Heinäkuun höpinät

Täälläkin odotellaan kovasti nt-ultraan aikaa. Nyt rv10+5. Eniten odottelen rakenneultraa (salaa toiveissa olis poika kahden tytön lisäksi). Pääasia tietenkin et selvii kaiken vaan olevan hyvin!
 
Nyt on verikoe ohi, hyvin meni ja sattu jopa vähemmän kuin muistin! :)
Nyt sit vaan odotellaan nt-ultraa! Enää viikko ja yks päivä! <3
 
Pystyykö muut kattoon niit härpäkkeitä kum otetaan verta? Mulla on aina tiukasti katse vastakkaiselle seinälle. Sama hammasläälärissä, silmät kiinni heti kun pääsee tuoliin :D ja ikä oli 31
 
Mä katon aina mielenkiinnosta, koska näytteenottajia on niin montaa eri sorttia että mun pitää tietää että se menee varmasti suoneen :DDD oon hieman outo. Mutta tänään oli ensimmäisen kerran hieman huono olo siinä tuolissa, vaikka olin aamupalankin syöny. Saatto varmaan johtua siitä että jouduin pidättään virtsaa 5tuntia! :D joka on sula mahdottomuus nykyään. Mutta selvisin :)
 
Hyi mä en voi kattooo.. ja mitä tulee hamppilääkäriin.. se odotusaula on se paikka missä elämä vilisee ohimennen silmissä ja hikikarpalot nousee ohimolle ja kädet menee jääkylmäksi kun pelottaa.. huoneeseen meno on ku marssisi kidutuskammioon.. :D älkää naurako.. mul on pieni kammo.
 
Mä ennen katsoin sen pistämisen, mutta kun joskus tuli siitä huono olo niin nyt olen jättänyt sen väliin. Mutta sitä saatan seurata, kuinka hyvin sitä verta tulee.
 
Mä en pysty katsomaan myöskään. Tulee oksennus samantien. Tänään oli jotenkin niin äitiolo ku sitä verikoetta otattaessa hyssyttelin itkevää esikoista vapaassa kainalossa samalla kun multa otettiin toisesta kädestä monta putkea verta :grin Enpä kerennyt ainakaan miettimään sattuuko neula tai että kohta tulee huono olo :rolleyes:
 
Onks kenenkään kaverit jotka tietää ni alkanu ärsyynyä vauvahöpinöihin? :/ musta vähä tuntuu et mun on.. siis ne joilla ei oo lapsia.
 
Mä en oo lapsettomille kavereille paljoa puhunut asiasta, jolleivät itse ole kysyneet. Ja sinänsä, eipä tässä vaiheessa oo vielä paljoa vauvajuttujakaan, kun ei sen olemassaoloa vielä edes huomaa. :)
 
Aika hyvin ne lapsettomat kaverit häviää pikkuhiljaa ympäriltä.Kyllähän osa tietty jää,mut he onkin sitten niitä jotka jaksaa ymmärtää :)
Mutta enpä minä itsekään lapsettomana voinut ymmärtää kaikkia äiti-ihmisten kotkotuksia :D
 
mää yleensä pystyn kattoo verikokeessa niitä härpäkkeitä, tänään jätin varmuuden vuoksi kattomatta kun tulee nykyään melkee kaikesta huono olo... :/
Ja mielialan vaihtelut on alkanut!!! Rupes tänään itkettää matkalla labraan kun radiossa soi arttu wiskarin sirpa. :DDD
:smiley-bounce022
 
Mä en pysy verikokeessa ollenkaan vilkaisemaankaan neulaa tai näyteputkia päin tai alkaa pyörryttää. Pyydän aina päästä makuulle näytteenoton ajaksi, kun olen muutamia kertoja istuessa pyörtynyt. Nyt viime maanantaina kävin viimeksi nuo raskauden aikaiset verikokeet jättämässä eikä tainnu mennä hoitajalla kaikki ihan putkeen. Vieläkin on mustelmat näkyvissä käsivarressa ja käteen sattuu... Tuli nimittäin muutama päivä tuon jälkeen n. 10cm mustelmat käsivarteen. Ei ihme, että siinä näytteenotossa tuntui kestävän normia kauemmin ja se myös tuntu sattuvan enemmän kuin muistin aiemmilta kerroilta :( oli kyllä muutenkin niin työhönsä kyllästyneen oloinen hoitaja, etten voi kyllä häntä kehua muutenkaan.
 
Mä lopetan verikokeen ajaksi kaiken höpötyksen ja keskityn vain selviämään tilanteesta katsomalla mahdollisimman vastakkaiseen suuntaan pois neulasta. Jotenkin se pistämisen näkeminen tuntuisi inhottavalta. Oon varma, että jos näkisin sen, se sattuisi vielä sata kertaa enemmän :-D

Mulla menossa rv 11+3 ja np-ultraan on enää reilu viikko. Täällä foorumilla odotusfiilikset vaan buustautuu, kun lukee toisten malttamattomia viestejä ja toisaalta niitä ihania ilouutisia :) Itse käytiin jo viikolla 7+1 kurkkaamassa masuun, niin se helpotti pahimpaan odotukseen ja epätietoisuuteen. Nyt kuitenkin tuntuu, että alan jo laskea päiviä ensi viikon keskiviikkooooon!! :happy090
 
Takaisin
Top