Heinäkuu!

ei voi kyllä enää puhua "meikkivoiteen levittämisestä", kun tulee vaan pyyhittyä hikeä naamalta meikkivoiteisilla sormilla :P
 
Mä en tiennyt että turvotus on myös KIVULIASTA! Joku (Tekah?) täällä kirjoitti että jalat tuntuu palloilta ja nyt taidan tietää mitä se kuvaus tarkoitti... Sormet on ihan reumaiset kanssa. Nyt pitää yöllä varoa vatsakivun/selkäsäryn/jalkakramppien lisäksi myös käsien puutumista.
 
Toi turvotus on kyllä ihan mystistä.. Tuntuu että joka kerta kun laitan tennarit jalkaan, ne puristaa entistä enemmän ja nauhoja saa löysätä koko ajan... Jalkapohjia ihan kihelmöi aina illalla o_O
 
Mullekin on tuttua tuo turvotus ja kipu. Jalkoihin sattuu kävellessä (jopa yöllisten vessakäyntien yhteydessä), kun ne on jotenkin niin pullerot, käsiin sattuu, jos esim. laittaa nyrkkiin kämmenet. Sormuksia en saa enää sormesta ja voin vain toivoa, että sormet ei turpoa enempää ettei tuu verenkierto-ongelmia. Jos joku viileämpi päivä sais jollain öljyllä/saippualla sormukset irti...

Mulle pidetään vauvakutsut. Ellei kaverit järkkäis, varmaan äiti olis jotain keksinyt. Pidettiin viime vuonna toiselle kaverille sellaset. Ihan vaan oltiin yhen kaverin kotona, syötiin ja juotiin, juteltiin, annettiin lahjoja odottavalle ja seurattiin niiden avaamista ja arvuuteltiin koska vauva syntyy. :) Luulen, että samanlaista menoa on tulossa meikäläisellekin. Ja oletan, että kutsut pidetään meillä, kun on uusi kämppä ja kivasti tilaa.
 
Pakko ihan tänne hehkuttaa kun ei tuo mies ymmärrä...pääsen tänään pitkästä aikaa kampaajalle! :Heartred Itseasiassa ekaa kertaa yli vuoteen (en muista tarkkaan milloin viimeksi, voi olla jo lähemmäs kaks vuotta...) :p Oon itsekin kampaaja niin tulee aina itse kotosalla hiukset huollettua niin tää on niin luksusta päästä jonkun toisen penkkiin hemmoteltavaksi.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Oih ihanaa :) mitäs meinasit hiuksilles tehä? Anteeks mut onks parturi ja kampaaja sama asia? :DD aivot pelaa hyvin... :P

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Ammattinimike on mulla parturikampaaja. Parturit on perjaatteessa kyllä miehiin erikoistuneita ja kampaajat naisiin jos pitää eritellä. Mut mä oon joo siis parturikampaaja :D (Tiedän lyhyempiä koulutuksia joista valmistuu vuodessa esim. vain kampaajaksi eikä osata ollenkaan parturitöitä.. itellä kolmen vuoden koulutus.)

Mulla on tuskainen kasvatusprosessi meneillään, onneks loppusuora häämöttää. Kevennettiin mallia kerrostamalla ja tehtiin uus ihana väri. Oli sellainen viileä kupari, nyt tehtiin kylmä keskiruskea ja valoraitoja. Oon ihan rakastunut näihin uusiin hiuksiin, saas nähdä mitä mies tykkää :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top