Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli semmosta ruskeahkoa tuhruttelua/vuotoa heti plussaamisen jälkee 2 päivää. Niihin aikoihin kun menkat olisi alkanu. Se onneksi loppui pian. Kerkesin säikähtää myös, kun taustalla on yksi varhainen keskenmeno joka alkoi samalla tavalla. Tosin silloin vuoto yltyi nopeasti ihan reiluksi. Nyt loppui nopeasti ja ainakin Digi testit on näyttäny et hcg ois noussu, eli toivotaan kovasti, et tämä säilyy matkassa.Moi kaikki ja onnittelut raskautumisesta! Kirjoittelen nyt hyvin hyvin varovaisesti tänne. Plussasin eilen 14 dpo ja tänään 15 dpo oli hieman vahvistunut viiva. Mulla on kuitenkin ollut jo muutaman päivän ajan tiputtelua, joten pelkään, että saattaa olla aikainen keskenmeno kyseessä. Tämä raskaus sai alkunsa ivf-hoidolla, joten maanantaina on verikoe hcg:n mittausta varten. Ehkä siitä saa jonkin verran osviittaa missä mennään...kunhan vuoto ei siihen mennessä olisi yltynyt. Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo ihan selkeät raskausoireet, kun taas nyt ei oikein ole vielä mitään ollut. Pienen pientä pahoinvointia ehkä.
Jos nyt raskaus jatkuu, niin la olisi 9.4. Esikoinen on myös huhtikuussa syntynyt (2019), joten ikäeroa tulisi aika tasan 2 vuotta.
Onko kellään muulla ollut tiputtelua alkuraskaudessa?
Mä poistun takavasemmalle ja toivotan muille teille kovasti Tsemppiä ja tarrasukkia.Toivotaan, että pikkuiset pysyy matkassa ja voitte hyvin raskauden ajan. Mun viiva ei vahvistunut ja niinpä eilen alkoi runsas vuoto, missä tuli samalla selkeästi "vauva" matskua mukana eli kesken meni. Samalla katos kaikki raskaus oireet. Tästä lähtee vain uusi yritys meillä. :)

Voi ei! Tosi ikävää kuulla. Tsemppiä jatkoon!Mä poistun takavasemmalle ja toivotan muille teille kovasti Tsemppiä ja tarrasukkia.Toivotaan, että pikkuiset pysyy matkassa ja voitte hyvin raskauden ajan. Mun viiva ei vahvistunut ja niinpä eilen alkoi runsas vuoto, missä tuli samalla selkeästi "vauva" matskua mukana eli kesken meni. Samalla katos kaikki raskaus oireet. Tästä lähtee vain uusi yritys meillä. :)
Mä poistun takavasemmalle ja toivotan muille teille kovasti Tsemppiä ja tarrasukkia.Toivotaan, että pikkuiset pysyy matkassa ja voitte hyvin raskauden ajan. Mun viiva ei vahvistunut ja niinpä eilen alkoi runsas vuoto, missä tuli samalla selkeästi "vauva" matskua mukana eli kesken meni. Samalla katos kaikki raskaus oireet. Tästä lähtee vain uusi yritys meillä. :)
ja onnea uuteen yritykseen!Mä poistun takavasemmalle ja toivotan muille teille kovasti Tsemppiä ja tarrasukkia.Toivotaan, että pikkuiset pysyy matkassa ja voitte hyvin raskauden ajan. Mun viiva ei vahvistunut ja niinpä eilen alkoi runsas vuoto, missä tuli samalla selkeästi "vauva" matskua mukana eli kesken meni. Samalla katos kaikki raskaus oireet. Tästä lähtee vain uusi yritys meillä. :)

tsemppiä sinne ja halaus
Voi ei, ikävä kuulla! Paljon tsemppiä sinne!Mä poistun takavasemmalle ja toivotan muille teille kovasti Tsemppiä ja tarrasukkia.Toivotaan, että pikkuiset pysyy matkassa ja voitte hyvin raskauden ajan. Mun viiva ei vahvistunut ja niinpä eilen alkoi runsas vuoto, missä tuli samalla selkeästi "vauva" matskua mukana eli kesken meni. Samalla katos kaikki raskaus oireet. Tästä lähtee vain uusi yritys meillä. :)