Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea kovasti ja tarrasukkiaView attachment 117017
Oiskohan sen 4+0. seuraavan testin teen sunnuntaina ja sit saakin olla. Haluun vaan nähdä, että vahvistuu.
Onnea :)View attachment 117017
Oiskohan sen 4+0. seuraavan testin teen sunnuntaina ja sit saakin olla. Haluun vaan nähdä, että vahvistuu.
Suosittelen tota ettei testaa joka päivä. Mä oon tehny ekan plussan vajaa 2vk sit sunnuntain ja oon ehtiny tekee jo 12 testii ei se olo siit parane vaiks kui testaisNo niin, tässä tämänpäiväiset testit (dpo15/4+0). Vielä olisi yksi pc kaapissa ja teen sen varmaankin pois viikonloppuna. En halua testata enää joka päivä, koska tänään meinasi alkaa stressaamaan tuo pc, että onko se vahvistunut eilisestä.
Jooh se on aika kätevä pitää tossa itelläki kesti hokata ja tikkua pidetty vuosien varrella millon missäkinOnnea :)
Ja pakko myöntää, että en oo koskaan tajunnu, että ton testin vois noin laittaa tohon aina oppii uutta :)
Joo kyselin! Ohoh ai siel on kaks liuskaa jännä, mitenhän toi toimiiTässä ois tuo mun eilinen viikkodigi avattuna (ja liuskat siis käännettynä toisin päin), joka antoi tulokseksi 2-3 viikkoa. Hox @4apila , sä tätä taisit kysellä
Okei, mielenkiintoista! Voiskohan tästä päätellä, että mulla nousee hcg myös hitaasti Täytyypä harkita toisen digin tekoa seuraavana viikonloppuna.Tässä kans 2-3 (hCG oli ed pvänä 860) purettuna. Tasavahvat ois on mut 3+ tulee olemaan tiukassa koska luku niin vähän testin teon aikaan ja jotain 2700 se tais vaatia kolmeplussaan. Eka 2-3 jonka sain vajaa viikko sit hCG:n ollessa 135 ed. pvänä, siinä oli viivat vähän vahvemmat kuin nyt Emnalla. Hyvin kyl vahvistunut omat, toki kun hcg:kin noussut vaikka ei optimaalinen kasvu sen osalta olekaan. Mut 3+ tulosta saan odotella vielä muutaman päivän jos on oikea raskaus ja nousee hcg optimaalisesti. Aattelin senkin purkaa sit mielenkiinnosta miltä näyttää oli seuraavan testin tulis mikä tahansa
Tämä on kyllä hyvä muistutus! Kiitos!@Emna Eiköhän sulla ihan normaalisti hcg nouse eikä kannata verrata näitä digin tai muitakaan liuskoja toisten liuskojen kanssa. Jos lähtisi vertaamaan muiden testeihin, niin mun tämän hetkisellä vahvuudellahan pitäisi olla tulos heittämällä 3+. Moni nimittäin saanut 3+ tuloksen "heikommillakin" vahvuuksilla mitä mulla nyt näyttää olevan. Ja mä en oo saanu edes leffaviivoja millään testillä vielä kertaakaan, vaikka selkeesti hcg:tä löytyy