Äippäpolilla on nyt rampattu enempi ja vähempi tässä viikkojen aikana ja pieni on kasvanut kuitenkin kokoajan omalla käyrällään, vähän mutta kasvanut kuitenkin. Tänään lääkäri sitten väläytteli että ens viikolla vois olla äitipkl:n käynnistä suoraan jäänti käynnistykseen, ei vielä lyöty lukkoon asiaa vaan tilannetta katsellaan ens torstaina uudelleen annetaako toisen vielä yrittää kasvaa vai joko toivotellaan tervetulleeksi maailmaan ja kasvamaan masun ulkopuolelle. Jotenkin tämä käynnistysasia rupesi mua vaivaamaan ja omalla tavalla ahdistamaan, en oo vielä valmis ja toinen kun on niin kamalan pieni kaikissa arvioissa ollu.
Mulla raskausviikkoja nyt 36+6 ja vauvan painoarvio ihan karvan verran yli 2500g tällä hetkellä.
Toinen juttu mikä rassaa on nuo käytettynä tuttavalta ostamani Brion vaunut. Oli kuomun sisuskangas niin järkyttävässä homeessa kauttaaltaan että ei voi sitä käyttää, kopassa oli kanssa jotain täpliä ja ostaa paukasin netistä uuden kovan kopan, uus koppa makso 30€ että ei nyt kallis investointi. Noh koppahan tuli nopsaan, mutta on vanhempaa koppaa sentin pari pienempi vaan väkisin minä sen noihin vaunuihin laitoin sopimaan, nätistihän se ei kyllä oikein istu ja on emmaljungan koppaa huomattavasti kapeampi ja surkeampi... Maalle, vanhempieni luokse nuo nukutus vaunuiksi on menossa ettei nyt priimaa odottanutkaan.
Vanhaan kovaan koppaan jos vaan jaksan vielä tässä niin voisin tietysti sisuskankaat vaihtaa ja saada siitä käyttökelpoisen, mutta tuo kuomu onkin sitten jo hankalampi homma...
Ja ilman kuomuahan noilla ei myöhemmin mitään nukutuksen suhteen tee, se tuo muksu kasvaa muutamassa hujauksessa tuosta kovasta kopasta ohi niin kuomu olis saatava vaikka kiven alta.:arghh: