Mahtavia mietintöjä täällä
Mä oon NIIIIIIIIIN väsy
kerrankin koitin saada tuota nuorimmaista nukkumaan päikkärit kun tuli herättämään mut jo ennen puolta seittemää, mutta eiiii.... mä kyhjötin sängyn päällä silmät kiinni väkisin tunnin ja yks vaan leikki omiaan siinä. Uskottava se on ettei se niitä päikkäreitään enää tartte... ja toki ennemmin niin että nukkuu ne hyvät pitkätyöunet sitten, saa illalla mahdollisuuden olla hetken itekseen.
Täälläkin eilen VIIMEIN tippui mieheltä
wippii! kyllä se kuivakausi kestikin! mutta oli se kyllä vähän vaikeetakin
asento hyvin ykspuolinen kun ei mitenkään muuten onnistunut
Ihan JUMALATON KOKOAIKANEN närästys on myös vallannut mut! Muistan tämän tunteen kyllä hyvin esikoisen aikaan, suurinpiirtein konttasin pitkin apteekkia ja huusin apua tähän oloon, seuraavan kohdalla se ei ollut kyllä näin paha...
Huomenna ois taas neuvolakin, saa nähä onko taas otettu kilo nesteitä lisää kannettavaksi
Paineet alkaa olla himppasen kohollaan, muttaniinhän ne on aina olleet loppuvaiheessa ennen synnytystä ja toki tämä nesteastikin siihen vaikuttaa. Se mikä nyt tosiaan tekee "huonoa"oloa on tuo syke, kun se ei taho paljoa alle satasta laskea vaikka kuinka ois levollinen.
Uhhuh, ens viikolla ois hiihtoloma tuolla uhmaikäsellä, voi olla pitkä viikkoa tiedossa
se oiski hyvä viikko synnyttää