Heinäkuun hulinat

Maaliskuisista päivää! Tulin infoamaan, että olen luonut oman ketjun yksin odottaville tuonne laskettu aika 2021-osioon, eli jos teidän joukossanne on vauvaa syystä tai toisesta yksin odottavia, niin tervetuloa sinne myös! :) :Heartred
Iloa ja valoa odotusaikaan! :love7
 
Alkoholista ollut täällä puhetta ja itse en ole kyllä kaivannut yhtään! Yhä huonommin tuntuu alkoholi sopivan mitä enemmän tulee ikää ja muutenkin olen varsinkin viimeisen vuoden sisään korvannut niitä vähäisiä saunalonkeroita ym vissyllä tai kombuchalla. Alkoholittoman lonkeron olen nyt kesällä löytänyt, on ollut kiva vaihtoehto esim illanistujaisissa ym. Ravintoloissa yleensä otan inkiväärioluen. Veikkaan että syksyllä kyllä saattaa alkaa kaivata punaviiniä, siihen ei oikein hyvää alkoholitonta vaihtoehtoa taida olla. Muutenkin kyllä mennyt tosi kivuttomasti nämä rajoitukset ruokavaliossa.
 
Ihanaa, olo alkaa olla lähes normaali hirveän pahoinvoinnin jälkeen. En muistanutkaan kuinka kamalaa se on. Meinasi taas epätoivo iskeä.

Hammas lohkesi jatkuvan oksentelun seurauksena ja seuraavaksi suunta onkin hammaslääkäri. Nyt ehkä jo pystyn siellä olemaan oksentamatta, kun suuta ronkitaan. Muutenkin hampaat varmasti huonossa kunnossa jatkuvan oksentelun takia.
 
Mullakin lohkesi juuri hammas, eikä ole edes ainoa! Tuntuu että hajoavat nyt raskausaikana erityisesti. Varasin ajan nyt yksityiselle kun julkisella vaan käskettiin paikata itse.. Ja muutenkin siis ikenet arat ja hellät tuon tuosta. Taitaa pari reikääkin olla.
 
Takaisin
Top