Helmikuun hölötykset

Kohta oikeesti tulee itku, nimittäin supparit loppu TAAS!! Kerittiin jo koira laittaa hoitoon ja soittaa synnärille jne. Oikeesti menee hermot. Jotain 5 tuntia supisteli niillä 6-8min väleillä.
 
Täällä harmittaa oikein Mimmun takia :( Sulla viikkoja nuin paljon jo onko ne puhunu käynnistyksestä? mulla varmaan menny ohi ku oon lukenu näitä juttuja..
aika kauan kuiten sulla supistellu jos ne paikat ois kuitenkin vähän auennu!
tääl pitää tulla aina väliss kurkkaan kelle on mitäkin tapahtunut..
itellä sama olo, väliss vähän kipristelee mut ei muuta.
lähenkin tästä kohta kaverin vauvaa ihasteleen saa jotain muuta ajateltavaa
 
Voi Mimmu :(. Surettaa sun puolesta kyllä. Ei oo kivaa :(.

Myylle tuplaonnea <3.

Maizalle on sattunut ja tapahtunut. Onneksi kaikki on hyvin <3.

Mä sain viime yönä nukuttua kunnolla, jes. Parin yön unettomuus alko jo tuntua päässä. Olin eilen aivan kuutamolla. Nyt olossa ei sen kummosempaa. Vauva on selkeesti taas vilkkaampi kun oon ite nukkunu kunnolla. Olin jo tosi huolissani kun tuntui ettei se liiku normaalisti, mutta mitenkä se jaksais jos mä oon ihan poikki. Tänään on jotenkin vähän mieli maassa. Mieskin on töissä ja tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Onneksi on läppäri ja teidän juttuja voi täältä lueskella :).

Hurjasti tsemppiä kaikille!
 
Voi mimmu rakas! Oikein pistää vihaksi sun puolesta. Mulla on ainakin kaikki peukut pystyssä, että tänään lähtisi käyntiin emoticonemoticon

Rölli: Mustakin on kehkeytynyt oikee hormonihirmu. Itteäkin rupee melkein naurattamaan, kun on vaan pakko itkeä. Todella ristiriitaista. Muutenkin pinna niiiiiiin lyhyt, että mies saa kuulla kunniansa usein ihan mitättömistäkin jutuista. HUOH! emoticon
 
Mimmulle kauheesti nyt vaan tsemppiä! Odottavan aika on pitkä, mutta tämä odotus on onneksi odottamisen arvoista, ja palkinto mitä ihaninemoticon Ei varmasti lohduta, mutta oon aika huono tyttö lohduttamaan:/

Mun on nyt aivan pakko hypätä omiin alkkareihin. En pysty ajattelemaan muuta - anteeksi. Eilen olin tosiaan katsomassa talviklassikkoa Stadikalla kunnes kotimatkalla taas alkoi kunnolla alaselkä jomottomaan. Sitä jatkui.. ja jatkui.. Noh. Aamulla oli alushousut VERESSÄ! WHAT!? Vaihdoin siteen.. yskäsin.. ja tuli ruokalusikallinen verta taas. Soitin synnärille ja käskivät seurata tilannetta. Noh.. vaihdoin siteen kun lähdettiin tunnin kauppareissulle, ja taas oli tullut verta. Nyt ei sitten tule enää niin paljon.. Ihan vaan vähän paperiin rusehtavaa vuotoa. Olisko tää sitä limatulppaa? Ei mulla kuukautiset voi ainakaan alkaa=/ Ajattelin nyt lepäillä kotona ja tarkkailla tilannetta. Menkkakivut on kyllä aika kovat ajoittain.

Nyt jännittää!
 
Jenni .. missä on Jenni? Onko vauva jo syntynyt?
 
Minä täällä taas=) Nyt väliaikatietoja:) Käytiin synnärillä tarkistuksessa. Huoli verestä nousi liian suureksi. Noh.. matkalla sairaalalle alkoi säännölliset supistukset. Käyrille alkoi sitten piirtymään koko aika vaan kovempia supistuksia. Siellä sitten maattiin noin tunti, kätilö sitten tuli sanomaan, että voidaan jäädä sisään, mutta voidaan mennä kotiinkin. Mä halusin tulla vielä kotiin. Saas nähdä, tuleeko yöllä lähtö:) Toivottavasti:) Nyt kellotetaan noita supistuksia ja tinhaan tulevat ja kovenevat:)

Vauvaaaaa... yllätä ja synnyemoticon Kovasti on mun masua pieneksi sanottu ja kaikki ovat epäilleet, että menevät yli. Voi kun vaan yllättäis:)
 
Ooh, sofiaanalle tsemppiä josko lähtis etenemään kunnolla emoticon .

Jokohan mimmu ois päässy synnärille?

Oma pää alkaa taas olemaan ihan ok. Masennuspäivä lopuillaan, kohta pääsee unille ja toivon että huominen olisi aurinkoisempi :).
 
iih ompas jännät paikat menossa nyt...

Itellä ei niin mittään.
Paitsi lantio niin kipeänä, siis oikeen ruskaa ja rutisee, yäk :D
Mutta eipä mitään mikä viittais jakautumiseen.

 
Hip hei!

Nyt on supistuksia tullut jo joku 7 tuntia ja pisin väli on kerran ollut sellainen 16 min. Kipeitä ovat, mutta toivon aina yhden jälkeen seuraavan tuloa. Jotenkin vieläkin pelottaa, jos loppuisivat kesken. Nyt ajattelin käydä lakanat vaihtamassa ja sitten katsoa, jos saisi levättyä. Käskin miestä hetken aikaa nukkua, jos vaikka parin tunnin päästä olisi lähtö. Jännittävää on kyllä:) Koskee, mutta tää kipu vie eteenpäin - vai miten se nyt oli;)
 

Hei kaikki!

Pikainen viesti, osastolta 51!!! Poikamme (2.525 kg 44 cm) Casper syntyi perjantai iltana klo 18:25 sektiolla. Kerron lisää kun toivottavasti päästään kotiin huomenna! Oli aikamoinen tarina.

Onnea kaikille vielä omaa nyyttiä odottavia!

Jenni + perhe!

 
Kyllä mimmua koetellaan, toivottavasti seuraava viesti olis tuonne syntyneisiin! :)
Taitaa Sofiaanaki kirjotella seuraavaksi sinne?.. Hienoa, että taas tapahtuu! emoticon

Jenni74: Ihanaa, onnea teille pienokaisesta! Toivotaan, että pääsette huomenna kotio! emoticon  

Ei ole täälläkään tietoa vielä jakautumisesta, mutta eipä tuo haittaa! Supistuksista ei tietoa, saati sitten limatulpasta. Tää viikko vois ainaki mennä vielä, koitan tsempata itteni tekemään nuo koulutehtävät alkuviikosta, keskiviikkona käyn entisellä työkaverillani ja sitten vois loppuviikon yrittää ottaa rennosti ja unohtaa kaiken kiireen! emoticon Lainasin synnytyskirjoja viime viikolla ja niitä olen lueskellut, mieskin eilen selaili (omasta pyynnöstäni tosin) yhtä niistä, jossa oli miehellekin vinkkejä ja kommentteja. Mutta nyt voisi ryhtyä valmistautumaan neuvolaan!
 

Onnea hirmuisesti Jenni74:lle!!emoticon

Mitenkäs se Sofiaanalla edistyy? Joko kohta saadaan kertomusta??emoticon

(.) Pakko hehkuttaa nyt tänne!! Meillä kävi taas äsken kyläilemässä mun ystävä esikoisen (4v.) ja 2,5vkoa vanhan tyttären kanssa. Mä pääsen ensimmäistä kertaa kummiksi!!emoticon
Meinas taas itku päästä kun niin liikutuin.....
Mulla oli myös tarkoitus pyytää mun ystävää oman pikkusen kummiksi, mutta vasta syntymän jälkeen. Päädyinkin kysymään samalla kun itse vastasin myöntävästi. Tein kyllä selväksi, että ollaan miehen kanssa päätetty asia jo pari viikkoa sitten, joten en siis pyytänyt ns.vastapalveluksena. Sain myöntävän vastauksen!

Ihanaa, mulla on oma kummityttö ja yksi varma kummi jo valmiina omalle lapselle.  Kahdelta muulta kysytään vasta syntymän jälkeen.

HAPPY HAPPY HAPPY! emoticon
 
Heh täällä taas=) Kotiuduttu sairaalasta.. iltaan astiemoticon Käytiin sitten sairaalassa nukkumassa ja yhdelle sormelle vieläkin auki lähtiessä, kunnes yllätykseksi vedet meni:) Eli illalla takaisin.. TAAS:) Ehkä se jo nyt olisi menoa=)

Jennille ihan hirmuisesti onnea pojan johdosta:)

Kirjoittelen vähän paremmissa voinneissa sitten taas kuulumisia:) Tsemppiä kaikille helmikuisille:)
 
Mä loikkaan tuolta toukokuisista täällä käymään ;-)

Oon niin innoissani/jännityksessä jo tuosta tulevasta synnytyksestä että aloin seuraamaan teidän helmikuisten tapahtumia n. viikko sitten ja nyt elän jännityksellä (ja silmät kosteina) teidän mukana täällä taustalla. Hauska nähdä miten synnytykset käynnistyvät ja etenevät, hienosti te jaksatte tänne tuntemuksia raportoida hetki hetkeltä emoticon

Toivottavasti loputkin vielä pääsevät tositoimiin ja Sofiaana se näyttää kyllä lähivuorokauden aikana jo synnyttävänkin, hienoa :)

Ei muuta kun tsemppiä ihan kaikille pian synnyttäville ja onnittelut jo nyytin keränneille :) !
 
Onnea Jennille pikkuisesta <3.

Ja Sofiaanalle tsemppiä koitokseen!

Mimmukin on jo varmaan toimissa kun ei oo kuulunu hetkeen, jee!

On tää vaan jännää :). Päivät ja viikot vähenee jokaisella :).

Mä näin viime yönä unta vauvasta. Se oli tosi iso ja yritin kovasti imettää sitä. Välillä tosin unohdin, että se on olemassa :D. Liittynee artikkeliin jonka luin eilen. Siinä kertoi tarinansa äiti joka oli sairastunut maniaan vauvan synnyttyä ja unohdellut välillä että vauva on olemassa. Oli tosi hurja tarina, mutta onnellinen loppu kyllä :).

Huomenna sitten jälleen neuvolaan. Jeejee :P.
 
Jee...mimmu on hiljaisena...olisko se nyt sitten synnärillä. JEE!!! emoticon

Jennille ihan superonnittelut...kertomusta odotellessa.

Ja Sofiaanalle tsemppejä!

Ja sitten sulavasti omaan napaan. Tänään neuvolassa protsku plussalla (TODELLA pienestä pissasta) ja paineetkin taas huhheijaa... Lähete sitten välittömästi polille! Siellä kaikki taas ok emoticon  Pissa puhdas ja verenpaineetkin alhaalla. Sisätutkimus olikin sitten ihan uskomaton. Neljässä päivässä tosiaan tullut limatulppa ja kohdunkaula hävinnyt ja suu taas auennut. Jos en pariin päivään kirjoittele, niin olen sitten synnärillä!!!

T: nimim. "malttamaton"
 
Aah, mää sain viimein isyyspakkauksen valmiiksi emoticon emoticon Nyt mietin,että annanko heti illalla vai pakkaanko sairaalakassiin ja annan siellä..!!?

Kovasti onnea Jennille pikkumiehestä emoticon Mielenkiinnolla myös täällä odotellaan synnytyskertomusta, kunhan jaksat..

Monella alkaa olla jännät paikat :) Kovasti tsemppiä ja supparituulia,jotta pääsette vauhtiin emoticon

(.) Täällä tuli limatulppaa reilu viikko sitten jo ja ei ainakaan vielä mitään oo tapahtunu, tosin sitä ei kauheesti tullu. Vauva liikkuu aika rauhallisesti, mikä on painelääkkeistä johtuvaa mut silti sydän pinkeenä teen liikelaskentoja. Mullahan menee nyt yht. 500mg albetolia vrk:ssa eli kunnon satsi, silti alapaineet keikkuu 92-100 :( Torstaina ois seuraava ä-poli.

Tänään kävin ostamassa imetysliivit, alkaa olla päivät aika pitkänlaisia. Nukkuessa menee ja lukiessa.

iisi mulle joskus sanottiin,että voi näyttää plussaa mikäli näyte niukka. Mutta toivotaan,että sulla nyt hommat käynnistymässä ja pääset tositoimiin!
 
iisi: Mullekin on sanottu että pikkupissasta saattaa tulla plussat. Mutta oishan se kiva jos pääsisit jo synnyttämään :)

Mä annoin isyyspakkauksen viikko sitten kun sain valmiiksi. Mies tykkäsi siitä tosi paljon :).

Mä raivosiivosin oikein kunnolla mutta ei kyl yhtään supistusta aiheuttanu :P. Ainoastaan selkä on kipeenä ja tuli hirvee nälkä :D.
 
hilppa ja adalmis: Jep, näin minäkin ymmärsin. Ihan kiva kuitenkin päästä synnärille tutustumaan vähän etukäteen =) Otan kaiken ylimääräisen ilolla vastaan
 
Takaisin
Top