Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kun katsoo näitä kaikkien testailuja niin pakko varmaan itsekkin hakea tuo digitesti tuolla vko näytöllä😂 Saisikohan siitä vähän mielenrauhaa😁

Oisin halunnu tehä jo tänää illal digin enkä malttaa huomisee aamuun (perjantain näytti viel 2-3, huome pitäis olla jo 3+) nii tuhlasin sit tavallisen liuskan. Ei vissii tarvii stressaa et onks kaveri messis vai ei ku iltapissa antaa tämmöset viivat 😂😂

Liitteet

• 362F79AE-D76A-4BA1-870A-A8D33CDFDB64.jpeg
    362F79AE-D76A-4BA1-870A-A8D33CDFDB64.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 84
Oisin halunnu tehä jo tänää illal digin enkä malttaa huomisee aamuun (perjantain näytti viel 2-3, huome pitäis olla jo 3+) nii tuhlasin sit tavallisen liuskan. Ei vissii tarvii stressaa et onks kaveri messis vai ei ku iltapissa antaa tämmöset viivat 😂😂
Kuvaa odotellessa 🤭😍😍

No voi helvetti, ei se ookkaa viel 3+. Nyt mua ahistaa et onkoha käyny jotain et miksei se nouse vai teinks helvetti taas liia aikasin 😩 nyt on 5+3 ja dpo24

Liitteet

• E80C33AC-EEB7-4E8B-9C47-60F1DDA0ACCD.jpeg
    E80C33AC-EEB7-4E8B-9C47-60F1DDA0ACCD.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 49
No voi helvetti, ei se ookkaa viel 3+. Nyt mua ahistaa et onkoha käyny jotain et miksei se nouse vai teinks helvetti taas liia aikasin 😩 nyt on 5+3 ja dpo24
Tuo 3+ alaraja on vissiin niin ylhäällä ja luin ettei kaikki sitä edes saa, joten en huolestuisi. Itse ajattelin siitä syystä jemmata vikaa digiä ihan suosiolla ens viikonloppuun kun vaihtuu rv 6, riippuen keskiviikon hcg:n tuloksista.

Tuo 3+ alaraja on vissiin niin ylhäällä ja luin ettei kaikki sitä edes saa, joten en huolestuisi. Itse ajattelin siitä syystä jemmata vikaa digiä ihan suosiolla ens viikonloppuun kun vaihtuu rv 6, riippuen keskiviikon hcg:n tuloksista.
Nonii eli ostoksille sit taas 😂 ja oottamaan muutama päivä ja sit tekemään 🤣

Se 3+ Hcg raja oli jotain yli 2700 ☺️🤔

Takaisin