Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taitaa noi tissit pyörittää tätä maailmaa..Ei käännytä enää meilläkään. Sillon 2kk vanhana meni kyllä masulta selälleen, mut nyt ei sitten 4kk iässä jaksetakkaan enää. Sillon tällön vähän yrittää mut siinäpä se :D ja varmasti pääsee selältä kyljilleen ja masullee, kun on vaan motivaattori kohillaan, eli tissille kyllä käännytään sujuvasti alta aika yksikön. Ja jos kyljelleen auttaa niin saa vängättyä itsensä masulteen jos viitsii vaan yrittää :D noh ehkä joku päivä jaksaa kääntyillä ilman tissimotivaattoria :D
Niin jotain liikuntaa, yökAhven ja Slillukka, ihania vauvoja teillä miksipä sitä suotta alkaisi pyöriä!
Me oltiin aikanaan esikoisen kanssa Gracella, tosin silloin oli matkikset mukana. Meillä oli sellanen parivuoteellinen ja ikkunallinen hytti ja sinne olisi mun muistaakseni mahtunut suht hyvin rattaatkin. Muista hyteistä en tosin tiedä...Meidän pitäisi mennä Viking Gracelle risteilemään.
Onko joku ollut siellä vauvan kanssa? Miten vaunut mahtuu hyttiin? Vai pitäisikö ottaa joku isompi hytti?
Olen kyllä ennenkin ollut, mutta ilman lasta ei yhtään ajattele paikkoja tältä kannalta..
Meillä kelpasi eilen illalla ensimmäistä kertaa tutti tytölle. Söi siis käsiään nukkumaan mennessään eikä oikein rauhoittunut mitenkään. Meinasin et koitetaan nyt vielä josko tutti kelpaisi. Otti sen suuhun kuin olisi aina syönyt :D mites tämän kanssa sitten eletään? Nyt meni nukkumaan päikkäreitä tutin kanssa myös mutta eikai sitä tarvi koko aikaa tuputtaa? Hassua kun ollaan oltu ilman tutti reilu 3 kk ja nyt pitäisikin elää sen kanssa :D mites muut tutilliset toimii? Nukuttaessa vaan vai muutenkin?
Meidän pitäisi mennä Viking Gracelle risteilemään.
Onko joku ollut siellä vauvan kanssa? Miten vaunut mahtuu hyttiin? Vai pitäisikö ottaa joku isompi hytti?
Olen kyllä ennenkin ollut, mutta ilman lasta ei yhtään ajattele paikkoja tältä kannalta..
Me oltiin aikanaan esikoisen kanssa Gracella, tosin silloin oli matkikset mukana. Meillä oli sellanen parivuoteellinen ja ikkunallinen hytti ja sinne olisi mun muistaakseni mahtunut suht hyvin rattaatkin. Muista hyteistä en tosin tiedä...
Ai katsos vaan, muutkin on olleet risteilemässä samoilla spekseillä (katso mun viesti yllä)