Helmikuun hölinät

-miRi-,en joudu,olisko pitäny?? Pissitesti tehä huomena aamulla ennen käyrille menoa ja sitte kääntö jos kaikki ok..
 
-miRi-,en joudu,olisko pitäny?? Pissitesti tehä huomena aamulla ennen käyrille menoa ja sitte kääntö jos kaikki ok..
No mä oon aina joutunut just tuon lapsivesimäärän takia :hilarious: tsemppiä kääntöön, kerro sit miten meni :)
 
Noniiiiin! Pikkunen oli yhteistyöhalunen ja käännös onnistu hyvin ja nopeasti ja sydänkäyrätki oli hyvät. Nytkö vielä pysyis oikein päin niin olisin tosi häpihäpii. Ens viikolla kontrollikäynti,näkee onko pysyny oikein päin. Huh,olipas pari tosi ressaavaa päivää. Nyt pitäis kyykistellä etukenossa paljon,kuulemma.
 
Noniiiiin! Pikkunen oli yhteistyöhalunen ja käännös onnistu hyvin ja nopeasti ja sydänkäyrätki oli hyvät. Nytkö vielä pysyis oikein päin niin olisin tosi häpihäpii. Ens viikolla kontrollikäynti,näkee onko pysyny oikein päin. Huh,olipas pari tosi ressaavaa päivää. Nyt pitäis kyykistellä etukenossa paljon,kuulemma.
Tosi hieno juttu! ! Paljon tähti oli pikkuisen painoarvio?
 
Painoarvio oli 2,9kg..onko se painoarvio niinkö arvioitu syntymäpaino vai arvioitu tämän hetkinen paino? Joo olen vähä dingdong,ensikertalainen:D
 
Tämänhetkinen paino. Sit saattavat sanoa oletetun syntymäpainoarvion lisänä, mut tuossa sairaalassa eivät ole mulle sanonu kertaakaan ainakaan vielä. Mulla maanantaina meno, sit kuulee minkä kokoinen kaveri tää on.
 
Mulla oli tänään taas ultra. Verenpaine lääkityksen takia ollu aika paljo. Kaikki oli ok, veden määrä kuulemma vähäinen, mut ei kuitenkaan huolestuttava. Nyt tulee parin viikon sisään oyssiin käyntiä, keskusneuvolassa ollu tähän asti nää ultrat.. Painoarvio 2,4 kg, la:na painoarvio 3,2kg. Ja kuulin myös tänään sen, että eivät verenpaineista johtuen anna mennä yli, eli siis 30 päivän päästä viim. meillä on pikkunen rinsessa täällä ♡
 
Viime yönä heräsin ku tuli taas joku kipu suolistossa (niitä on jostain syystä tässä raskaudessa ollu melkeen alusta asti) ja sen jälkeen alko tunnin ajan supistelemaan samanlailla ku esikoisen synnytysaamuna ne ennakoivat supistukset.. aamulla alavattalla oli sitten kunnon menkkajomot ja nyt illasta selkää vähän särkeny. Tiiäppä sitten oliko noilla supistuksilla mitään merkitystä. Esikoisesta kun ei mitään merkkejä (paitsi limatulpan irtoilu muutama pv ennen synnytystä) synnyttksen käynnistymisestä ollu ennen ko.päivää,syntyi siis 41+0. Nyt viikkoja 36+5 joten ihan en usko että lähiaikoina olis tulossa.
 
Täällä käytiin liikehälyytyksen takia käyrällä, onneksi kaikki kunnossa. Alkaa kuitenkin pahasti oma pää hajoilemaan. Seuraava sype käynti siirtyi ens maanantaille ja alustava sektioaika on varattu ens viikon keskiviikolle.
Jos esikon kanssa alkoi pää leviämään tässä vaiheessa, niin nyt on potenssiin x100.
Noh, jos yrittää keskittyä hyviin ajatuksiin, niin pojun painoarvio oli nyt 2700g ja kaikesta huolimatta voi hyvin. Jos tällä ajatuksella selviäisi taas pari päivää eteenpäin..
 
Pikkutikku hyvä kun kaikki oli kunnossa! sullako on ens ke sektio, no ei oo enää pitkä aika!! Saanko kysyä ku en nyt muista, miks sulle tehdään sektio? Mulle tulossa todennäköisesti kans. Ma saadaan lopullinen varmuus, syynä tai painavin syy ekan synnytyksen repeämä.siihen plussana ainaki että aiemmat oli isokokoisia vauvoja.
 
Fyysistä syytä sektioon ei enää ole. Vauva oli perätilassa vielä viikko sitten, mutta epäonnistuneen kääntöyrityksen jälkeen on kääntynyt oma-aloitteisesti raivotarjontaan.
Eli varsinkin kun vauva on pienikokoinen, alatie olisi enemmän kuin suositeltavaa.
Henkisesti en vain tiedä pystynkö edes yrittämään. Esikoinen selvisi hätäsektion ansiosta juuri. Sydänäänet romahti selittämättömästä syystä. Nyt pelkona onkin kohtukuolema tai uusi hätäsektio.
Periaatteessa haluisin yrittää normi synnytystä, mutta pelkään että mun pää hajoaa ennen sitä.
 
Takaisin
Top