja vajaa 15kg tuli että pamahti :D

Mä en tiedä odotanko mä kesää yhtä innolla kun te muut :D Nojoo, sen suhteen kyllä ettei tarvii laittaa talvivaatteita uusiks ja masu saa loistaa kaikessa pyöreydessään, mutta voi luoja mitä helvettiä oli ne pari hellepäivää viime kesänä ennen synnytystä ihan viimesillään raskaana.. Jemina sentäs synty onneks just kun ne helteet alko, mut nyt täytys olla koko hela kesä maha pystyssä :D

ja Voi Xiina! Mäkin haluisin jo johonkin matkalle! Just koitin miehelle ehdottaa et jos joskus kesäkuussa tehtäis joku Bulgarian matka, mutta ei tää oikeen innostunu kun meille on se remontti tulossa ja se vie rahaa ja terassi pitäis rakentaa ja ostaa uudet terassikalusteet.. Mutta mä vaan niin rakastan matkustelua!!

jahas.. täytyis alkaa pakkailee Jeminalle kamoja valmiiks kun ollaan lähdössä anoppilaan yökylään!

Tosta painosta aattelin mäki sit kirjottaa :)
Mulla kans ei oo tullu yhtään lisää, sen sijaan mul on lähteny pari kiloo.... No mul oli semmoset 10 kiloa ylimäärästä mut oon niistä täs pikkuhiljaa päässy eroon ja viel ois semmoset viitisen kiloo jäljellä. Kattelen kaloreita ja juttelin siitä touhusta neuvolan tädin kaa ja sano et voin jatkaa ihan normaalisti, kyllä se vauva ravintonsa saa vaikka multa paino putoais :)

Ja mul on kans ton kesän suhteen odottavat fiilikset. On tietty kiva päästä "esittelee" ihanaa masuaan mutta... Ne yli kolmenkympin helteet ei kuulosta niin houkuttelevalta viimesillään olevalle x) Noh, sit ravataan vaan uimassa ja suihkussa :D

mä nyt tuosta hääkuvastani innostuneena jo räppäsin ekan masukuvan emoticon mut on tuo kyllä niiin selvä :O ja ihan kivikova! eli ei oo enää läskinlöllöö :D:D:D
tuossa: http://www.aijaa.com/v.php?i=003737523425.jpg
tää kuva on otettu nyt tänä aamuna ku en oo viel syönykkään mitään :)

oota kyll innolla tota Prahan reissua :> oon viimeks ollu lentokoneessa joskus 8 vuotiaana :D onneks tonne lentää vaan pari tuntia :D

LauraElina: Niinhän säs anoit mutta pelko oli niin suuri etten uskonut :DD Hahha niin mulla nyt siirty samalle päivälle laskettu aika ;D

Jei viikon päästä uusi ultra! Pääsen taas vähä vilkuilee pientä :)

Mäki haluun ulkomaille! Mä nyt satun vaa olee täl hetkel iha P.A ettei oo varaa :S voisin kyl yrittää säästää ja lentää johonki täs lähiaikoina :D 

Olo on vähän parempi, niin kävin hakemassa leivinuuni puita ja pistin valakian. Kyllähän tuo maalampö jaksaa lämmittää lattioita, mutta jotenkin ihana näin kylmällä pistää roihu...

Minäkin haluan kertoa meidän asumisesta!

Me asutaan pienellä (alle 3000 asukkaan) paikkakunnalla ja meiltä on tuohon kylälle 3km. Asutaan peltojen keskellä (ei omien) 50-luvun rintamamies talossa. Tontti on noin 7000 neliötä. Pihalta löytyy navetta, josta mies on tehnyt autotallia ja verstasta, ulkosauna (jota ei pysty käyttämään, tarkoituksena joskus saada käyttökelpoinen), 2 latoa, meidän putti (entinen perunamaa, kaivinkoneella kaivettu monttu johon pohjavesi nousee, "hiekkaranta").

Lähimmät naapurit asuvat tuossa metsikön ja pakan takana 0,5km päässä, heille ei siis näy. Peltojen päässä, 0,5-1km, on asutusta, että heidän talot näkyvät meille. Olemme tämän tien viimeiset asukkaat, tie kyllä jatkuu tästä meren rantaan, josta kesäisin mökkiläiset kulkevat. Myös lenkkeilijöitä, hevoskärryjä yms menee tästä kesäisin ohi.

Talvisin tie on aurattu vain meille asti (jos on...), mutta silloin tällöin lingotaan tie läpi merelle asti. Meren rantaan linnun tietä meiltä on varmaan alle kilometri. Ennen tuo tie meni meidän tontin läpi ja ostettiin sitten viime syksynä maata lisää ja siirrettiin tuo tie kiertämään meidän tontti. Kun monet ajoivat reikä päässä mopoilla, raktoreilla, autoilla yms yms tosi kovaa, niin aina pelättiin että jos tulee lapsia, niin ne jää alle tuossa navetan kulmalla. Nyt tie menee tavallaan suoraan, ennen se vähän kuin kiersi mutkan meidän pihan kautta. Kalliiksihan se tuli, kun meidän piti itse maksaa tuo tien teko. Mutta kyllä kannatti!

Tätä taloa ollaan rempattu ja rahaa saatu aika paljon uppoamaan... Tällä hetkellä ollaan kaikki alakerrassa yhdessä kamarissa ja tarkoituksena olisi ensi kesän aikana saada vintti rempattua, että saadaan esikoiselle sinne oma kamari ja meille vauvan kanssa yhteinen. Ja jossain vaiheessa uudelle vauvalle oma kamari. Vintti on kyllä nytkin asumiskelpoinen, mutta edesmennyt asukas oli ollut vähän pihi laittamaan eristystä vintin seiniin, niin siellä talvella kovalla tuulella meinasi olla vähän kylmä... Ja jos tuulee, niin meillähän tuulee täällä peltojen keskellä... Muutettiin sitten alakertaan kun olin viimeisilläni raskaana.

Tässä on nyt asuttu kohta 6 vuotta ja olin siis 18 kun ostettiin tämä. Asuttiin vuokralla vajaa vuosi. Ja seukkaamaan ollaan ruvettu 10 vuotta sitten, olin silloin 14 vuotias...

Esikoinen syntyi lokakuun lopulla ja minulla oli silloin kesällä jo jonkinlainen vauvamasu ja odotan kans nyt innolla kesää, että saisin kunnolla masuilla silloin...!

No joo, tuli taas tekstiä... En tiedä jaksaako kukaan lukea... emoticon

ninetsu.
siis teill on juur sellanen mitä minä oon aina haaveillu! :D meillä vaan on tuo raha esteenä.:D tästä kaksiosta ku ei sais tarpeeks voittoo ja kun minä en oo nyt luonnollisesti töissäkään nii suurempi laina olis meille ihan helvetti :D ehkä mullakin sit joskus! just tommotteen haluisin miss on vanha navetta ym. aittarakennuksia :) mut nyt eletään niinku pystytään.siis tällä laina määrällä menee mukavasti eikä tee tiukkaa :) sit ku palaan töihin tän toisen lapsen jälkeen niin alkaakin oleen aika ottaa se isompi laina :> mut siis siks ei tästä nyt haluttais pois ku tällä rahalla mitä tästä saadaan niin se riittää kyll kolmioon..peräpöpelikössä kerrostalossa. eli mieluummin änkeisin tähän niin kauan kunnes voidaan ottaa sitä lainaa kunnolla ja muuttaa mihin halutaan :)

ninetsu.
siis teill on juur sellanen mitä minä oon aina haaveillu! :D meillä vaan on tuo raha esteenä.:D tästä kaksiosta ku ei sais tarpeeks voittoo ja kun minä en oo nyt luonnollisesti töissäkään nii suurempi laina olis meille ihan helvetti :D ehkä mullakin sit joskus! just tommotteen haluisin miss on vanha navetta ym. aittarakennuksia :) mut nyt eletään niinku pystytään.siis tällä laina määrällä menee mukavasti eikä tee tiukkaa :) sit ku palaan töihin tän toisen lapsen jälkeen niin alkaakin oleen aika ottaa se isompi laina :> mut siis siks ei tästä nyt haluttais pois ku tällä rahalla mitä tästä saadaan niin se riittää kyll kolmioon..peräpöpelikössä kerrostalossa. eli mieluummin änkeisin tähän niin kauan kunnes voidaan ottaa sitä lainaa kunnolla ja muuttaa mihin halutaan :)

Meillä on kyllä täällä oma ihana rauha, kärsii pihalle mennä vaikka alasti! Aluksi vähän hirvitti, että onko tämä liika sivussa, mutta nyt en kyllä mstään hinnasta muuttaisi pois. Kumminkin on sen verran lähellä tuota kylää, että sinne pääsee pyörällä, potkukelkalla, kävellen ja autolla.  Ja kaupunkiin on noin 35km.

Syksyisin ja talvisin on vain vähän "hankala", kun pelkään pimeää ja meiltä on 700m metsikköä tuohon isommalle tielle missä on katuvalot. Niin tuo pätkä tuntuu kävellen NIIIIN pitkältä ja mielikuvitus laukkaa... Minulla on aina mukana otsalamppu ja tavallinen taskulamppu.

Sitä ei "normaali" ihminen ymmärrä, jos jotain pelkää kovasti. Mies osti minulle 70€ Led Lenserin taskulampun, että uskaltaisin kulkea ulkona, samoin otsalamppu on Led Lenserin, eikä sekään varmasti ihan halpa ollut... Appiukko ja yksi mieheni kaveri ovat haukkuneet minut, että piti sitten yli 100€ laittaa taskulamppuihin, että neiti uskaltaa mennä ulos, eikö sitä olisi ihan tavallisella lampulla olisi nähnyt tuon lyhyen pätkän kävellä, ei teiltä nyt niin pitkästi tuonne tielle ole!
Mutta olen monesti syys-iltaisin itku kurkussa kävellyt tuon pätkän kotiin, tai siis juossut, kun olen pelännyt niin paljon. Ehkä siinä mielessä tämä asuinpaikka on minulle huono...

Mutta jotenkin nyt kun on äiti, niin ehkä sitä on jotenkin kasvanut, en pelkää sitä pimeää enää niin paljon kuin ennen. Ehkä se tuo rohkeutta kun on tuo poika mukana ja sille pitää näyttää, ettei tarvitse pelätä. Ja pojalle voi koko ajan höpötellä mukavia. =)

oo, kuulostaa ninetsu ihanalta! Myö asutaan vielä pienemmässä kylässä. Asukkaita on noin 750. Naapureita tässä on kyllä kun tää on aikasta lähellä tämän kylän keskustaa. Tää "tila" on nimetty joskus karhunmaaksi ja tässä on kaksi pientä tonttia, jotka on yhteensä 2,5tuhatta neliötä. Alkuperäisen osan tästä talosta on rakentanut mun äidin äidin isän isä 1898 ja mun isovaari, eli äidin äidin isä sitten laajensi tätä 50-luvulla. Tossa pihalla tönöttää kahden auton talli ja sit niinkutsuttu talousrakennus. Siinä on varastotilaa, puuvaja ja ulkosauna, joka kesäisin on käytössä. Siihen ulkosaunan yhteyteen olis tarkotus ensi kesänä rakentaa se terassi ja suunnitteilla olis ostaa siihen myös kylpytynnyri. Sit vaan grilli siihen ja ne terassikalusteet niin siinä on sitten kiva istuskella kesäiltoja ja saunoa ja grillailla :)
Joskus 2004 mun isovaari ja mummo muutti tästä sitten pois kun ikää alkoi olla jo niin paljon ja omakotitalossa ja pihassa on aika paljon hommaa ja tähän muutti mun vaari ja mummo, äitin äiti ja isä. Vaari remontoi täysin sisältä tän talon ja viime vuonna 2010 syyskuussa vaari sitten kuoli yllättäen sydänkohtaukseen ja menehtyi. Mummo ei halunnut jäädä tähän yksin niinpä me muutettiin tänne. Mun oli helppo kotiutua kun tää paikka on aina ollut mun mummola ja vähän niinkuin toinen koti. Ja mikä parasta..saatiin tää talo niin halvalla niin meidän lainan määrä laski 20tuhannella eurolla! haittapuolihan tässä on se 90 neliötä, tällä hetkellä kaksio, remontin jälkeen kolmio, mutta pahoin pelkään ettei me mahduta tähän kovin kauaa. Haluttais tulevaisuudessa kuitenkin lapsille omat huoneet. Surettaa jo valmiiks se, että joskus tarvis tää myydä pois. Miehen kannustimena toki toimii se hulvaton voitto mikä tästä saatais jos myytäis.. Kinkkisiä juttuja..

Olis kiva kuulla muidenkin asumisesta! :)

JIPPIII!!
Päästään muuttamaan ens kuun lopussa :)
I-H-A-N-A-A-!
 Nyt pitäis joku päivä ottaa urakaks toi klitsu ku siellä on kaikkia "aarteita" kulkenu mun mukana joka kellariin siitä asti ku muutin pois kotoo..
Eiköhän nyt oo jo aika neki käydä läpi :P

Heissan kaikille!

Onnittelut kaikille ihania ultrakuulumisia saaneille!

ASUMISESTA: Rivarikolmio tällähetkellä. Pikkupaikkakunnalla. Muutto edessä keväällä. Ostetaan oma tai aso tai hätätapauksessa muutetaan vuokralle ja rakennetaan...

MASU: Turvotusta löyty vaikka millä mitalla ja välillä toki vieläkin turvottaa, mutta nyt alkanut helpottaa ja masu ihan normaali kokoinen. Paino on pudonnut kilon verran. Eli ilmeisesti sen turvotuksen verran. Kuopuksesta masu näkyi kunnolla vasta reilusti 20vkon jälkeen. Toivottavasti tästäkin. Neuvolan mukaan olen normaalipainoinen, omasta mielestä painoa on 5-7kiloa liikaa. En sitä kyllä ala laihduttamaan nyt, mutta en aio päästää sitä hirveästi nousemaankaan.

Väsyttääkö muita vielä paljonkin? Mulla pahoinvointi on helpottanut, tokikaan ei kokonaan hävinnyt, mutta väsymys on totaalista. Eilen tanssitunnillakin tuntui että pumppu leikkaa kiinni kun vähän enemmän oli vauhtia. Inhottavaa. Ei jaksa oikein mitään. Vai vieläkö flunssa vaivaa?

Miten toisilla on np-ultra jo kymppi  viikolla :-o ? Minä sain siirrettyä reissun takia omaani niin, että on 1.3, silloin viikkoja 12+4, mutta ultran mukaan 12tasan.

Aurinkoisia pakkaspäiviä kaikille!

mulla oli sillon np:ssa menkkojen mukaan 11+2 mut sit ultran mukaan siirty taaksepäin :) eli mulla tulee viel uus np-ultra 1.3 ku viikkoja on enempi

Kaikilla kuulostaa niin hienolta noi asumiset :)

Mä vaana sun täälä helsingissä kerrostalsosa, en onneks sentään keskustassa vaan lähellä vantaata tääl rauhallisemmal alueel :D meil on kyl iha riittävän kokonen asunto 3h + k, 3 isoa vaatehuonetta ja kaks parveketta :D kylppäri ja vessa eriksee neliöitä 77m2, mutta me asutaa saton vuokralla ja tää on tosi kallista meil nousee vuokra nyt lokakuussa yli sadalla eurolla! Me haluttais helsingin kaupungin asuntoihin mutta ei ne vaan anna, oon ollut jonossa 2 ja puol vuotta. Hitto :/

Mulla piti olla 11 + 5 , mutta siirty niin paljon että viikoiks tuli 9 + 4 siks mulla onki nyt viikon päästä uus ultra jolloin viikkoja on 11 + 5 :)

Ihana masu xiinalla :)
Oispa mullaki... Mut ei, ei näy mitään... Tai no turvotuksen ollessa päällä ni on aika pampula mut sit ihan normaalisti ni ei oo mitään, ei pienen pientäkään kumpua :/

Ja nyt tääl rupee taas jylläämään talokuume.... Mä oon aina haaveilu omasta talosta mut haaveilulla tässä edetäänki. Asutaan vuokralla kaksiossa rauhallisella paikalla (ennen asuttiin ihan Lahen keskustassa, onneks ei enää :D). Onhan täs sitten säätämistä et saadaan uuden immeisen tavarat tänne mahtumaan mut kyl se siitä sit :)

Huippua, muillakin on mahoja!

Mä oon ihan nolona töissä (siis uusissa töissä jossa olen ollu huomenna kokonaista 2 vkoa) farkunsepalus auki ja pitkä neule päällä, kun pömpöttää. Ja vitsi tää maha on ihan kova, tai piukea, ja sen pallon päällä on vielä toi ylimääränen löllö :D

Ihanilta kuulostaa teidän asumiset. Olen haaveillut pienestä omakotitalosta vähän taajaman ulkopuolella, mutta... Me ollaan täällä Oulussa kerrostalokolmiossa josta vielä 70% omistaa pankki. Ollaan lyhennetty tätä apinan raivolla, kun kumpikin on ollut työelämässä. Neljä vuotta tässä asumista tulee ens kuussa täyteen. Nyt on päällä linjasaneeraus eli käyttövesiputket ja sähköt uusiksi koko taloon - pitäis valmistua kesäkuussa. Täytyy siis jollain tasolla olla tyytyväinen ettei aiemmin tärpänny - ois tod. tympeää olla kämpässä, jossa paukutetaan päivät ja vedet saattaa katkoilla miten vaan, imeväisikäisen kanssa.

Käytännössä ku kaikki rempat ois tähän tehty (me saatiin tää tosi edukkaasti ja tolskattiin remonttia 2 kk ennen sisäänmuuttoa) niin tästä sais hyvän hinnan, ettei paljoa jäis syrjemmässä olevasta talosta velkaa, mutta perkuta tuon Nokian homman kanssa, vaikuttaa todnäk miehen hommiin, ja kun ostettiin sillä alunperin kolmio että yhden lapsen kanssa mahdutaan vielä reilusti, niin eihän tässä todellisuudessa mitää asuntokauppoja olla tekemässä.

Ai niin kävin tänään siellä trisomiaseulan verikokeessa ja se labran setä katto mua ku ..öö, sekopäätä. Aika oli aamulla ennen kahdeksaa, auto ei lähteny pakkasessa käyntiin, puhisin ja pöhisin paikan päälle polkupyörällä hikisenä, olin unohtanu henkkarit ja lähetteen kotiin siinä kiireessä ja kaiken lisäksi niillä oli koneella vielä mun vanha eli tyttönimi. Jonku verran piti selitellä :D

Mutta jee, huomenna virastossaistumispäivä. Pitää käydä kysellä mitenkä tuo 50 % työnhaku toimii. Jee, repeän riemusta.

Heipparallaa.

Nyt sain vasta aikaiseksi siirtyä tänne :) eli meillä on la 26.9
ja 22.2 ois eka ultra <3

meki asutaan viä kerrostalossa mut toinen ku on tulossa nii kovasti säästellään jos pääsis omaan rivari pätkään tai omakotitaloon.kovin kalliita on jo neliöt vuokrata.

eli esikoinen on ny 9kk ja noin. 1,5v tulee ikä eroa pienokaisilla :)

mayday-
ihan hienosti kaksioon mahtuu viel pitkäkski aikaa :) eimeillä' ainakaan oo mitään ongelmia ollu.lähinnä vaan se että oishan se oma makkari kiva mut hienosti ollaan näinki selvitty :) me oltiin kaikki samassa makkarissa melkein eka vuosi,vähän ennen pojan 1v synttäreitä tehtiin se siirto että hän sai makkarin huoneekseen ja me muutettiiin olkkariin.Ja meill ku on tää olkkari ihan sika iso,melkee puolet kämpästä xD nii ei ollu mitään ongelmia laittaa tota 160 leveetä jenkkiä tänne :D
me varmaan nyt laitetaan tää myyntiin EHKÄ ton kylppärirempan jälkeen mut en nää tähän jäämistä huonona vaihtoehtona vaikka kakkonen onki tulossa,alkuun se kuitenki nukkuu meiän kanssa ja sit siirtyy pojan kanssa samaan huoneeseen :) Meinaan kylhän pienet lapset menee samassa huoneessa aika pitkäänki vaikk ois tyttö ja poika :) jos siis tarve vaatii.

tervetuloa Hemppa joukkoon!

Heippa vaan tännekkin kävin esittäytyyn tonne syyskuun odottajat osioon :)

La olis 29.9.  ♥ Varovasti viellä odottelen viime vuonna 3/10 sain keskenmenon 11+6
ja sitten 8/10 ultrassa todettiin tuulimuna raskaus viikkoja piti olla sillon 12+3..

Mutta täytyy sanoo että kuitenkin luottavaisin mielin odotan ekassa ultrassa kävin maanantaina siellä se sydän löi vahvasti ja
kaikki oli hyvin ♥ seuraava ultra olis 21.3. sitä odotellessa ♥

Vointi on niin raskaanaoleva että :D Pahoinvointi on tässä iskenyt oikein kunnolla
samanlailla kun meidän esikoista odotin 2007. Mutta olo ei haittaa ollenkaan
pääasia on se että saisin kasvattaa masua 9 kk ja kaikki menis hyvin ♥

Ihanaa odotusta kaikille ♥

Takaisin