Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän. Huoli nousee kyllä nopeasti kaikesta.Tänään pitäs olla 4+2, mutta digiin tuli vaan 1-2?
Ei varmaan pitäis olla huolissaan, mut vähän kyllä huoli nostaa päätään![]()
Ymmärrän. Huoli nousee kyllä nopeasti kaikesta.melko rankkaa aikaa tää alkuraskaus henkisesti.
Mutta kuten sanoit ei kannata huolestua. Hormonitaso voi vaan nousta hitaasta. Oon myös osalta kuullu et ne viikot näyttää pitkäänkin väärin, vaikka raskaus on sujunut hyvin.
Yritä olla rauhassa vaan ja olla pohtimatta sitä testiä. Jos onnistuu. Hankalaa välillävoihan sen toistaa myöhemmin vaikka loppu viikosta.
Minä soitin äsken neuvolaan. Yritin samalla kysellä mahdollisuutta julkisella puolella varhaisultraan. Kun takana on se keskenmeno ja nyt välillä jotain pientä tuhruttelua ollut, mutta nopeasti kertoi kyllä et yksityiselle pitää mennäsinne siis. Varasinkin sen ajan jo viikonloppuna.

Tänään pitäs olla 4+2, mutta digiin tuli vaan 1-2?
Ei varmaan pitäis olla huolissaan, mut vähän kyllä huoli nostaa päätään![]()
Minäkään en olisi vielä huolissaan, just niinku pikkupikkupikkunen sano että toisilla hormonitaso voi nousta hitaammin plus että noi testit ei aina välttämättä näytä oikein. Niin kauan kun toisin todistetaan olet raskaana :) minä ajattelin etten tee enää toista digiä ihan oman mielenterveyden vuoksi.. kerkesin tilata raskauskeijulta normi testejä niin niitä saatan kokeilla että tuleeko minkälaiset viivat, mutta muuten saa testailu olla![]()
Jännää! Digin myötä uskalsin nyt rekisteröityä tänne. Toivottavasti pieni pysyy matkassa mukana loppuun asti.Täällä yksi ketä jo vuoden verran seurannut vauvakuume keskusteluja foorumilla, ja vihdoin sain tänään aamulla dpo 11 digiin "raskaana 1-2"!!Jännää! Digin myötä uskalsin nyt rekisteröityä tänne. Toivottavasti pieni pysyy matkassa mukana loppuun asti.
Paljon onnea myös teille muille plussanneille!

Mulla on kanssa outo sellanen täysi olo mahassa ollut jo dpo5 alkaensiellä se pieni alkaa kovaa vauhtia kehittyä
Mä en muista yhtään aiemmista raskauksista, että missä kohtaa oli mitäkin vaivaa. Kuopuksesta oksentelin vähän joka välissä
Meillä kävi myös helposti. Yk2 tulin raskaaksi. Mies
tosi onnellinen ja toki hänestä huomaa, että miettii jo päässään kaikkia skenaarioita ja kaikki muutenkin uutta, kun on hänen ensimmäisensä. Kovasti harmitteli sitä, että rv12 on kamalan pitkä aika, muttei silti haluaisi varhaisultraan rahoja laittaa
Ootteko jo miettinyt, että aiotteko varhaisultraan mennä?
Onnea! Ja toivotaan, että pieni pysyisi tällä kertaa mukana
Onpa jotenkin niin jännittynyt olo, että melkein itku tuleeJoko saa laittaa hormoonien piikkiin?
![]()
Toivotaan parasta!ja kiva kun löysit tänne ja saataisiin lisää huhtikuisia. Sinulla hyvin samanlaisia oireita mitä minullakin oli pitkästi ennen plussaa.
Onpa kiva, että saa kuitenkin tarvittaessa helposti kurkattuaEn käy varhaisultrassa, kun meillä täällä on ollut tapana aina, että lääkäri on siinä vk8-9 tietämillä joka ultraa ja katsoo, että onko oikeassa paikkaa ja monta niitä on. Meillä kun on täällä neuvolassa lääkärillä oma ultralaite, niin siksi voivat ottaa näitä ultria useammin. Toki ei tääl sen enempiä turhia ultria oteta ellei oo tarvetta. Mutta toi alun ultrauksen ne on haluneet tehdä. Tuohan se mielen rauhaa ja ihana nähdä pieni sieltä.

Hei miten te laskette lasketun ajan itsellenne esim. äppeihin ja tänne listoihin? Mietin vaan, ku omalla kohdalla ovis tikutettu ja LA on eri mitä neuvola tulee laskemaan sen 28 päivän kierron mukaan.![]()