iisi
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voi piru, kun ei foorumi edelleenkään toimi, kun joskus ja jouluna 
Pistän tonne neuvolauutisiin juttua, mutta tosiaan paineiden takia joudun nyt sitten käymään ä-polilla. Ja neuvolatäti asetti riehumiskieltoon eli rauhallisesti rauhallisesti...
Muakin jännittää Maizan puolesta...muuta syytä tuohon katoamiseen en keksi, kun synnytyksen. Ja eikös se neuvolatäti luvannut vauvan tammikuun puolella
Jennillekin tsemppejä!!! Ja kaikille muillekin tietenkin tasapuolisesti.
mimmulle aivan superliukkaita ajatuksia...
Täällä myös ollut noita menkkakipuja ja supistuksiakin olen bongaillut. Tänään tuntui myös, että lirahti housuun jotain. Ei oo tapahtunut uudelleen, mutta pohdiskelen josko olisi lapsivettä...mutta miksi vain vähän ja yhden kerran. Noh, ehkä vain kusin housuihini

Pistän tonne neuvolauutisiin juttua, mutta tosiaan paineiden takia joudun nyt sitten käymään ä-polilla. Ja neuvolatäti asetti riehumiskieltoon eli rauhallisesti rauhallisesti...
Muakin jännittää Maizan puolesta...muuta syytä tuohon katoamiseen en keksi, kun synnytyksen. Ja eikös se neuvolatäti luvannut vauvan tammikuun puolella

Jennillekin tsemppejä!!! Ja kaikille muillekin tietenkin tasapuolisesti.
mimmulle aivan superliukkaita ajatuksia...
Täällä myös ollut noita menkkakipuja ja supistuksiakin olen bongaillut. Tänään tuntui myös, että lirahti housuun jotain. Ei oo tapahtunut uudelleen, mutta pohdiskelen josko olisi lapsivettä...mutta miksi vain vähän ja yhden kerran. Noh, ehkä vain kusin housuihini

koska viimeisimmässä sikiötutkimuksessa huomattiin, ettei istukka enää toimi välttämättä niin hyvin kuin voisi. Laskettuhan meillä on vasta 14. päivänä, mutta nyt tuli tuomioksi se, että heti kun kohdunkaula on kypsä niin pulautetaan teuhake pihalle (tai hoidetaan se lääkkeillä kypsäksi jos luonto ei ole samaa mieltä).
Jei! Tällä hetkellä ainoa toive on se, että muksu syntyy hengissä. Jos se onnistuu, niin sitten voi alkaa laskemaan kromosomeja ja varaamaan Lastenklinikan reissua parin kuukauden päähän.
. Mielummin ilmoitan asiasta etukäteen, kun jään jonkun ****n takia suppareiden kanssa rannalle kärvistelemään.

Olen ajatellut samoin, että ostan noita lyhythihaisia/toppeja muutamat, ja niitä sitten pidän reissussa, kylässä jne. Ja sitte vaan jotain hupparia tms. noitten imetyspaitojen päälle. Kotona voi reväyttää mahan ja tissit esille hyvin. 
Tulehan sitte kertomaan miten voit, kunhan oot syöny mahas täyteen ihanaa mutakakkua(!!!). Paitsi jos oot lähteny synnärille. Tsemppiä!
Toivon tosiaan, että me kaikki saatais kivat kätilöt ja lääkärit synnytyksiimme. Minä kans vähän pelkään tuota kovakourasuutta, jos sunnuntaina tai maanantaina joudun sinne yliaikaiskontrolliin. Siellä ne vissiin oikeesti ronkkii tosi kovasti, että jos vaikka käynnistyis sillä.