Mä heräilen kyllä öisin, mutta en nyt siitä pirteydestä sitten tiiä... :) Lähinnä vituttaa niin, että tekis mieli herättää mieskin valvomaan! :D Jotenkin on tosi hankalaa saada unta iltaisin, ja löytää hyvää asentoa, ja sitten kun uni tulee, niin saakin jo herätä vessaan ja sitten taas pyöritään ja etsitään kuumeisesti hyvää asentoa. Niiiiiiin totaalisen raivostuttavaa! Ja sitten vielä joku kehtaa tulla sanomaan, että nuku nyt, vielä kun voit tai että näin se sinun kroppa harjoittelee sitä valvomista......... Miestä naurattaa, kun mä aina välillä vannon, että jollain lähtee vielä henki ennen kuin tää kakkonen on ulkona. :DD Eli sellaista pahantuulisuutta on tässä ollut liikenteessä viimeisen viikon verran ainakin. Johtuu varmaan väsymyksestä vaan.
Mäkin olen nauttinut vain tästä "viileydestä". Ärsyttää ihan sikana kaikki hoikat, ei-raskaana-olevat naiset, jotka voivat pukeutua kaikkiin ihaniin kesähepeniin ja tuntuu että itse näyttää ihan jäätävältä kasalta läskiä, jos koittaa laittaa jotain pientä ja kireää päälle. Mullehan tää on toinen kesä putkeen raskaana ja nyt tuntuu siltä, että oikeesti alkaa riittää tämä raskaanaolo. :) Ensi kesänä on onneksi meidän häät, joten en aivan tasan tarkkaan aio olla tiineenä silloinkin! :D