Heinäkuu syntymäkuukautena

Ihan huippu juttu tää heinäkuinen vauva. Esikoinen on syntynyt joulukuussa ja kakkonen maaliskuussa. Oon aina haaveillut kesävauvasta, ja olis ihan mieletöntä että tää toteutuis.
Jännittää jos kesä on kovin kuuma, niin miten loppuraskaus sujuu esim. nukkumisen kannalta.
Lisäks mietin jo nyt että varmasti ensi kesän mökkeilyt jää tosi vähälle, sillä ennen synnytystä ei uskalla lähteä jos tuleekin sieltä lähtö niin minne lapset sitten laitetaan. Mökiltä itse ei pitkä matka ole synnärille (vajaa 50km), mutta sitten lasten hoitajia ei ole siellä suunnalla.
Ja sitten taas pientä vauvaa en halua viedä mökille ötököiden syötäväksi.

Hauskaa miten tulee mietittyä jo nyt tämmösiä asioita. Cat With Tears Of Joy
 
Lisäys vielä edelliseen, että mies on kyllä aivan innoissaan kanssa tästä kesävauvasta, kun saa pitää kesäloman lisäksi vielä isyyslomat päälle. Cat With Tears Of Joy
 
Heinäkuu on mielestäni loistava kuukausi saada vauva. Ei tarvitse pukea vauvalle ulos paljon vaatteita. Lisäksi mies saa pitkät lomat kun isyysloma ja kesäloma putkeen. Meillä on ilmalämpöpumppu, joten helteet ei haittaa loppuraskaudessa tai vauvankaan kanssa.
 
Noi lomat on kyllä plussaa kesässä, mies saa pitää 7 viikkoa isyyslomaa ja sitten 4 viikkoa kesälomaa vielä päälle Beaming Face With Smiling Eyes muuten vähän hirvittää tuo lämpö ja paljonko se alkaa turvottaa loppua kohden.
 
Esikoinen syntyny heinäkuussa 2018 (la oli elokuussa) mut eipä muuta valittamista ku se helle oli tuskasta sen syntymän jälkeen :D raskaana ollessa ei haitannu mut se imetyshiki ja helle oli tuskaa plus et sillon oli kotonakin hiton kuuma ni vauva oli vaippaasilleen ekat viikot :Dkiva jos syntyy sillon ni voi viettää yhteissynttärit :)
 
Mä oon kans innoissani heinäkuusta, vaikka alkukesä tuleekin varmaan vietettyä sisällä ilmalämpöpumpun alla maaten. Beaming Face With Smiling Eyes Ihanaa esikoisenkin kannalta kun on isän lomat samoihin aikoihin niin sitten voi rauhassa totutella uuteen porukalla! Beating Heart
 
Innostus täälläkin! Ihanaa, et ei tarvi stressailla pukemisesta niin paljon alkuun. Toivotaan, et koti on riittävän viilee Beaming Face With Smiling Eyes Lomien (ja töiden) kannalta myös kiva näin!
 
Hassua. Mun mielestä syksyllä/talvella vastasyntyneen pukeminen oli helppoo, kun voi laittaa vaikka ja mitä vauvan päälle, mut kesässä ahdistaa jos on kuuma, että eihän oo liian kuuma, ja että voiko edes käydä ulkona vaunulenkillä jos on yhtään aurinkoista. Tai pystyykö kantamaan repussa/liinassa vai läkähdytäänkö. Ja toisaalta pakkohan se on mennä ulos kun esikoinenkin tarvitsee ulkoilua. Meillä ei ole ilmalämpöpumppua.
 
Toisaalta lomien yms puolesta ihanaa, ja ulkona on kiva olla kun ei pakkaset pauku. Mutta, mietin just kans miten ulkona nukuttaminen yms, jos on kovat helteet? Meillä ilmalämpöpumppu, joten sisätilat saa kyllä viilennettyä. :rolleyes:
 
Helteet jännittää, mutta muuten ei mitään valittamista syntymäkuukaudessa....
 
Ihanaa, saa syödä mansikoita ja jädeä. Rantapallon kanssa olla rannalla. ❤️
 
Esikoinen syntynyt heinäkuussa ja häntä odotellessa en alkuraskauden jälkeen hikoillut tai palellut ollenkaan - aina oli sopiva! Ainut mikä heinäkuussa laskettuna aikana mietityttää itseäni, on synnytyssairaaloiden henkilöstön lomakausi. Paljon sijaisia, tai toivottavasti edes heitä.
 
Esikoinen syntynyt heinäkuussa ja häntä odotellessa en alkuraskauden jälkeen hikoillut tai palellut ollenkaan - aina oli sopiva! Ainut mikä heinäkuussa laskettuna aikana mietityttää itseäni, on synnytyssairaaloiden henkilöstön lomakausi. Paljon sijaisia, tai toivottavasti edes heitä.
:eek: en ollut tähän mennessä ajatellut tätä loma-ajankohtaa lainkaan tältä kantilta… nyt ehkä vähän hirvittää.
 
Me ollaan miehen kanssa molemmat heinäkuisia niin mukava kuukausi syntyä. Tosin loppu raskaudesta voi olla tukala olla jos on tosi kuuma kesä.
 
Me ollaan miehen kanssa molemmat heinäkuisia niin mukava kuukausi syntyä. Tosin loppu raskaudesta voi olla tukala olla jos on tosi kuuma kesä.
2018 oli tosi kuuma mut miul oli mahan kaa tosi hyvä olla. Vasta kun olin synnyttäny ni se kuumuus oli tukalaa. Ekaa kertaa ikinä ootti et syksyn viileet tulee :D imetyshiki teki olosta vielä tukalammanAnxious Face With Sweat
 
Takaisin
Top