25+0 maha on ryllähtäny hyvästi esille ettei sitä voi pahemmin piilotellakaan. pikku jäppinen on hirveenä ruennu potkiskelemaan, iha maha hyppii :-) on nii ihana nähä sen myttyytykset! Meillä on koko heinäkuun ajan mies tehny kylpyhuone remonttia, meillä oli 60- luvun oranssit laatat ja kylppärissä suihkukoppi ettei kosteusvauriota tule, eli melko ahasta siellä. Nyt oli pakko rueta tekemään enne pienen syntymää, ens kesänä olis ollu vaikiampi sitte :D mies on vähä jo puhunu sitä että ostettas talo syrjästä (asutaan paritalossa keskustassa ja vuokra ollu remppaamiset jne miehen porukoille) ja sehä olis meikäläisen unelma! Toisella puolella on mukavat naapurit, mutta eivät anna rauhaa ei sitte yhtään! Jos pihalle yrittää mennä tekemään jotain niin se sivusta seuraaminen ja neuvoje jakeleminen jnejne alkaa. Heillä on pikkusen kuriton 8v poikaki, joka osaa olla röyhkeä eikä osaa odottaa suun vuoroaan jos keskustelen siskon kanssa esim. Puhelimessa. Eikä kyllä sen isäkää anna hetkeäkään rauhaa jos haluaa istua vaa terassilla ja virkata... tosi inhottavaa kun on heillä hämärtyny pihamaan raja ja kaikki. Kyllä meidän pihalla saa olla ja leikkiä, mutta tahtoo olla että pyörillä ja mopoilla pilaavat nurmen, etten uskalla omenapuitakaan istuttaa

nyt kun on ollut helteitä, nii en oo halunnu mennä pihalle nauttimaan säästä vain ja ainoastaan heidän takia. Pitäshä se osata sanoa, mutta en halua turhia riitoja... Tässä on psyykettä koetellu kyllä tosissaan, se poika haluais koko ajan tulla kissaa hoitamaan ja on se saanu tullakki, mutten kyllä tiä mitä pirua se tekee kissa paralle ku se ruppee aina maukumaa aika pahasti ja kerran jo koppasi kynsillä kätteen ja sähis, eikä siltikään ymmärtäny että kissa on vihanen o.O ja olen kyllä toitottanut hänelle että se on vanha eikä tykkää kaikesta ja olen yrittänyt neuvoa. Mutta jos ei kuunnella nii ei ole enää minun vastuulla jos rääpäsee pahemmin...
ANTEEKS AVAUTUMINEN :D Mutta ärsyttää nii pirusti enkä miehellekkään kehtaa rueta mittää möyhyömmää :'D että olis ihana muuttaa oikeesti!! :"D muute on heinäkuu menny hyvin ja kohta mennä pariks kuukauveks vielä amiskalle opiskelemaan lehmää :D ugh olen puhunut xD
Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app