Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
varmaa suuri syy siihen on kyllä tää kuumuus itsellä ei tarvitse onneksi vessassa ravata kun yhen tai kaksi kertaa ,se onkin ollu aika ihmeellistä kun nuista kahesta edellisestä sai ravata ihan kokoajan pissillä yöllä .Mä näin painajaista että mun lapsivedet meni ruokakaupassa![]()
Sit vaan kassaneidille et hei anteeksi, mun lapsivedet on tuolla lattiallaTää on oikeasti mun ihan todellinen huolenaihe! Olisi oikeasti tosi kamala, jos kaikki vedet rysähtäisi jossain vilkkaalla paikalla![]()
Tänään käyty synnärillä liikehälytyksen vuoksi ja painoarvio 2,5 kiloa ja rv 34+4. Tytöllä kaikki hyvin, kaulaakin jäljellä 4 senttiä. Opetuksena että nestettä pitää muistaa juoda sekä syödä, koska vauvatkin kuulemma laiskistuu pitkään jatkuneilla helteillä. Sain myös ohjeeksi että näillä keleillä liikelaskennan yhteydessä 3 lasia sokerista nestettä ja 2 lasia esim vichya.
Äippis, kai ne sun vesikirput edes oppi uimaan ?![]()
Oispa muuten hauska kuulla mistä porukan nimimerkit tulee. Täällä on muutama sellanen mitä oon miettinyt, omaretta ja jaama ekaksi tulee mieleen, et mistä porukka näitä nimiä keksii![]()
Ei oo, en millään tajuuMun nimimerkki on aika itsestään selvyys:D
AijaaHei mä olen miettinyt samaa! Ja nimenomaa ahven myös sun nimimerkistä![]()

Oispa muuten hauska kuulla mistä porukan nimimerkit tulee. Täällä on muutama sellanen mitä oon miettinyt, omaretta ja jaama ekaksi tulee mieleen, et mistä porukka näitä nimiä keksii![]()