Täällä ollaan flunssan kourissa kotona...
Torstaina tuntui töissä, että olenkohan tulossa kuumeeseen ja perjantai aamuna mittari näytti 36,9, mutta lähdin kuitenkin töihin. Ajattelin, että kun on jo perjantai, niin saan sitten viikonloppuna levähtää. Lämpö on nyt sitten pyörinyt tuossa 36,8 - 37,3 välillä ja olo on heikko... Panadol ei tunnu auttavan. Ei minulla koskaan kuume nousekaan tuon korkeammalle.
Päätin eilen illalla, etten mene tänään vielä töihin. Aamulla vein pojan ihan normaalisti hoitoon, että saisin vähän levähdettyä. Mieskin lähti aamulla taas reissuun ja tulee sitten perjantaina kotiin.
Kävin tuossa tk:ssa hakemassa sairasloma-lappua ja hoitaja olisi kirjoittanut 3 päivää saikkua, mutta toppuuttelin tätä vähän, koska olo on jo vähän parempi... Tämä kuitenkin halusi, että olen ainakin tämän ja huomisen päivän kotona.
En vain oikein tiedä veisinkö pojan huomenna hoitoon vai en... Nytkin jo minua vaivaa kun olo on näinkin hyvä ja olen vienyt pojan hoitoon, vaikka olisinkin ehkä jaksanut olla tämän kanssa kotona... Mutta jos olo onkin huomenna huonompi, niin on vähän hankala levähtää, kun poika kiipeää pitkin seiniä... =)
Hassua, olin ihan samanlailla kuumeessa näin alkuraskaudesta kun odotin esikoistakin. Sitten toinen flunssa iski muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa, pelkäsin että pitää sairaana lähteä synnyttämään...
Huono olo on hiukan hellittänyt, oksentamassa ei ole vieläkään tarvinnut käydä. Rinnat ovat hiukan arat, saattaa osin kyllä johtua tästä flunssastakin. Ja perjantaina tuli ajat ultriin ja niskapoimu-ultra olisi keskiviikkona 16.2 ja olikohan rakenneultra 20.4... Kiva, reilun viikon päästä saa varmuuden tuohon laskettuun aikaan. Veikkaan että se siirtyy viikolla tai kahdella. Ei tänne nyt muuta ihmeempää...
Koita
xiina jaksaa. Ja kyllä
Eevi siellä sinunkin massussa pieni vauva kasvaa... Älkää tyttöseni ressatko!