Heinäkuun höpinät

Onnea Sjh! :)

Viluttaako muita? Mulla on lähestulkoon koko ajan kylmä
Viime raskaudessa mulla oli koko ajan kuuma. :D
 
On tuo pahoinvointikin ihan tervetullut, kun aika oireettomana täällä on menty.. :)
 
Sain sydänäänet kuuluviin selvästi omalla dopplerilla :love7 Tänään 10+4. Aiemmin ei oo onnistunut vaikka doppleri ollut jo viikosta 8 alkaen ja välillä yrittänyt. Nyt oli selvästi toinen tullut pois tuolta alhaalta ku vähän alle navan löyty sykkeet, kylläkin oikealla. Laskettiin et syke oli siinä 174, doppler ei saanu laskettua. Nyt jaksaa odottaa nt-ultraa, tasan kaksi viikkoa enää. Pää nyt ihan pilvissä, pitikö tässä nukkuakin..
 
Bb kerrohan sitten uutiset täällä! Tsemppiä ultraan :) Zoria mä odotan innolla myös koska kuulee sydänäänet :Heartred nyt viikkoja 8+3 eli tuskin ihan vielä löytyy. Eipä tässä tosin kiirekään ole :)
 
Ultrassa käyty, siellä se pikkunen viuhto menemään :D Aluksi oli nukkumassa kun lötkötteli vaan paikallaan :) Voi luoja !! Ultraaja vähän ihmetteli kun viikot oli vaan 11+1 että olis melkein viiikon päästä ollu parempi mittailla. Mutta niskaturvotus oli 0,9 luokkaa eli pieni :) Oon nyt ihan jossain pumpulissa huhhuh.
 
Tuli jotenkin tosi liikuttunut olo sun viestistä bb! Ihanaa, että mahassa on kaikki just niin kuin pitääkin :Heartred
 
Kyllä se näytti vaan niin sanoinkuvaamattomalta kun se siellä köllötteli ja sydän läpätti ja sitte alko heilumaaan ja oli vaikka minkälaista vilskettä.. Voi ku te kaikki muutki pian pääsisitte omanne näkemään jotka ette vielä oo nähny :Heartred
 
Oi, ihanaa :Heartred Suht aikasin sulla tuo ultra oli, mut pääasia, että kaikki oli kunnossa ja pääsit näkemään pienen :) Mulla tasan viikon päästä (sillon 12+4) tuo kauan odotettu nt-ultra! Odotan jo innolla ja varmaan mieskin tykkää, kun pääsee ekan kerran näkemään pikkuisen. Tää odottelu on vaan yhtä piinaa!
 
Ihanaa BB! :Heartred Toivottavasti mäkin pääsen huomenna hihkumaan samanlaisia uutisia! Mulla on huomenna viikkoja 11+2, mutta kuulemma sillä raskausviikolla ultrattuna+seulattuna tulee kaikkein tarkin tulos - näin mulle sanottiin neuvolassa? o_O
 
:) noo eriäviä mielipiteitä ilmeisesti näillä neuvolatäteillä ja ultraajilla :D mut ei haitannu mua :Heartred näkipähän pikkusen! Ja mittailuissa näytti välillä jopa isommalta mitä nyt viikot :) mut ei la muuttunut :P ja oli hyvän kokoinen pallero :Heartred
 
äää, määkin tahon jo ultraan!!! En malttais odottaa... Onneks enää viikko ja 2 päivää!!! :)
mulla viikkoja ultrassa tasan 12.
 
Epistä. Mä en oo saanu vielä ees mun ultrakutsuu postissa, vaikka oon melkein roikkunu posteljoonin lahkeessa :) mul olis menossa jo kumminki 9+4
 
Mä oon kans kärppänä ollu joka päivä postiluukulla, että koska se kutsu oikein saapuu. Siihen ultraan jaksan ehkä just ja just odottaa, mutta tää epätietoisuus on piinaavaa :D
 
Vielä pitäis jaksaa odottaa melkein 2 viikkoa! Mulla kans varattiin ekassa neuvolassa. 27.päivä, sillon olis viikkoja 12+3. Ei malttaisi odottaa :)
 
Kuplakameli, minulla on menossa 10+4, eikä kutsua näy vieläkään. Kertaalleen jo soittelin sen perään, ja sanoivat, että ei ole hävinnyt mihinkään ja kyllä se sieltä tulee, ja jos ei tule 12+0 mennessä, niin sitten pitää soitella perään uudestaan... eli saattaa tuohon kutsukirjeodotteluun mennä minullakin vielä yli viikko.
 
Meillä varaillaan ultra ite soittamalla :) huomenna aattelin soitella, mulla se osuu tonne elokuun alkupäähän. Seuraava neukku rv 14 ja lääkärineuvola rv 16-18.
 
Takaisin
Top