Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Todettiin kohdun ulkopuolinen raskausMiten siellä menee?
Eih, otan osaa, tsemppiäTodettiin kohdun ulkopuolinen raskaus
Olen pahoillaniTodettiin kohdun ulkopuolinen raskaus
Ompa todella ikävä kuulla.. voimiaTodettiin kohdun ulkopuolinen raskaus
Voi ei oon pahoillaniTodettiin kohdun ulkopuolinen raskaus
Voi ei, paljon voimia!Todettiin kohdun ulkopuolinen raskaus
Paljon voimiaTodettiin kohdun ulkopuolinen raskaus
Kuvaa odotellessaOisin halunnu tehä jo tänää illal digin enkä malttaa huomisee aamuun (perjantain näytti viel 2-3, huome pitäis olla jo 3+) nii tuhlasin sit tavallisen liuskan. Ei vissii tarvii stressaa et onks kaveri messis vai ei ku iltapissa antaa tämmöset viivat
Huome aamul soi kello 6.15 ni tulee sillon!Kuvaa odotellessa
Mä sain dpo 23 vielä 2-3 ja vasta dpo 25 tuli 3+ En huolestuisi !No voi helvetti, ei se ookkaa viel 3+. Nyt mua ahistaa et onkoha käyny jotain et miksei se nouse vai teinks helvetti taas liia aikasin nyt on 5+3 ja dpo24
Tuo 3+ alaraja on vissiin niin ylhäällä ja luin ettei kaikki sitä edes saa, joten en huolestuisi. Itse ajattelin siitä syystä jemmata vikaa digiä ihan suosiolla ens viikonloppuun kun vaihtuu rv 6, riippuen keskiviikon hcg:n tuloksista.No voi helvetti, ei se ookkaa viel 3+. Nyt mua ahistaa et onkoha käyny jotain et miksei se nouse vai teinks helvetti taas liia aikasin nyt on 5+3 ja dpo24
Nonii eli ostoksille sit taas ja oottamaan muutama päivä ja sit tekemäänTuo 3+ alaraja on vissiin niin ylhäällä ja luin ettei kaikki sitä edes saa, joten en huolestuisi. Itse ajattelin siitä syystä jemmata vikaa digiä ihan suosiolla ens viikonloppuun kun vaihtuu rv 6, riippuen keskiviikon hcg:n tuloksista.
Hmph. Pitää siis mennä ostaa viel yksMä sain dpo 23 vielä 2-3 ja vasta dpo 25 tuli 3+
Se 3+ Hcg raja oli jotain yli 2700Tuo 3+ alaraja on vissiin niin ylhäällä ja luin ettei kaikki sitä edes saa, joten en huolestuisi. Itse ajattelin siitä syystä jemmata vikaa digiä ihan suosiolla ens viikonloppuun kun vaihtuu rv 6, riippuen keskiviikon hcg:n tuloksista.
Mul pitäis dpo mukaan olla se jo, siis sen keskiarvon mukaan ehkä mul on sit matalempi kerta ei näytä viel, tai siis pakkoha ollaSe 3+ Hcg raja oli jotain yli 2700