Hui kun tänne on tullu uutta viikonlopun aikana. :)
Varoitus, kauheeta valitusta.
Mulla alkaa kohta paniikki iskee kun tuo esikoinen pitäis siirtää omaa huoneesee.. tarkotus oli että jo kesäkuun alussa, mutta jotenki tää vaan venyy koko ajan! Meiän pitäs saaha vanha sohva ja ylimääränen telkka plus taso pois ja ne on ollu myynnis ihan pilkkahintaa mut ei kelpaa kellekää. Pitää vissii viedä kaatopaikalle tällä viikolla. Harmittaa. Ja tuolta huoneesta ei toi uus sohva mahu pois purkamatta.
Ja mua ahistaa ku toi oikeesti pitää nyt saada hoidettuu niinku tyylii tänää ku ollaa jo myöhäs, en haluu et tää esikoinen tuntee sit olonsa hylätyks jos menee sillee et haa, meille tuli uus vauva sä saat siirtyy nyt pois.
Viikonloppuna pitäs juhlii esikoisen synttäreitä, mulla on hirveesti kivoja visioita päässä mut varmaa jää taas kaikki toteuttamatta kun yksin pitäs käytännös kaikki kerkee, kun mies on töissä. Ja ärsyttää kuunnella sukulaisilta et joo me on mietitty mitenköhän sä pärjäät siellä.. nii, kiva et kaikki miettii mut ei paljo auta.
Ja hitto ku tuntuu pahalta kun mun ja miehen yhteset kaverit tietystä piiristä lataa semmosta kettuiluu perhe-elämästä ja siitä et mies ei oo ollu joka viikonloppu rellestämässä.. taitaa jäädä niin entisiks kavereiks. Joo, ne on osa vähän nuorempia, joo ne on hölmöjä miehiä ja joo, ainahan ne kettuilee ja johonki pisteesee asti sen ymmärtää mut nyt on menty yli ja reippaasti.
Mut enää reilu 9 viikkoo laskettuu! Mä en tavallaa malta. :)