Kaika
Kommentoinnin ninja
Hehhee PÄ! Ihan normaalia puhetta alkoholista- mua ainakaan yhtään hetkauttanut taikka ajatellut juopoksi..hehheee..
Seksi: No onhan sitä- olis enemmänkin, jos jaksaisin kiinnostua..
Tupakka: No hitto-ei maistu sitten lainkaan.. Paitsi tyttöjen illassa- ehkä.
Alkomaholi: Silloin tällöin viiniä kotosalla.
Ja nyt anoppilareissulla oltiin ulkona syömässä, niin otin oikein 3 lasia (12cl) viiniä.
Sitten parisuhdeviikonloppuna enempi.
Alakulo: Eipä oikeestaan. Ihime.
Parisuhde: Sen verran on taas tullut nähtyä ukkoa, että ehdotin, josko huomenna lähtis stadiin kavereilleen pariksi yöksi- mä haluan mennä äiteelleni ihan itsekseen lasten kanssa.
Nii- ukko siis (yllätys!) suostui lähtemään kaljoittelemaan.
Imetys: Kuulkaas- musta tuntuu, että se oli nyt tässä tällä erää. Ihan kuin tyttö olis yks kaks päättäny, että nyt riitti.
Laihdutus: Nyt kun en enää imetä- päätin, että vikat 5 kiloa saa kyytiä.
Aloitan huomenna 5 päivän pikastartin ja jatkan sitten normaalilla meiningillä (paljon liikuntaa ja oikeaa ravintoa).
Uusi raskaus: Sen verran arveluttaa yhden kerran kumitouhut, että ukko osti kaupan raskaustestipaketin.
Maanantaina selviää.
Nyt syömään kullan tekemää munakasta ja teriyaki-kasviksia- slurps!
Seksi: No onhan sitä- olis enemmänkin, jos jaksaisin kiinnostua..
Tupakka: No hitto-ei maistu sitten lainkaan.. Paitsi tyttöjen illassa- ehkä.
Alkomaholi: Silloin tällöin viiniä kotosalla.
Ja nyt anoppilareissulla oltiin ulkona syömässä, niin otin oikein 3 lasia (12cl) viiniä.
Sitten parisuhdeviikonloppuna enempi.
Alakulo: Eipä oikeestaan. Ihime.
Parisuhde: Sen verran on taas tullut nähtyä ukkoa, että ehdotin, josko huomenna lähtis stadiin kavereilleen pariksi yöksi- mä haluan mennä äiteelleni ihan itsekseen lasten kanssa.
Nii- ukko siis (yllätys!) suostui lähtemään kaljoittelemaan.
Imetys: Kuulkaas- musta tuntuu, että se oli nyt tässä tällä erää. Ihan kuin tyttö olis yks kaks päättäny, että nyt riitti.
Laihdutus: Nyt kun en enää imetä- päätin, että vikat 5 kiloa saa kyytiä.
Aloitan huomenna 5 päivän pikastartin ja jatkan sitten normaalilla meiningillä (paljon liikuntaa ja oikeaa ravintoa).
Uusi raskaus: Sen verran arveluttaa yhden kerran kumitouhut, että ukko osti kaupan raskaustestipaketin.
Maanantaina selviää.
Nyt syömään kullan tekemää munakasta ja teriyaki-kasviksia- slurps!

Parin viikon päästä ois ehkä tiedossa tyttöjen ilta, niin kattotaan kuinka sitten käy. Viinilinjaa on harkittava, kun ei nuo siiderit tai lonkut oluesta puhumattakaan uppoo...minulla tosin on semmonen perussairaus, etten saa ihan hirmuisesti juopotellakaan.
pääsen vihdoin ja viimein pitksätä aikaa sukuloimaan omaan sukuun :) harmi sinänsä ku ei oo aikaa ku vkl oulussa olla, mutta parempi seki ku ei ollenkaan....
mutta oon mie nyt pari kertaa ollunna liikenteessä niin, että puolilta öin kotona. en siis oo baariin asti lähteny, mikä on kyllä ehken ollunna ihan hyvä, aamulla kun olo on silti ollunna mitä kaamein iltojen jälkeen! Nyt just työkaveri laitto tuolla naamakirjassa viestiä että työporukan kans olemma lähdössä laivalle 21.5 !!!wippii!! semmosta tuuletusta tää mamma tarviiki oikeesti!