Helmikuisten suurperheelliset

Tuo auto asia on kyllä hankala varsinki jos mies on automekaanikko eikä sille kelpaa mikä sattuu :) Meillä pöristellään kahdella autolla ja jos jonnekin pitemmälle lähtö niin ei auta kun joku vippaskonsti keksiä.Onneks jo 2 vanhinta mopo iässä.
 
moikka täällä on kolmatta odottava mamma, tyttö 08/11 ja poika 12/13. Poika siis vasta 7kk, hieman jännittää miten menee kun ukkeli nuin pieni ja ei kerkiä olla kuin 1v2kk ku uusi tulokas syntyy. Saattaa talossa olla melkonen meno :O Täytyy kyl rehellisesti sanoa et jännittää oma jaksaminen, no mut ei Kyl kannattas tämmöstä miettiä vielä, ja senhän näkee sit kuu käy :)
 
Täällä kanssa kolmas lapsi tulossa ja ennestään kaksi poikaa -09, -12 syntyneet.
 
Anteeksi huutelen täältä teille tuohon auto-asiaan vaan liittyen :) Meille kun tämä neljäs ilmoitti tulostaan, niin miehen reaktio oli se, että ei kun autokaupoille ja löytyi hyvä mersu vito 9-paikkainen ja nyt mahtuun kolme istuinta, varhaisteini ja koira kyytiin, tuplarattaista ja muusta tavarasta puhumattakaan :) Mamma sai mersun mitä ei koskaan ole tahtonut :)
 
Mulla mies on puhunu Transporterista, Vitosta ja uudesta farmaribemarista mikä on rekisteröity 7 hengelle. Ei olla päätetty kuitenkaan vielä mikä nuista valitaan, sen näkee sitten kun mies enskuussa katsastaa nykyisen auton ja laittaa myyntiin että mikä se seuraava auto on.
 
Meilläkin käytiin tänään eka autokeskustelu. Mies kauhuissaan. Nytkö täytyy sit ostaa sellanen lestadiolaismalli??? Johon minä, että ei kai nyt sentään. Vanhin on jo intissä ja sillä on oma autokin. 16vee ei liiku meidän mukana mihinkään ja 11veekin harvoin. Tälläkin hetkellä ajelen lähes kaikki matkat kuopuksen kanssa ihan kahdestaan tai sitten yksin. Eiköhän sitä tuolla tavan pakulla ja opelin rämällä pärjää vastaisuudessakin.
 
Meillä on nyt puhuttu jostain 8 hlön peugeotista. En kyllä tiedä millainen se on, mutta mulle sillä ei niin ole väliä. Ajan usein lasten kanssa yksin 350 km päähän pohjois-karjalaan, joten kunhan kaikki kolme 3-8v. ja tuleva vauva mahtuvat istuimineen kyytiin, ja rattaat, niin se riittää. Hankitaan sitten vaikka suksiboksi katolle muille tavaroille, jos ei muuten mahdu. Pakulla en tykkäisi ajaa. En varmaan ikinä saisi sitä parkkiin mihinkään.. Vaikka kyllä senkin varmasti oppisi, mutta liian lestadiolaista mun makuun. Vain kalan kuva auton persauksesta puuttuisi :wink (älköön kukaan loukkaantuko)
Oletteko muut ajatelleet tulevan vauvan sukupuolta?
Meillä oli eilen rakenneultra, ja petyin.
En olisi koskaan uskonut, että voin pettyä vauvan sukupuoleen. Kamala olo :sad001 Ohimenevä fiilis varmasti, ja pistän hormonien piikkiin, mutta sulatella täytyy hetki..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Rosita: onko teillä sitten muut kolme samaa sukupuolta kun tää tuleva vai miksi petyit? :sad001
Varmasti on suurelta osin hormonien vaikutusta.

Mulle tää tuleva on eka ja jotenkin tuntuu että tyttö olisi mieluisampi. (Totta kai tärkeintä on että on terve jne. mutta jos nyt toivoa saa :D )
 
Rosita: meillä tuon auton "nimi" onki lessubussi :D ei herneitä kellekkää..mutta niihän se on ku on 7 paikkane. Jotkut kaverot joskus vitsillä piirtäny likaseen perään sen kalan.
Mää kans muute oon vähän pettyny tulevan sukupuoleen, syynä kun edelliset poikia nii pääsis vaatteiden kanssa helpolla jos ois ollu poika,mutta tyttö se nyt on suurella todennäköisyydellä. Kyllähän se on opetettu jo ala-asteella että jompikumpi sieltä tulee :confused: Siis ei suurempia harmituksia, säikähdin itekki itteeni aluksi, mutta hormonien yms. piikkiin laitan tän itekki.
 
Meillä on kaks ekaa tyttöjä ja sitten poika. Jotenkin olin automaattisesti ajatellut (tyhmä minä) saavani toisen pojan. Ikään kuin leikkikaveriksi. Ja koska meillä on varattu lapsille kaksi makkaria (isoa tosin) niin jotenkin pidin itsestään selvänä, että tytöt jakaa toisen, ja pojat toisen.
Mutta eipä siellä ultrassa vehkeitä näkynyt :/ Tosin ultraaja sanoi, että ei varsinaisesti sukupuolta edes katsonut, mutta ei ollut pippeliä näkevinään.
Ainahan sitä voi mielessään elätellä toiveita, että jospa sittenkin, ja ehkä näillä viikoilla (19+5) ei vielä niin selvästi näy, mutta jos kätilö näkee kaikki aivolohkoista ja munuaisista sydämen kammioihin, nii kai se hitto vie näkee onko vauvalla kassit vai ei.
Joten hyväksytään tosi asiat ja aletaan miettiä miten lapset sijoitetaan. Ei huvittaisi yhtään alkaa laajentaa taloa. Ei sitten niin yhtään..
Mutta pieniä murheita nämä. Tottakai :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ite oon joka raskaudessa elätellyt toiveita että on poika mutta aina ultrassa on näkyny tyttö, mulla on kestäny se pettymys n. 5min yleensä ja sitten oon sulattanu koko asian ja ollut vaan sillä asenteella että tervetullut se on vaikka on tyttö ja rakastetaan jne sitä silti. Ei siinä, olishan se poika kiva saada 3 tytön keskelle mutta tiedän ettei poikaa tule kun miehen puolella on tyttövoittonen suku. Rakenneultra menee vasta jonnekin Syyskuun puoleen väliin kun np-ultra on vasta 15.8, niitä kumpaakin odotellessa, eniten odotan tällä hetkellä tuota np-ultraa että voin paljastaa lopuille jotka ei tiedä tästä raskaudesta mitään :D
 
Kolmatta täälläkin odotellaan, tai siis mun kolmas, miehen eka. Laskettu aika esikoisen 15v syntymäpäivänä! :D Keskimmäinen on sillon 13,5v.
 
Kappas en ollukkaan postannu tänne. Kai tätä voip jo suurperheeks kohta kutsua, neljäs tulossa. Esikko 01/07, aloitti koulun syksyllä. Keskimmäinen 07/08, aloitti eskarin ja kuopus 12/09.
 
Takaisin
Top