Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin olo lopen suht hyvä. Ei uskoisi, että viimeisiä viikkoja viedään. Juniori syntyi tästä 3 viikkoa eteenpäin! Hoksasin, että tässä raskaudessa en ole kärsinyt ollenkaan selkäsäryistä. Varmaan tuo maltillinen painonnousu ja sopiva liikunta auttanut.Mulla ei oo nyt juurikaan mitään vaivaa, mutta en vaan jaksaisi odottaa enää! Ja kun oon loppukuinen niin sitä odotettavaa on vielä pitkään :D Kun vaan nyt osaisi nauttia jokaisesta potkusta, tämä kun jää viimeiseksi
Matkakuume myös vaivaa... jospa ensitalvena pääsisi johonkin lämpimään :)
Nuo on ihan normaaleja tunteita. Kyllä täälläkin mietitään negatiivisesti välillä. Jopa niin, että olikohan tässä nyt mitään järkeä. Mökkihöperöksi olen tullut. Ei jaksa/innosta kyläillä. Kotona vain ja juttuja oman porukan kesken.Kipuja on tääläki. Selkä jotenki yöllä kipeytyy,sitte sitä vaihtelee kyljeltä kyljelle niin meinaa jalat revähtää irti joka kerta ko niin inhottavat häpy ja lonkkakivut. Ja vessassa täytyy rampata ja siinä samalla tulee aina ihan kaaaameat närästykset ja polttelut ettei nukkumisesta kovin enää voi nauttia..ja sitte mieli tekee tepposia. Te kaikki muut oletta jotenki niin onnellisia raskaudesta ja minusta ei tunnu miltään tai sitte negatiiviseltä. Mie olen aina ajatellu että olisin onnellinen tästä mutta nyt tunnen näin niin sitä on aika pettyny itteensä eikä ole enää mistään varma.
Sori mutta :P Ihana!!mavajo, aivan kuin omia ajatuksiaan ois lukenut! mulla ei tosin yöllä niinkään kiinnikkeet vaivaa mutta alkaneet nuo liitoskivut tuolla alempana ja nekös perkeleet kääntyessä sitten sattuu ja rutina vaan käy! Eikä tää vielä oo ees millään tavalla tulon päällä kun viihtyy niin ylhäälläkin ja pyörii siellä vaan mitä ihmeellisimmissä asennoissa. En tajua mitä se lapsi tuolla oikeen tekee, mutta hakkaa itteensä jotenkin ihmeellisesti mun lonkkaluihin! kyljet on saanu olla nyt kaikessa rauhassa hetken aikaa... Se on ihan sama juonko vaiko en illalla kun siellä kusella pitää kuitenkin ravata, turvotusnesteet/elimistöön kerääntyneet nesteet poistuu elimistöstä vasta rentoutuessa (ikäihmisten vaivoja! )
Viime yökin meni taas valvoessa...
Olotila kaikkia kohtaan lähinnä tämmönen: