Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Kylläpä vauvantekohomma on mukavaa!Minä ostin omat liivini Anttilasta, koska se oli ainut paikka mistä löysin tarpeeks isoja ja sopivan hintasia (12euroo) ja oon ollut näihin todella tyytyväinen... Äiti kävi ostamassa mulle näitä muutaman parin lisää pari päivää sitten kun tuntuu et liivit on samaniten maidossa tai nännirasvassa eikä kerkee pesemään sitä tahtia kun tarttis...
Ja mulla on nyt tissien koko kasvanut 75D/DD:stä 80F:ään [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/s035.gif[/img]
Raskausarpia tullut nyt myös reilusti rintoihin :(
Alapäässä sitten ei ole mitään kipua, mutta epämiellyttävää paineen tunnetta tuntuu edelleen seistessä tuossa virtsaputken kohdilla, missä olikin mulla ponnistusvaiheessa pahin "repivä" kipu. Pelkään että olisko sinne tullut sittenkin jotain vauriota, mitä ei ole huomattu, vai ottaako tuo vain aikansa parantuakseen. Inkontinenssia ei kyllä ole, että voi huokasta sen osalta. Lantionpohjanlihaksia koitan vähän reenailla mutta kyllähän ne oudoilta tuntuu.Sadepilvi kirjoitti:
kun mullahan ei noussutkaan paino kuin 2kg koko raskausaikana.