Heinäkuisten rakenneultrakuulumiset

Onnittelut poikauutisista samalalle ja peville! Olipas HKL:llä ja mallukka90:llä ikäviä kokemuksia. En osaa sanoa 2D/3D -hinnoista yksityisellä, mutta juuri eilen kävimme yksityisellä 4D -ultrassa, joka maksoi kelakorvauksen jälkeen jonkin verran alle 200 euroa. Me päädyimme tuohon juuri sen vuoksi, että periaatteessa ihan asiallisesti tehdyn julkisen puolen rakenneultran jälkeen jäi jokunen asia mietityttämään ja halusimme lisävarmuutta sille, että kaikki on hyvin.

Ja kaikkihan oli hyvin! Selvisi myös, että tyttö meille näyttäisi olevan tulossa.
 
Ikävää kun sattuu tuollaisia hirviöitä ultraajaksi! [:'(] Ottaa päähän, että ovat vaivautuneet tuollaiseen ammattiin jossa varmasti tiedetään, että raskaana olevalle ne kysytyt asiat ovat tärkeitä ja vauvasta pitää ehdottomasti enemmän antaa osviittaa. Inhottavia tapauksia!!

Minä varasin 3-4D ultran (eli yhdistetty) ja se maksaa omavastuulla 150 euroa. Kyseessä on siis VS Lääkäripalvelun tekemä ultra ja siitä saa dvd:n mukaansa omasta pikku nyssykästä [:D]

Jos kiinnostusta löytyy niin;
http://www.vslaakaripalvelu.fi/www.vslaakaripalvelu.fi/Hinnasto.html

Kävin samaisella miesultraajalla ensimmäisessä ultrassa (rv 12+1) ja oli tosi pätevä mies. Ja täällä Turun alueella nimensä perusteella tunnettu. Suosittelen![:)]
 
Tosi paljon näyttää vaihtelevan nää rakenneultrakokemukset, ja ilmeisesti sairaaloiden laitteetkin! Vähän kateellisena olen lueskellut muutamien juttuja, kun olette nähneet niin hyvin ja jopa saaneet onnistuneita kuviakin mukaan!

Meille siis tosiaan näkyi vain sellasta mössöä, etten minä ainakaan olis pystynyt kovin moneen otteeseen sanomaan että oliko kummassa päädyssä pää ja kummassa perse! :D Selkärangan tajusi, kun se oli sellanen valkoinen "helminauha" helposti tunnistettavissa.

Uskaltaako kukaan laittaa tänne vaikka paria sellasta tosi hyvää tai onnistunutta kuvaa omasta pikkuisestaan, että vois vähän verrata? Tossa nimittäin noita meidän: http://1.bp.blogspot.com/_4LLGRsBawcs/S5Zk-lySfYI/AAAAAAAAAPE/gbR4QOQbYIY/s1600-h/ultra2.jpg

Ota siitä nyt sitten selvää... :) Mutta ei siis oltais haluttu tietääkään muuta kun se että kaikki on kunnossa, joten eipä tuo sillä tavalla harmita. Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin nähdä muidenkin kuvia.
 
Ei meilläkään ne kuvat niin selkeitä ole, mutta pääasia on, että kaikki on hyvin. Itse kyllä haluisin mennä sinne 4 D ultraan. Harmi, että olette törmänneet törkeisiin ultraajiin [:@]!
 
Joo ei mekään kyllä saatu kovin hyviä kuvia mukaan, mutta pääasia mulle ainakin, että kaikki oli hyvin... kuvista viis [:D] Eikä me myöskään saatu mitään pituus/painoarviota... mulle riitti tieto, että mitat vastaa viikkoja. Ainut mitta minkä tiedän ja mikä neuvolakorttiin oli laitettu, oli B-mitta, 49 mm [:)]
 
Pitkästä aikaa kuulumisia tänne. Rakenneultrassa ei näkynyt mitään poikkeavaa, kaikki näytti olevan kunnossa. Sukupuolta emme halua tietää ennen syntymää, rakas on oli tyttö tahi poika <3  [:D]

Hiukan sirppana, kun painoarvio 287g.

Oma paino ei ole vielä noussut, mutta nyt olen jo siinä mitä painoin ennen raskautta.

Mukavaa raskausaikaa ja kevättä kaikille mammoille <3
 
IIKS löysin vasta tällaisen(kin) kivan ketjun :) Elikkä mulla rakenneultra huomenna 15.3. ja olen silloin 21+3 Laitan vielä kuulumiset huomenissa :)
 
ALKUPERÄINEN: pevi

Hejssan! Ultra takanapäin ja kaikki valtakunnassa hyvin! [:)]

Vehkeet läväytti ruutuun heti, ennen kuin edes alotettiin virallista "kuvausta".[:D] Eli pikku-ukko olis meille tulossa. Hemmo oli lähes koko ultrauksen ajan niska seisonnassa ja kutitteli varpaillaan otsaansa..

Onnea Peville POJASTA!!! Aikamoinen paljastelija-akrobaatti teille onkin tulossa! [:D]

Olipas Mallukka90:llä ikävä ultrakokemus. Ei muuta kuin yksityiselle sitten. Mun saamat kuvat oli tosi epäselviä, ja niin oli se "live showkin", joten oisko ne ollu tota 2D:tä? Sanoivat klinikallani että heidän laitteensa eivät ole 3D tai 4D, joten täytyy sitten kaiketi olla tuollanen 2D. Jos menet niin pyydä samantien 3D/4D niin näette paremmin samalla rahalla.

Onnea Kitanolle perheineen tulevasta TYTÖSTÄ!!!

HK, en saa laitettua meijän ultrakuvia koneelle, mutta tuollasia samantapasia ovat kuin sinullakin, ehkä vieläkin epäselvempiä. Erotin meidän kuvista mm. selkärangan ja pään, mutta pään asentoa en sitten enää nähnytkään! Mieheni arvuutteli että kuvassa vauva katsoo "kameraa" kohti, ja minusta taas se katsoi ylöspäin... [&:]
 
Tähän uusimpaan rakennultralistaan päivitetty Minnikristiinan ultratiedot.


Rakenne:

4.2. niiva rv 20
10.2. baby86 20+1, Pumpuli82
11.2. Pisara rv 20
12.2. Nina_ rv 19+5
15.2. JoLi, heidikki
17.2. Rila rv 20
19.2. Bixio rv 19+6
22.2. Muikku80, wagana rv 19+6, Jasmiini rv 20+3, Smik
23.2. Millinen rv 20, Mie
24.2. Pihlajainen rv 21+2, Hetao, Anskuliini
25.2 Kedorla rv 20+4, Tiger rv 20+6, Söpsötin
26.2. päivänkakkara rv 20, Tolteekki rv 20+6, kitano rv 20+3, j3nni rv 18
1.3. Mipu76 rv 20+2, Satsu73 rv 20+6, Anna Elina rv 21+4, Sunny82 rv 21+5, Hexuli rv 20+2
2.3. Durina rv 21+5, Vaavi2010 rv 20, MiniMöö rv 20+5
3.3. TyhjäSyli rv 20+5
4.3. Mickey.Mouse rv 20+1
5.3. Nonunen rv 21+5, Sädetikku84 rv 19+6, Ellen80 rv 20+1, Heidikki UUSINTAULTRA
8.3. Pepi rv 20, wagana uusintaultra
9.3. Elaisah rv 21+2, Sanni86 rv 20+6, Katteri
10.3. Maisis rv 21+1, Mallukka90 rv 20+5, Wagana UUSINTAULTRA
11.3. HKL rv 20, Luppa82 rv 20+1, Taiga rv 20, Samala rv 20+4, Muiia rv 20+2, Pevi
15.3. Kariina rv 21+3, Minnikristiina rv 21+3
16.3. Yppy rv 21+0
22.3. Pumpuli82 4D-ULTRA
26.3. Tintsu82 rv 21+6
29.3 bambi rv 24
28.4. J3nni rv 26+4 4D-ultra



Tämä meidän listahan alkaa jo lähenemään loppuaan! [&:] Mitäs aletaan seuraavaksi jännäämään? [;)] Joko H-hetkiämme heinäkuussa...?
 
Yritän tässä saada niitä uä-kuvia tänne. Ne on otettu kännykällä alkuperäisestä, joten laatu on hiukan huonompi kun oikeissa kuvissa. [8|]

 
ooooh pevi, toi on niin paljon hienompi ku ykskään mun kuvista! [:)] Onnittelut täältäkin!
 
Käytiin tänään rakenneultrassa ja pikkuinen vastasi viikkoja (21+5) ja muutenkin kaikki hyvin! :) Jospa sitä nyt vihdoinkin pystyisi pikkuhiljaa luottamaan siihen, että meille on oikeasti vauva tulossa! Ihanaa! [:)] Sukupuolta ei vauva vielä paljastanut, oli sen verran kippurassa, ettei kätilö uskaltanut antaa minkäänlaista arviota.. Mutta pääasia, että kaikki oli hyvin! 
 
Rakenneultrassa oli kaikki kunnossa <3 Vaavi oli tosi aktiivinen, häälyi ja heilui [:D] Tyttöä lääkäri kovin povaili [:)] Onnessain olen <3
 
Tuleepas epäselvänä tuokin kuva. Kuvasin sen kännykällä ja sitten vielä se on noin suuri joten aika rakeiseksi menee. (Olisin skannannut mutta kuva lainassa muualla[:)]) Mutta ultrakuvana tuo oli tosi tarkka ja ihan selkeet kasvonpiirteet jo näkyy. Paksut huulet kuten isällään[:D].
 
Meilläkin eilen tuo rakenneultra. Ei saatu tuommosta kokonaista kuvaa ollenkaan eikä kätilön mukaan ois onnistunutkaan..:( Mieki oisin tuommosen halunnu... Mutta muuten siis kaikki oli hyvin ja poika son. Siitei ole epäilystäkään. Poikaa tuossa jo viime viikolla "ennustelinkin". kun puhuttelin ipanaa vahingossa pojaksi.[8D] Pohdinkin sitten sen jälkeen, että meän elämäntyylissä/-tavassa tyttärestä vois tullakkin melko poikamainen, että sillain ehkä helpompi näin..[;)] En mie kyllä siitä tytöstäkään olis valittanu! Kuvia saatiin profiilista ja siitä sukupuolestakin ihan riittävästi. Pystyttiin epäileville sukulaisillekki näyttään, ettei näillä "turvotuksilla" kai yttöä saada vahingossakaan..[:D]
 
Upean selkeä kuva Tolteekin Hemmon kasvoista [:)] On jo ihan eri luokkaa ku meitin tytön ultrakuvat, vaikka Tolteekki epätarkaksi väitätkin.

Onnea ultrassa käyneille!!! [:)]

Aiemmin oli poikia tulossa enempi meille heinäkuisille, mutta nyt tyttöjäkin putkahtelee tulla vähän tiuhempaan tahtiin. Onko meillä kukaan pitänyt kirjaa montako poikaa ja montako tyttöä on tulossa? Tuli mieleeni että voisko siitä luoda sellasen äänestyksen joka sitten laskeekin automaattisesti, eikä kenenkään tartte mitään listaa sillon päivitellä. Onko tällanen mahollista? Osaako joku tehä sellasen "äänestyksen"? Vaihtoehdoikshan vois laittaa TYTTÖ, POIKA & EMME TIEDÄ/EMME HALUA TIETÄÄ, esim. Vaiko mitä mieltä ootte?
 
Takaisin
Top