Heinäkuun hulinat

Miten ne päivät alkavatkaan juoksemaan tässä loppuodotuksen aikana... Tää on niin jännää seurata, et kuka pääsee ekana poksumaan :) Ihanaa aikaa, kieltämättä.. Mut silti liian nopeasti ohi...
 
Huomenna tasan 10 viikkoa laskettuun aikaan. Se taas tuntuu ääneen sanottuna tosi pitkältä ajalta, vaikka onhan sitä tässä odotuksen aikana tullut huomattua miten nopeasti nuo viikot aina vierähtää. :) Ja loppujen lopuksi tuntuu ihan absurdilta että niiden viikkojen jälkeen meitä onkin neljä. Välillä mieleen vielä pyrkii ajatus, että olikohan tämä ihan hyvä idea, mutta tässä vaiheessa taitaa olla enää turha antaa paniikille valtaa. :D

Pitää nyt vaan nauttia kahdenkeskisistä hetkistä esikoisen kanssa, kun niitä vielä riittää runsaasti. :Heartred
 
Mulla on ollut esikoisen kanssa nyt tosi hauskaa, ja vähän surettaa, että arki muuttunee aika paljon parin kuukauden sisällä. Mutta uusia ihania juttuja luvassa, toivottavasti esikoisellekin muistaa antaa aikaa:Heartred
 
Mulla on ollut esikoisen kanssa nyt tosi hauskaa, ja vähän surettaa, että arki muuttunee aika paljon parin kuukauden sisällä. Mutta uusia ihania juttuja luvassa, toivottavasti esikoisellekin muistaa antaa aikaa:Heartred
Jos ei muista niin kyllä ne lapset osaavat niksit että huomiota saavat vauvasta huolimatta :wink meillä tyttö leikkasi otsatukan 3vuotiaana kun vauva oli tissillä :D Sai sen jälkeen huomiota ja äidin nauramaan :D Oli himppasen kieroon leikattu :wink
 
Isommat sisarukset tosiaan osaa! Itsellä ei tosiaan vielä lapsia ole, mutta olen juurikin samaan tapaan ite käyttäytyny sillon pienenä pikkusiskon syntymän jälkeen. Mustasukkaisuuksissani päätin saksia äitiyspakkauksessa siskolle tulleen makuupussin risaseks, ettei pieni siskoseni vaan saanu siinä köllötellä. Tästä kuulen edelleen aina silloin tällöin. :D
 
Täällä odotetaan osastolle pääsyä ja käynnistys alotetaan tänääno_Omaksa ja sappiarvot taivaissa!
 
Oho just luin toisesta ketjusta sun kuulumisia Haituva! Paljon tsemppiä!!
 
Ohhoh! Tsemppiä käynnistykseen ja itse koitokseen. Jos oikein muistan tuolta toisesta ketjusta, niin pikkuisen painoarvio tais olla jo isohko - se on varmasti hyvä asia nyt. Tsemppiä vielä kerran!
 
Kiitos paljon kaikille! Jännitys on kova mutta parhaan palkinnon tästä saa:Heartred
 
^ niin muuten pitäs varmaan tehä syntyneet -ketju! Mie päivitän jo tota elokuisten, ni jos joku muu tekis :)
 
On kyllä hurjaa ajatella, että meilläkin on pienokainen ihan viimeistään kuukuden päästä! Mitenhän sitä pysyy pöksyissään sit kun sen sektiopäivän saa tietoon :D
 
Takaisin
Top