Helmikuun 2011 Höpötykset

Hehhee PÄ! Ihan normaalia puhetta alkoholista- mua ainakaan yhtään hetkauttanut taikka ajatellut juopoksi..hehheee..

Seksi: No onhan sitä- olis enemmänkin, jos jaksaisin kiinnostua..

Tupakka: No hitto-ei maistu sitten lainkaan.. Paitsi tyttöjen illassa- ehkä.

Alkomaholi: Silloin tällöin viiniä kotosalla.
Ja nyt anoppilareissulla oltiin ulkona syömässä, niin otin oikein 3 lasia (12cl) viiniä.
Sitten parisuhdeviikonloppuna enempi.

Alakulo: Eipä oikeestaan. Ihime.

Parisuhde: Sen verran on taas tullut nähtyä ukkoa, että ehdotin, josko huomenna lähtis stadiin kavereilleen pariksi yöksi- mä haluan mennä äiteelleni ihan itsekseen lasten kanssa.
Nii- ukko siis (yllätys!) suostui lähtemään kaljoittelemaan.

Imetys: Kuulkaas- musta tuntuu, että se oli nyt tässä tällä erää. Ihan kuin tyttö olis yks kaks päättäny, että nyt riitti.

Laihdutus: Nyt kun en enää imetä- päätin, että vikat 5 kiloa saa kyytiä.
Aloitan huomenna 5 päivän pikastartin ja jatkan sitten normaalilla meiningillä (paljon liikuntaa ja oikeaa ravintoa).

Uusi raskaus: Sen verran arveluttaa yhden kerran kumitouhut, että ukko osti kaupan raskaustestipaketin.
Maanantaina selviää.

Nyt syömään kullan tekemää munakasta ja teriyaki-kasviksia- slurps!
 
Seksiä: No ei oo ;DD Saa nähdä sitten joskus osaanko enää sekstaillakkaan. Nimimerkillä Kohta vuosi ilman seksiä! ;) (mun ensirakkaus ehdotti kyllä mulle seksisuhdetta ja oli aika lähellä etten suostunut.. Tuli niin likanen olo ajatuksesta ettei pykenny :--D).

Tupakka: Hyi helvettan! Silloin kun olin tuulettumassa poltin illan aikana paljonkin.. Ja kyllä sattui keuhkoihin ja päähän tuli sumea olo. Olin varma että jäis päälle, mutta ei oo tehny mieli kun muistaa miten pahalta se maistuu pitkän tauon jälkeen.

Alkoholi: Välillä tekis mieli illaksi muutama siideri ostaa, mutta sitten mulla saattaa tuntua päässä se yksikin ja siiderin pitäis olla jotakin Breezerin tyylistä mahd. vähän alkoholilta maistuvaa, joten mieluummin sitä vetelee limua :D
Viineistäkään en hirveästi diggaa, paitsi ehkä jos kunnolla lähtee viihteilemään niin sillä on välillä kiva alottaa :))
Kunnolla drinksuttelemaan ei oo tehny mieli viime kertasen jälkeen (n. 1 kk sitten olin).. Jos alan tuijottamaan päiviä ja ajattelemaan että tarvitsen tuulettumista, niin sitten menisin varmasti joka viikonloppu. Nyt olen niin kiinni rutiineissa ettei tee mieli..:)

Ja PojanÄiti: Pöhpöh, mitään juopon puheita :)

Juups, me lähdetään vielä ajelulle. Heitän siskon ja sen miehen tonne cityyn..
 
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1334951/minka_ikaisena_olette_kaantaneet_lapsenne_kasvot_m

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1338929/mieheni_on_akateeminen_joten_enkos_minakin_sitten_

Viikonloppulinkit, ihan hauskat.

S= ei pahemmin kiinnosta  T= kiinnostais, mutta en aio, A= välillä tekis mieli vetästä perskännit, välillä ei kiinnosta. Synttäreinä kyllä korkkaan sitten vihdoin sen skumpan, mikä piti jo uutena vuotena.

Kait musta on tullut just sellainen, mikä ei pitänyt ;) Kotihiiri, jolla on sopivasti ylipainoo, eikä pahemmin jaksa meikata ja hyvä jos joskus muistaa hiukset harjata. Paljon ei oo väliä, jos on vähän porkkanasosetta siellä täällä puserolla.... Välillä sitä miettii, miten on voinut pudota näin kauas siitä, mitä muutama vuosi sitten oli. Silti, en tyttöä vaihtas mihinkään muuhun.

Omaa aikaa: ollaan silleen sovittu, että mies on tytön kanssa joka ilta n.1h arkisin ja viikonloppuisin 2h ja sitten käyn jumpassa ja lenkillä kerran viikossa. Siinähän ne, en mä oikein tiedä, miks kaipaan enemmän omaa aikaa tai siis mitä sillä tekisin, jos sitä saisin enemmän. Ja tietty mies myös muutenkin on neidin kanssa ja pitää sylissä, mutta noi määritellyt ajat on sellaisia, että saan olla ihan oikeasti yksin ja rauhassa. Nyt on ollut myös helpompaa, kun matsku nukahtaa viim. 21.30 (kattotaan nukahtaako ens yönä, kun tänne laitto :)  )

Laihdutus: on olluna vähän paussilla, mutta maaliskuun alusta taas täysillä mukana. Keksikääs, joku fiksu taas joku kiva haaste, mulla kun on pää yhtä tyhjä, ku oravalla, jolla on käpy jäässä, ni en paljo mitään keksi.

Jees.. nyt alan viettään tätä omaa aikaa ja kohta nukkumaan!
Öit.
 
Kiitoksia kaikille mukavasta vastaanotosta emoticon

Taisin valitella hiukan liikaa oloani, kun sain niin paljon sympatiaa, kiitos kaikille siitäkin... Tässä on vain pientä kisaväsymystä, mutta ihan väliaikaista, varmasti helpottaa kun nämä pakkaset vihdoinkin loppui.

Tyttö on tosiaan nukkunut todella huonosti jo pidempään (harvemmin edes yhtä kokonaista tuntia) ja nyt ensimmäisen kerran mies valvoi yön ja itse hoidin vain syötöt, on kuin eri ihminen, niin pirteä ja positiivinen olo.

Tupakasta pakko kommentoida, kauheasti pohdiskelin tyhjälle pilttipurkille käyttöä ja ensimmäisenä tuli mieleen tuhkakuppi... Välillä iskee kauhea tupakkahimo, mutta en uskalla edes ajatella polttavani, jään kyllä heti koukkuun. Alkoholi ei nappaa ainakaaan vielä, sairaalassa join kulauksen shampanjaa kun tyttö syntyi. 

Kestoista, olen nyt pitänyt kertiksiä muutaman päivän ja tyttö on kyllä todella paljon liikkuvaisempi, käytän nyt hetken kertiksiä, mutta todennäköisesti palaan kestoihin pian... ehkä...

Mä luin vaikka mitä juttuja mihin piti kommentoida, mutta pää lyö tyhjää...

Thilduska: Mennään vaan kaffelle joku päivä, mulla on todella hyvä laihdutus/treeniohjelma fitfarmilta, voin hiukan antaa vinkkejä jos kiinnostaa. Lähdetkö keskiviikkona afron jälkeen vauvakerhoon siihen lähelle?

Mä olin kans yksi päivä jonnekin juuri lähdössä kun huomasin soseet paidallani ja meinasin antaa niiden vaan olla, ajatuksella ei sillä ole niin väliä, sitten alkoi jotku kellot soimaan päässä "herää nainen, kato peiliin", no menin sitten vaihtamaan paidan :) , kummasti sitä kyllä unohtaa ittensä, tytön vaatteista taas olen todella tarkka.

No mutta nyt lenkille ennen kun tyttö herää emoticon


















 
Sunnuntai aamua täältä.

Seksiä: Viimeksi eilen ennen kun mies läksi töihin, mutta muuten ollut vähän hiljaista kun ei oo tehnyt mieli.

Tupakka: Viimeksi tuossa HIFK kotiottelussa poltin, kun tyttökaverin kaa oltiin siellä, mutta muuten en oo polttanut oikein yhtää.

Alkoholi: Tuona iltana juotiin kaks tuoppii, mutta muuten on aika hiljaista tolla suunnalla.
Jossain kohtaa pitäs maistella häihin tulevia viinejä, mutta ite maistelen vain valkkaria, koska en punkkua pysty/voi juoda.

Magdaleena: Itekkin ilmottauduin tohon fitfarmiin, mutta empä käynyt kun kaks kertaa siellä ja arvaa sainko mitää aikaseksiemoticon

Tänään sitten lähen hakemaan esikoista Pirkkalasta päin ja sitten tiistaina menee meidän äiteelle kahdeksi yöksi.
Tytöllä kovat jutut tuolla sitterissä ja tuttia kääntelee kädessää.
Inhottaa oikein juottaa sille tota ummetuslääkettä, mutta ei vaa vatsa toimiemoticon
Saa kuumemittarilla tökkii ja avustaa että kakka tulis ulos asti.
On muuten ollut kivan "lämmintä" ja odotankin että ens viikolla pääsis kunnolla vaunuttelemaan.
 
Mammaliina:Mitä ummetuslääkettä sulla on? Meillä oli tooosi kauan ummetusta ja sai tosi usein auttaa. Luulin, että viljat ei sovi kun jätin ne pois ja vaihdoin d-vitamiineja, niin kakkaa tuli 2 päivää oikein urakalla. Mut sit parin päivän päästä alko taas ummetus ja jatkuu edelleen. Auttamistakaan ei kai suositella usein tehtäväks, mut meidän lapset on syntymästä asti kakannut joka päivä, eli joka päivä se uloskin täytyy saada
 
Huomenta!

Seksiä: eipä juurikaan, vaikka tuore suhteenalku onkin. Menny nyt vähän huonommin pari viikkoo. Lauantaina onneks saatiin puhuttua ja ainakin isännyys oli sitä mieltä että pitää yrittää kovemmin. Saas nährä..

Alkoholi: Joka viikko olis mahikset vetää pää täyteen kun muksu menee isälleen, mutta sit mä olisin tän foorumin puli. Saunakalja sillon tällön, pää täyteen sillon tällön. perussavolainen vastaus ;)

Tupakka: Kyllä, valitettavasti. Sorruin jo monta kuukautta sitten kun lopetin imetyksen. Mutta pyrin olemaan menemättä pojan lähelle sillon kun haisen pahalle.

Muutettiin lauantaina muksun kans.. Saunallinen rivarikaksio. Ehkä voittaa kerrostaloelämän 6-0. Vaatteet olis vielä purkamatta. Se on maailman mälsin homma, mut jospa sen joskus sais tehtyä.

Mutta nyt tekemään jotain enemmän tai vähemmän hyödyllistä..
 
CF: onnea uuteen kotiin Kyllä se aikansa ottaa, että saa tavarat oikeisiin kohteisiin :)

Magdaleena: Otan mielelläni vinkkejä vastaan. Katsotaan ehdinkö keskiviikkona, kun sisko on tulossa kylään, mutta en tiedä vielä monelta. Afroon tuun joka tapauksessa.

Tiko: mä oon 2 kertaa käyttänyt microlax- peräruisketta. Nykyisin käytetään sitä mallasuutetta, mitä saa apteekista ja sen avulla neidin vatsa toimii, eikä oo pahemmin tarvinnut kakkaa autella.Ihan joka päivä ei vatsa toimi, mutta melkein. Aikaisemmin oli kanssa, että joka päivä tuli kakka, nyt ehkä joka toinen.
 
Huh hulinaa!

Oli sitten sen verran kiireinen viikonloppu, että hyvä että ehdin käydä lukemassa, mitä tänne on tarinoitu!

Minusta on tullut kans melkoinen kotihiiri. Mutta minä kyllä ihan tykkään. Minä salaa haaveilen kotiäitiydestä. Haluaisin tähän samaan syssyyn vielä pari lasta lisää ja olla niiden kanssa kotona siihen asti, kunnes ne lähtee kouluun. Mutta ei taida onnistua semmonen. Ennen toista lasta on kuitenkin hommattava isompi kämppä, hoidettava opiskelut (mielellään) pois alta ja ehkä jopa löydettävä vakkarityö. Minulla ei tosin ole mitään hajua siitä, mitä minä tuolla koulutuksellani teen, kun ei sinällään valmista mihinkään ammattiin, eikä usko omiin kykyihin muutenkaan ole mitenkään hirmuisen hyvä. Masennus.

S: Kiinnostaa juu, mutta ilmankin pärjää, kun muu läheisyys on kunnossa. Lisäksi tuntuu siltä, että kätilö teki sen verran hyvää työtä epparin ompelussa, että paikat on melko paljon kireemmät, kuin ennen synnytystä! Miekkosella on pieniä "pidätysvaikeuksia", kun kuulemma "puristaa parhaasta paikasta"!

T: En oo koskaan kyseiseen tuotteeseen koskenu, enkä koske. Eli ei ongelma.

A: Minä oon aina saunassa käydessä juonu yhden saunajuoman, mutta ongelmaksi on muodostunut se, ettei mikään oikein tahdo maistua. Parin viikon päästä ois ehkä tiedossa tyttöjen ilta, niin kattotaan kuinka sitten käy. Viinilinjaa on harkittava, kun ei nuo siiderit tai lonkut oluesta puhumattakaan uppoo...minulla tosin on semmonen perussairaus, etten saa ihan hirmuisesti juopotellakaan.

Mites kävi Kaikan testin? Tuliko plussaa?

Vähänkö naureskelin täällä noille Thilduskan linkittämille keskusteluille! Noi on just sopivaa viihdettä myöhäiseen perjantai-iltaan. Sopivassa väsymystilassa ei meinaa pystyä lopettamaan nauramista ollenkaan!

Onnittelut CF:lle uudesta kämpästä. Minäkin niin haluaisin oman saunan.

Hyvä, jos Magdaleenalla on jo pirteämpi mieli!

Ei muuta.

Hyviä viikon jatkeita! emoticon


 
Ah, se ois taas maantai! ja mie ootan jo perjantaita ku kuuta nousevaaemoticon  pääsen vihdoin ja viimein pitksätä aikaa sukuloimaan omaan sukuun :) harmi sinänsä ku ei oo aikaa ku vkl oulussa olla, mutta parempi seki ku ei ollenkaan....

Nii, mites se kaikan testi ? emoticon

S: kyllähän sitä olis jos tämä ihme tihkutteluvuoto ottas ja loppus. Tässä tosin viikko sitten justiinsa puhuttiin miehen kanssa kun seksi tuntuu vähentyneen... mutta meillä on tainnu kummaltakin unohtua huomioida toista muuten... ja juteltiin asioista aika kauan, että ehkä tämä tästä vielä hyväksi muuttuu

T: en polttele niin ei tee onkelmaa

A: kahden viikon päästä ois tyttöjen iltamat täälläkin tiedossa ! launataina mies osti mulle kaks lonkeroa vaan en saanu ku yhen juotua...Ei tosiaan maistu täälläkään oikeen mikään miltään emoticon  mutta oon mie nyt pari kertaa ollunna liikenteessä niin, että puolilta öin kotona. en siis oo baariin asti lähteny, mikä on kyllä ehken ollunna ihan hyvä, aamulla kun olo on silti ollunna mitä kaamein iltojen jälkeen! Nyt just  työkaveri laitto tuolla naamakirjassa viestiä että työporukan kans olemma lähdössä laivalle 21.5 !!!wippii!! semmosta tuuletusta tää mamma tarviiki oikeesti!

nyt mentävä, on ilmeisen nälkä tuolla poijjaalla
 
Nopeesti tulin kertomaan, että lupaavalta näyttää: sellaista vuotoa, että eiköhän ne menkat sieltä iltaan mennessä ala.

Palaan paremmalla ajalla!
 
Iltaa!

Cf: Täältä myös onnea uuteen kotiin ( myös tuoreeseen parisuhteeseen :) )

Kaika: Jahas, meinasin jo miäkin jännittää sun puolesta ;-D

Mulla myös joku kunnon kotihiiri-kausi menossa!

En oo muuten päässy puoleen vuoteen saunaan! Tuli vaan tosta saunakaljasta/cidusta mieleen.. Meillä täällä kerrostalossa saunaa pidetään jostakin syystä niin kuumalla, että iho meinaa oikeesti palaa korkeimmalla lauteella. Niin uskaltaako sinne alimmalle lauteelle edes taaperoa ottaa saunomaan? :o HmmHmm.. Pitää varmaankin odottaa, että pääsen äipälle tai siskolle saunaan niin en käräytä mun lasta :--DD

Kotiäitiys: Minäkin tänään taas vähän haaveilin. Mutta ei ihan taida mullakaan onnistua :D
 
Mila: Me ollaan saunottu silleen, että ollaan otettu poju vaunuissa saunan pukkariin. Siellä se yleensä tyytyväisenä makoilee sen aikaa, kun miehen kanssa ollaan löylyissä!
 
Mymmeli: Kiitos, otin vinkistä :D Sehän on joo kätsympi ku lähteä raahamaan tota järkälettä sitterissä :))
 
Viikonloppuna oltiin häissä. Kivasti meni, mutta taas kerran Matskulla ei maha toimi, kun raukka taitaa olla perinyt multa jännävatsan. Ihanaa olla taasen kotona ja huomenna alkaa arki, sitä oli taas ikävä pitkän mummulaviikonlopun jälkeen.

Magdaleena: tullaan sillon ke sinne vauvakerhoon, kun näänkin systeriä jo huomenna!
 
Viikonloppuna oltiin häissä. Kivasti meni, mutta taas kerran Matskulla ei maha toimi, kun raukka taitaa olla perinyt multa jännävatsan. Ihanaa olla taasen kotona ja huomenna alkaa arki, sitä oli taas ikävä pitkän mummulaviikonlopun jälkeen.

Magdaleena: tullaan sillon ke sinne vauvakerhoon, kun näänkin systeriä jo huomenna!
 
Takaisin
Top