Heinäkuun höpötykset

Mä lomailen vielä viikon ja aion kertoa myös töihin palattuani ettei kesökilot johdu liiasta grillaamisesta ja herkuttelusta :Heartred
 
Ihana kun monella loma :Heartred itse painan elokuun loppuun ja siitä sit aloitan suoraan erilaisissa epävirallisimmassa työtehtävissä :) sit odottelen vaan milloin se äippäloma alkaa. Vielä olis siis alle 2kk odottelua keveämpään arkeen.
 
Täällä menossa nyt 15+1 ja turvotus laskenut kokonaan. Painoa tullut lisää alun pahoinvointinapostelujen takia mutta eiköhän se tasoitu kun pääsee taas siirtymään normaaliin ruokarytmiin. Ainoa mikä ihmetyttää että vauvamahaa ei näy o_O onkos muilla tullut masu jo esiin?
 
Ei oo tullu maha esiin. :sad001 Maatessa jis yhtään on rakossa pissaa tuntuu ihana kumpu.
 
Niin paitsi kun kunnolla turvottaa niin näyttää et ois vaikka kuinka pitkällä :D
 
Ei oo ja tuskin tuleekaan vauvamahaa, on niin iso kumpu jo valmiiks että jotenkin en usko että se siitä kauheasti muuttuisi :) ylävatta alko pallean seudulta pömpöttää heti alussa :)
 
Mulla on jo tosi iso maha, iltaa kohden vaan isonee aina. On ollu vaatteilla pelaamista jo monta viikkoa, tänään onneksi kerrotaan vanhemmille joten saan alkaa pitämään normi vaatteita ja maha saa näkyä :Heartred nyt on 12+4
 
Mullakin maha tullut esiin jo niin, etten saa vedettyä piiloon. Toki joku ulkopuolinen saattaa ajatella että näytän vain hyvin syöneeltä, mutta kyllä ero normaaliin on jo huomattava, kun olen luonnostaan aika hoikka. Nyt siis 14+5. Mieskin tuntuu puhuvan vauvasta paljon enemmän nyt kun näkee jo konkreettisesti että mahassa tapahtuu jotain. :)
 
Hei kaikille. Vieläkös tänne mahtuu mukaan? Oon lukenut tätä palstaa jo toukokuun puolesta välistä saakka. Mutta en vaan oo uskaltanut kirjoitella mitään. Viime joulukuun lopussa todettiin nt-ultrassa mulla keskeytynyt keskenmeno. Viikkoja piti silloin olla 12+4 mutta olikin keskeytynyt jo viikoilla 9+1. Tänään kävin nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Tällä hetkellä viikkoja on 12+5 ja LA on 24.1.
 
Taalla viikkoja 15+ ja pomppis kylla nayttaa jo ihan raskausmahalta pelkan laskin sijaan. :oops:
 
Hei kaikille. Vieläkös tänne mahtuu mukaan? Oon lukenut tätä palstaa jo toukokuun puolesta välistä saakka. Mutta en vaan oo uskaltanut kirjoitella mitään. Viime joulukuun lopussa todettiin nt-ultrassa mulla keskeytynyt keskenmeno. Viikkoja piti silloin olla 12+4 mutta olikin keskeytynyt jo viikoilla 9+1. Tänään kävin nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Tällä hetkellä viikkoja on 12+5 ja LA on 24.1.

Miten sulla on emmielle86 käynnistynyt aikaisemmat synnytykset, katselin että meillä on lasketut ajat aika lähekkäin, että noinkohan pötkötellään Päksissä sitten yhtä aikaa? :wink
 
Niinpäs onkin. :) Eka on syntynyt just laskettuna päivänä toka meni 5 päivää yli ja kolmas 3 päivää. Miten sulla on puapru?
 
Voi siis olla mahdollisuuksia et ollaan samoihin aikoihin. Katoin äsken et meilhän on rakenneultra samana päivänä. :)
 
Saman huomasin tuosta rakenneultrasta. Mihin aikaan menette? Meillä on heti aamusta 8.50 aika.
 
Meil on 10.25. Ei ihan osunut samoihin aikoihin.
 
Käytättekö puhelimissa joitain raskaus sovelluksia?
 
Takaisin
Top