Heinäkuun höpinät

Mendinia

Kommentoinnin ninja
Huhtikuunmammat 2014
Aloitetaan heinäkuulle oma höpinäketju :)

Huh tätä väsymystä ja huono oli nostaa päätään. Esikoisen kanssa pitäisi vielä jaksaa painia, mutta onneksi työt jatkuu vasta kk päästä, joten herättelen toiveita oireiden helpottamisesta siihen mennessä! Muuten kyllä nyt on ihan rauhallinen ja hyvä fiilis kaiken suhteen :) tai no niin, kamala pesänrakennusvietti iski päälle ja koko ajan pitäisi siivota jotain, vaikka normaalisti oon aika suurpiirteinen tavaroiden sijainnin yms suhteen ;)
 
Mua ahdistaa tää helle. Mitä mä pidän päällä ettei mun massu loista kilometrien päähän?!? Apua!
 
Joo tää kuumuus ei yhtää helpota asiaa ku muutenki kuuma ja soijaa pukkaa niin hemmetisti..
 
Täällä mennään ilman oireita.. Pieni väsy iski, mut saattaa johtua auringonpalvonnasta.. Tavallaan tosi kiva, toisaalta harmittaa. Täs ois nyt 3 viikkoo lomaa, ennen töihin paluuta. Iskee ne oireet varmaan silloin.. :meh: 6+0 tänään.
 
Sjh mulla ei myöskään oireita (tai sitten odotan jotain tosi radikaalia, enkä osaa huomata mitään pikku juttuja). Alussa tosin oli kova nälkä, mutta nyt sekin on mennyt ohi. Lomaa olisi jäljellä 1,5 viikkoa ja oon kans varma, että se paha olo iskee sitten heti, kun palaan töihin...
 
Täällä ei mennyt ensimmäinen neuvolakäynti ihan putkeen. Yllättäen tuolla neuvolassa oli käytössä ultra, jolla täti halusi tarkistaa tilanteen, kun mainitsin, ettei oireita ole. Eihän sieltä massusta mitään nähnyt masun päältä. :( Tehtiin pissaraskaustesti, joka oli plussa ja otettiin verikoe, että nähdään, onko hcg noussut. Perjantaina kuulee siitä tuloksen. Jos arvo on hyvä, kokeillaan neuvolan ultralla vielä viikon päästä ja jos sittenkään mitään ei näy niin sitten saan lähetteen tarkempaan ultraan. Mitenhän tässä käy. :nailbiting:
 
Joo, no nälkä on muuten kasvanut. Tuntuu et koko ajan pitäs syödä...
 
Giana aika jännä että se mahan päältä tässä vaiheessa alkaa ultraan kun useimmiten np-ultraki sillon rv12 paikkeilla otetaan vielä alakautta kun sillonkaan mahan päältä ei välttämättä näy :o
 
Minulta ei koskaan olla missään ultrassa ultrattu alakautta. Np-ultratkin on hyvin näkynyt mahan päältä. En mä tästä vielä turhan hermostunut ole, jos pääsee vaikka siihen parempaan ultraan ja kaikki on hyvin niin sehän on vain positiivinen bonus, kun en ar-ultraan raaskisi omakustanteisesti mennä.
 
Hahaa, mulla ihan sama kun Mendinia sulla. Oon alkanu ihan höyrypäisenä siivoilemaan täällä kotona, vaikka normaalisti ei tosiaan kyllä yhtään jaksais napata moiset hommat :D
 
Aijaa.. no en tiiä millä perusteella ne sitte valitsee että mitä kautta ultraa, onkohan sekin hoitajakohtasta :D
 
Mulla kans kolmessa (ja tässä neljännessä nyt jo 1 kerran) raskaudessa aina kaikki ultrat (myös varhais) tehty mahan päältä ja hyvin on näkynyt!
 
Mulla alkuraskauden ultrat tehty aina alakautta. Np ultria sekä alakautta että päältä.
Toivottavasti kaikki on hyvin Giana.

Mä just tänään varasin ar-ultran. Vielä ois puoltoista viikkoa odotettava,eli 13pvä ois ja sillon pitäis olla kutakuinkin rv7. Tylsää kun on LA ihan kuun lopussa.. :)
Ei mullakaan kauheasti oireita ole,hetkittäin unohdan koko jutun kun lasten kanssa touhuan!
 
Kiitti Nyytti!

Varmaan se on vähän ultraajanki omissa mieltymyksissä, että kokeileeko ensin mahan päältä vai ottaako varman päältä alakautta. Kyllä noissa mun np-ultrissa on ollut se alakautta ultrauksen mahdollisuuskin, mutta kun on näkynyt hyvin mahan päältä niin mitäpä sitä turhaan ronkkimaan. :)
 
Olisikohan tossa vähän laitteesta kiinni, että ultrataanko np-ultrassa päältä vai alakautta?
 
On varmaan siitäki kiinni. Tuossa neuvolan laitteessa ei äkkiseltään ainakaan näkynyt sitä "sauvaa", millä alakautta ultrataan.
 
Ekassa raskaudessa ensin aloitti np-ultrassa alakautta, mutta totesi nopeasti että kokeillaanpa mahan päältä ja siitä näkyisi paremmin. Miksei ensin voinu kokeilla en tiedä, alakautta kuitenkin epämiellyttävää.
 
Jahas tällainen uusi ketju :) mukavaa ! Täällä ollaan väsyneitä ja nälkäisiä ka yöt saa ravata pissalla kolmekin kertaa yössään.. raivostuttavaa. :D mahakin ihan turvoksissa. Alkaa jos näkyä omaan silmään jonkun sorttista pömpötystä. Aamusin kyllä näyttää ihan suht normaalilta mut iltaa kohden oon ku rantapallo. Onneksi se hirveä oksentaminen on nyt väistynyt.. toivotaan ettö pysyy unholassa se. :) enää reippa viikko aikaa np-ultraan !! Iiih!
 
Takaisin
Top