Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hyvältä näyttääTein tänään tämän clearbluen monitorin testin vielä kun oli yksi jäljellä. Ja muita testejä ei ole kuin yksi viikkodigi jota yritän loppuviikkoon säästää.Oli kyllä se yksi pregcheck jota yritin tälle päivälle säästää, mutta tein sen eilen illalla ja vahva viivahan siihen tuli onneksi. Ei sinänsä kumminkaan olisi tarvinnut tätä siihen monitoriin laittaa edes kun niin vahva viiva tässä. Mutta laitoin kun mies kotona ja halusin demonstroida hänelle miten se toimii.
No jos nyt en osta enään testejä?? Katsotaan...
View attachment 149704
Oon kyllä ajatellut asiaa, mutta pitänee miehen kanssa jutella koska asutaan paikkakunnalla jossa ei yksityisen varhaisultria ole ja en omista ajokorttia tai autoa, miehellä kyllä auto ja en viitsisi bussilla mennä viereiseen kaupunkiin varhaisultraan. En muutenkaan tykkää kulkea julkisilla vaikka välillä toki pakko.Hyvältä näyttääaiotko mennä varhaisultraan? Se on ainakin hyvä syy "säästää" testien ostosta
![]()
Ihanaa, onnea
Onnea ja tarrasukkia teillekin
Ihanaa onnea
Mä laitoin siihen, että kun joulukuussa oli kkm ja haluan tietää, että kehittyykö alkio :)@Saaruski hienoa että sait ajan! Vaatiko he mitään perusteluita miksi arvo olisi hyvä ottaa? Itse odotan Tilkasta lisätietoja kun ilmoitin testituloksesta, kysyn sitten sieltä mittauksesta.
On ajoittain repäisykipuja jos tekee äkillisen liikkeen tai esim. aivastaa. Toivottavasti on normaaliaMulla on ollu jo viikon verran, miettinyt että johtuuko endosta..
Hyvä, että sait ajan. Hcg-mittaus taitaa olla aina päivystyskoe eli tulokset tulevat saman päivän aikana, muutama tunti mennyt itsellä. Tässä raskaudessa en tosin ole käynyt.Otin tänään yhteyttä omasotessa ja pyysin HCG-mittausta ja sain sen lähetteenihan mahtavaa, (ajattelin jo ettei ne anna sitä, kun kerran pyysin AMH kokeen niin en saanut sitä) ja varasin ajan keskiviikkolle
, työpäivän lomaan, saa nähdä kauanko vastauksissa menee
Miten muilla? Menettekö HCG-mittaukseen?
Asiasta kymppitonniin: Onko muilla kohdun seudulla repäisykipuja? Mulla alkoi eilen tulla, eniten jos yskäisee/nousee sängystä ylös. Eritoten oikea puoli
Jee mahtavaaHyvä, että sait ajan. Hcg-mittaus taitaa olla aina päivystyskoe eli tulokset tulevat saman päivän aikana, muutama tunti mennyt itsellä. Tässä raskaudessa en tosin ole käynyt.![]()
Täällä ei taida saada laittaa wa-ryhmiä pystyyn :)Täällä kans pitkin päivää tulee näitä repäisykipuja ja maha ihan turvonnut pallooispa muuten kiva laittaa whatsapp ryhmä meidän poppoolle pystyyn vai mitä olette mieltä?
Kohta saadaan salainen puoli auki, niin siellä on kiva jatkaa keskustelua "avoimemmin", mutta wa/fb ryhmät on foorumilla kiellettyTäällä kans pitkin päivää tulee näitä repäisykipuja ja maha ihan turvonnut pallooispa muuten kiva laittaa whatsapp ryhmä meidän poppoolle pystyyn vai mitä olette mieltä?
Muuten kiva idea kylläAaaa kappas! Mulla mennyt ihan ohino sitten, odotellaanpa sitä
![]()