Oon etuli miettinyt kans samaa. Eli kukaan mun nykyisistä ystävistä ei ole samassa elämäntilanteessa, eikä mulla itseasiassa edes ole todella läheisiä ystäviä. Osa opiskelujen kautta tulleista ystävistä on kans jo valmistuneet ja muuttaneet muualle. Kouluvuosien kaverit on jääneet kotipaikkakunnalle (tai muuttaneet muualle opiskelemaan) eikä heidänkään kanssaan ole sellaista yhteyttä (jos nyt on koskaan ollutkaan). Eli hieman pelottaa tää äitiys ja kotiin jääminen juuri siinä mielessä: mitä jos kohta ei ole edes niitä kavereita joita tapaa kerran pari kuussa? Jos vaan loppujen lopuksi sulkeudunkin tänne neljän seinän sisälle? Tai musta tulee semmonen höppänä joka ei osaa puhua muuta kuin omasta vauvastaan, niin sitten ne loputkin ystävät kaikkoaa? Minkään harrastusten kautta en kans ole saanut kavereita.
Mä toivon myös että voisin osallistua vaikka srk:n vauvakerhoon, mutta saako sieltäkään sitten ihan oikeasti ystäviä? Muutenkin siis kuin vaan niitä, joiden kanssa hoitaa perushöpinät säästä siinä hiekkalaatikolla. Tää ikä (mulla 27v) on kyllä tosiaan hankala hetki solmia mitään ystävyyssuhteita, kaikilla on vaan kiirettä ja omat jutut. Toisaalta taas äitiys varmaan lähentää, eli on helpompaa aloittaa se keskustelu kun näkee heti jotain yhteistä toisen ihmisen kanssa?
Mä toivon myös että voisin osallistua vaikka srk:n vauvakerhoon, mutta saako sieltäkään sitten ihan oikeasti ystäviä? Muutenkin siis kuin vaan niitä, joiden kanssa hoitaa perushöpinät säästä siinä hiekkalaatikolla. Tää ikä (mulla 27v) on kyllä tosiaan hankala hetki solmia mitään ystävyyssuhteita, kaikilla on vaan kiirettä ja omat jutut. Toisaalta taas äitiys varmaan lähentää, eli on helpompaa aloittaa se keskustelu kun näkee heti jotain yhteistä toisen ihmisen kanssa?