Täällä masu jo sen verran kasvanut, että kun tuossa iltasella olin suihkussa ja siinä sitten bikinirajoja siistin, niin sen jälkeen totesin miehelle "että en ehkä nyt muutamaan kuukauteen pääse enään sitä siistimään". Oli meinaan jo masu sen verran edessä, että hyvä kun mitään näki ja piti oikein painaa ja "siirtää" masua pois tieltä. :D Kaikkia varmaan kiinnostaa. :D Muutenkin masu alkaa olla tiellä, kun lattialta leluja kerää tai töissä kyykistelee.
Nyt olen tässä n. viikon verran epäillyt, että mulla tihkuttais lapsivettä. No, nyt sitten illasta aloin oikein tutkimaan asiaa, eikä siitä tietysti ole enään mitään todisteita. Noh, jos nyt aamulla vielä epäilyttää, niin soitan kyllä neuvolaan.
Viikonlopun aikana olen käynyt myös varaston penkomassa uudelleen ja Elmerin vaatteet on NYT JO nätisti viikattuna lipastossa. En muistanutkaan, että niitä vaatteita on olemassa jo noin paljon.

Harmi, ettei pääse nyt shoppaileen uusia. :D Tai sitten täytyy ostaa vaan isompia kokoja.

Päätin myös, ettei oteta nyt äitiyspakkausta, koska tosiaan noita vaatteita on jo noin paljon ja esikoiselta kaikki pakkauksen tavarat tallessa. Ollaan myös saatu esim. niitä makupusseja muualtakin, eli kaikkea on jo enemmän kuin tarpeeksi. Käytän senkin rahan sitten sen kehdon hankintaan. :) Päätin myös, että jos jostain edullisesti löydän siistit matkarattaat, niin ne aijon hankkia. :) Nuo Emmaljungat on sen verran isot kaupungilla ahtaissa kaupoissa liikkuessa.
Huomenna laitan Kelan "paperit" menemään. Olen ne jo netissä lähes täysin täyttänyt, sielä oli vain pari kohtaa jotka jäivät epäselviksi, eli niistä täytyy huomenna soittaa ja kysyä. :)
VARIOITUS! Nyt tulee valitusosio...
Mulla ei ole mitään motivaatiota enää töihin. Siis olen jotenki niin väsynyt ja loppu. Töissä ei nyt ole edes erityisen raskasta, mutta sinne meneminen on tuskaa. Mulla on nyt ollut tässä vain yhden päivän vapaita ja ne on ihan turhia. Ei kerkeä levätä ollenkaan tai jos lepää, niin kämppää ei kyllä saa ehostettua mitenkään päin, ja sitten se vi*uttaa. Kaikkein mukavinta tässä on se, että katsoin eilen pitkästä aikaa tulevia vuoroja ja sain ilokseni huomata, että heinä-elokuun vaihteessa mukava työpätkä. 3töitä, 1vp, 6töitä, 1vp, 6töitä, 1vp, 3töitä, 3vp. Ja näillä viimisillä 3vapailla olen lähdössä Jyväskylään, että eipä siinäkään tule kovin levättyä. Alko niin masentaan jo valmiiksi, että vähäinenki motivaatio hävis. Että onnea vain miehelle ja työkavereille, kun saavat kuunnella minua noina viikkoina. :) Muutenkin haluttaisi vaan kotona järjestellä ja olla perheen kanssa. Pari päivää sitten kävin ostamassa rautatabeltit, jos ne auttaisivat edes vähän tähän väsymykseen. Esikoinen oli viime yön mummolassa yötä, niin nukuinki oikein 11h yöunet. :) Tänään onkin jaksanu jo paremmin (vp), mutta huomenna taas töihin...