Heinäkuun höpinät

Täällä kans mama vitaaminit käytössä ja useampi purkki jo syöty kun yritystäkin ollut jo reilu vuoden verran. Muo huolettaa, kun mitään oireita ei ole vielä oikeen ilmennyt. Viikkoja pitäs olla nyt 4+3 Testit kyllä tummentunut ja nyt dpo17 kunnon leffaviivat ollut jo jonkun aikaa.

Olisin huoleti. Niin ihmis kohtaista nuo oireet. Itse myös vähä oireinen ja olin esikoisesta kuin rv7 asti

Joo ei mullakaa oireita ole juuri ollenkaa. Mulla tänää viikkoja 5+0. Lähinnä rintoja koskee. Muuten vaa jotain epämääräistä tuntemusta mahassa välillä ja koko viikon väsyttäny. Väsymykseni pistän kyl osittain remontin ja töiden piikkiin. Hyvin oireettomalta tuntuu.:confused:

Cb digin tein aamusta ja pärähti raskaana 1-2 :smiley-angelic001 lauantaina oli menoa ystävän mökille, mutta hyvä syy kieltäytyä sauna oluesta koska esikoinen mukana

Remppaa, remppaa ja lisää remppaa. Ja siivoomista. Ei tää kämppä oo koskaan valmis :banghead: :biggrin

Mitäs sun viikonloppuun?

Rempat on aina... :banghead: :grinmeidän pitäis kanssa jossain kohtaa tehdä laajennut tähän taloon.
Mökille pitäis lähteä ja rämpiä metsässä mustikoiden perässä

Ollaan ihan vaan kotona ja nautitaan vikoista lomapäivistä ennen kuin arki alkaa. Työt ja päiväkotihommat alotetaan ensi viikolla.

Tsemppiä remppailuun! Viime keväänä rempattiin nykyistä asuntoa töiden ohella ja edelleenkin muistaa hyvin kuinka loppu silloin oli. :bored:

Me lähdetään kohta mökille ja tullaan takaisin sunnuntaina. Huomenna keskityn nauttimaan pienten sukulaislasten seurasta :love7

Meillä ei oo mitään suunnitelmia, viimeiset päivät ennen töitä/päiväkotia.. ei yhtään nappais aloittaa samaa rumbaa, kotona niin helppo olla ilman aikatauluja. Eikä loma vois jatkua loputtomiin.. :grin

Tääl menee viikonloppu ihan kotona. Meil kans remppa suunnitelmia, mut ne aloitetaan varmaan vasta syyskuussa. Jos meitä olis huhtikuussa yksi enemmän, niin voi olla että tulee vielä pieni kiire. :smiley-ashamed004

Moi kaikki ja onnittelut raskautumisesta! Kirjoittelen nyt hyvin hyvin varovaisesti tänne. Plussasin eilen 14 dpo ja tänään 15 dpo oli hieman vahvistunut viiva. Mulla on kuitenkin ollut jo muutaman päivän ajan tiputtelua, joten pelkään, että saattaa olla aikainen keskenmeno kyseessä. Tämä raskaus sai alkunsa ivf-hoidolla, joten maanantaina on verikoe hcg:n mittausta varten. Ehkä siitä saa jonkin verran osviittaa missä mennään...kunhan vuoto ei siihen mennessä olisi yltynyt. Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo ihan selkeät raskausoireet, kun taas nyt ei oikein ole vielä mitään ollut. Pienen pientä pahoinvointia ehkä.

Jos nyt raskaus jatkuu, niin la olisi 9.4. Esikoinen on myös huhtikuussa syntynyt (2019), joten ikäeroa tulisi aika tasan 2 vuotta.

Onko kellään muulla ollut tiputtelua alkuraskaudessa?

Ja ei oo homma eikä mikään enään viestitellä toi loppu kiinni, huippuaaa! Pian salainen ryhmä:wav

Takaisin