Niin tutulta kuulostaa monen voinnit tällä hetkellä. Täälläkin supisteluja ja väsymystä. Rikkonaiset yöunet pääosin syynä väsymykseen. Vauva tuntuu laskeutuneen jo aika hyvin ja tuntuu että esim. autoa ajaessa on jo hyvin vaikea löytää sopivaa asentoa jossa alavatsalla ei olisi niin hurja paine kokoajan. Onneksi ei tarvitse ihan kauheesti päivittäin enää ajella
Jospa pian alkaisi tapahtua jotain, oon kyllä niin valmis jo synnyttämään. Eikä mun ainut vielä jotenkin kiinni mahtuva talvitakkikaan enää paljon anna myöten jotta mahtuu vielä kiinni 
Jospa pian alkaisi tapahtua jotain, oon kyllä niin valmis jo synnyttämään. Eikä mun ainut vielä jotenkin kiinni mahtuva talvitakkikaan enää paljon anna myöten jotta mahtuu vielä kiinni 
ilmoita ku saat ajan sinne!
kerrankin koitin saada tuota nuorimmaista nukkumaan päikkärit kun tuli herättämään mut jo ennen puolta seittemää, mutta eiiii.... mä kyhjötin sängyn päällä silmät kiinni väkisin tunnin ja yks vaan leikki omiaan siinä. Uskottava se on ettei se niitä päikkäreitään enää tartte... ja toki ennemmin niin että nukkuu ne hyvät pitkätyöunet sitten, saa illalla mahdollisuuden olla hetken itekseen.
Paineet alkaa olla himppasen kohollaan, muttaniinhän ne on aina olleet loppuvaiheessa ennen synnytystä ja toki tämä nesteastikin siihen vaikuttaa. Se mikä nyt tosiaan tekee "huonoa"oloa on tuo syke, kun se ei taho paljoa alle satasta laskea vaikka kuinka ois levollinen.
se oiski hyvä viikko synnyttää 
nyt mietin mun historialla että miksi ei!?